Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій
Вантажиться...
Дата
2013
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.
Meaning of commercialization and promotion of innovation in Ukraine and characteristics of promotion of innovative products to market in the B2C and B2B sectors has been considered in the article. Finally, some recommendations are given as to use effective complex of promotion of innovative products
Meaning of commercialization and promotion of innovation in Ukraine and characteristics of promotion of innovative products to market in the B2C and B2B sectors has been considered in the article. Finally, some recommendations are given as to use effective complex of promotion of innovative products
Опис
Ключові слова
інновації, комерціалізація, просування, інноваційний продукт, реклама, commercialization, promotion, innovation, innovative product, advertising
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій / О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 54-62.