Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛарка, Микола Івановичuk
dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorАнохін, В. А.uk
dc.contributor.authorОлійник, І. С.uk
dc.date.accessioned2014-09-15T11:52:40Z-
dc.date.available2014-09-15T11:52:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку / М. І. Ларка [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 66 (1039). – С. 129-137.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8754-
dc.description.abstractПроаналізовані теоретичні аспекти управління взаємовідносинами зі споживачами торгівельного центру (ТЦ) та проведена систематизація основних видів купівельної лояльності з деталізацією сучасного стану розвитку програм лояльності у роздрібному сегменті споживчого ринку України. Розроблено алгоритм методичного підходу до формування програми лояльності споживача торгівельного підприємства (ТП), на основі якого проведено соціологічні дослідження лояльності клієнтів ТЦ «Рост», «Караван» та «Таргет» м. Харкова.uk
dc.description.abstractThe theoretical aspect sofcus to merrelation ship management and the system atization SC corecus tomer loyalty, with details of the current state of development of loyalty programs in the retail segment of the consumer market in Ukraine has been analysed. The algorithm of a methodical approach to the formation of a consumer loyalty program CE, based on which a case study of customer loyalty SC "Rost", "Caravan" and "Target" in Kharkov has been investigated.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectклієнтuk
dc.subjectцентр торгівельнийuk
dc.subjectторгівля роздрібнаuk
dc.subjectпідприємство торгівельнеuk
dc.subjectдослідження соціологічнеuk
dc.subjectХарківuk
dc.subjectconsumer marketen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectloyalty programen
dc.titleСучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринкуuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 66
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_66_Larka_Suchasni.pdf339,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.