Маркетингові дослідження конкурентних позицій фірми
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
фірма, конкурентна боротьба, конкурентоздатність, конкурентні стратегії
Бібліографічний опис
Скотнікова Л. П. Маркетингові дослідження конкурентних позицій фірми / Л. П. Скотнікова // Тези доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2010), 12-14 травня 2010 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – С. 197.