Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовані теоретичні аспекти управління взаємовідносинами зі споживачами торгівельного центру (ТЦ) та проведена систематизація основних видів купівельної лояльності з деталізацією сучасного стану розвитку програм лояльності у роздрібному сегменті споживчого ринку України. Розроблено алгоритм методичного підходу до формування програми лояльності споживача торгівельного підприємства (ТП), на основі якого проведено соціологічні дослідження лояльності клієнтів ТЦ «Рост», «Караван» та «Таргет» м. Харкова.
The theoretical aspect sofcus to merrelation ship management and the system atization SC corecus tomer loyalty, with details of the current state of development of loyalty programs in the retail segment of the consumer market in Ukraine has been analysed. The algorithm of a methodical approach to the formation of a consumer loyalty program CE, based on which a case study of customer loyalty SC "Rost", "Caravan" and "Target" in Kharkov has been investigated.

Опис

Ключові слова

споживачі, клієнт, центр торгівельний, торгівля роздрібна, підприємство торгівельне, дослідження соціологічне, Харків, consumer market, customer, loyalty program

Бібліографічний опис

Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку / М. І. Ларка [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 66 (1039). – С. 129-137.