Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8596
Title: Реалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеру
Authors: Шилкіна, К. О.
Keywords: маркетинг соціально-етичний; маркетинг соціальний; бізнес соціально-відповідальний; імідж; підприємство; social marketing; socio-ethical marketing; tourism cluster; socially-responsible business; company's image
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Шилкіна К. О. Реалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеру / К. О. Шилкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 52 (1025). – С. 166-172.
Abstract: В статті розглянуто поняття соціально-орієнтованого маркетингу як засобу впливу на громадянську думку та висвітлено найбільш поширені напрямки його впровадження. Описана концепція соціально-етичного маркетингу та наведено переваги від його впровадження. Розкрито напрямки реалізації заходів соціально-орієнтованого маркетингу на підприємствах туристичного бізнесу та представлено механізм реалізації засад соціально-орієнтованого маркетингу у контексті діяльності туристичного кластеру.
The article considers the concept of socially oriented marketing as a means of influencing public thought and addresses the most common directions of its implementation. Explains the concept of socio-ethical marketing and the benefits from its implementation. Disclosed directions of realization of measures of socially-oriented enterprise marketing of the tourist business and the mechanism of implementation of the principles of socially-oriented marketing in the context of the tourism cluster.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8596
Appears in Collections:Вісник № 52

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_52_Shylkina_Realizatsiia.pdf493,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.