Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШилкіна, К. О.uk
dc.date.accessioned2014-09-09T06:42:37Z-
dc.date.available2014-09-09T06:42:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШилкіна К. О. Реалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеру / К. О. Шилкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 52 (1025). – С. 166-172.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8596-
dc.description.abstractВ статті розглянуто поняття соціально-орієнтованого маркетингу як засобу впливу на громадянську думку та висвітлено найбільш поширені напрямки його впровадження. Описана концепція соціально-етичного маркетингу та наведено переваги від його впровадження. Розкрито напрямки реалізації заходів соціально-орієнтованого маркетингу на підприємствах туристичного бізнесу та представлено механізм реалізації засад соціально-орієнтованого маркетингу у контексті діяльності туристичного кластеру.uk
dc.description.abstractThe article considers the concept of socially oriented marketing as a means of influencing public thought and addresses the most common directions of its implementation. Explains the concept of socio-ethical marketing and the benefits from its implementation. Disclosed directions of realization of measures of socially-oriented enterprise marketing of the tourist business and the mechanism of implementation of the principles of socially-oriented marketing in the context of the tourism cluster.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмаркетинг соціально-етичнийuk
dc.subjectмаркетинг соціальнийuk
dc.subjectбізнес соціально-відповідальнийuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectsocial marketingen
dc.subjectsocio-ethical marketingen
dc.subjecttourism clusteren
dc.subjectsocially-responsible businessen
dc.subjectcompany's imageen
dc.titleРеалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеруuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 52

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_52_Shylkina_Realizatsiia.pdf493,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.