Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8547
Title: Управління інформаційною культурою в умовах глобалізації економіки
Authors: Лінькова, Олена Юріївна
Keywords: інформаційна культура; інформаційна економіка; інфосфера; комунікація; підприємницька діяльність
Issue Date: 2009
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Лінькова О. Ю. Управління інформаційною культурою в умовах глобалізації економіки / О. Ю. Лінькова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2009. – № 35-1. – С. 30-35.
Abstract: Проаналізовано сучасні умови господарювання промислових підприємств. Виділено елементи корпоративної культури промислового підприємства. Запропоновано механізм управління інформаційною культурою на підприємстві. Визначені функції менеджера щодо створення та управління інформаційноюкультуроюпідприємства.
Modern conditions of the management of enterprises have been analyzed. The elements of corporative culture of enterprises have been marked out. The management mechanism of informed culture at an enterprise has been suggested. Manager’s duties of creation and management of informed culture at the enterprise have been determined
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8547
Appears in Collections:Вісник № 35-1
Кафедра "Менеджмент та оподаткування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2009_35_Linkova_Upravlinnia_informats.pdf157,58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.