Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8789
Title: Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії
Authors: Удянська, Галина Михайлівна
Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
Keywords: ситуація конкурентна; поведінка споживча; ринок рекламний; дослідження; advertising campaign; situational analysis; competitive situation; consumer behavior; advertising market; research results
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Удянська Г. М. Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 66 (1039). – С. 81-85.
Abstract: У статті запропонований методичний підхід до проведення ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії з метою формалізації цього процесу. Визначено порядок проведення ситуаційного аналізу, основні напрямки і питання, відповіді на які повинен отримати фахівець з реклами при проектуванні кампанії, методи аналізу отриманих результатів.
The article shows methodological approach to situational analysis with the aim to formalize this process. The order of the situational analysis, main directions and questions, to which advertising specialist must find answers when planning the advertising campaign, methods of analysis of research results has been defined.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8789
Appears in Collections:Вісник № 66
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_66_Udianska_Teoretyko.pdf292,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.