Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня і регульованим ступенем стиску. Параметри робочого циклу, розрахунок, аналіз
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Для автомобілів пропонується багато різних нетрадиційних двигунів внутрішнього згоряння. У статті дається короткий опис принципу роботи одного з широко відомих таких двигунів інженера BertdeGooijer, що іменується автором GoЕngine. Приводиться методика розрахунку конструктивних характеристик силового механі-зму і параметрів робочого циклу двигуна. Запропонована стратегія проектування двигуна GoЕngine. Зокрема, запропонований і детально проаналізований метод вибору конструктивних параметрів силового механізму таких, як радіус кривошипа, ступінь стиску, хід впуску та ін. Методом математичного моделювання показано, що реалізація регулювання ходу поршня в такому двигуні не дозволяє істотно підвищити ефективність робочого циклу.
Опис
Ключові слова
двигун GoЕngine, змінний ступінь стиску, продовжене розширення, регульований робочий об'єм
Бібліографічний опис
Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня і регульованим ступенем стиску. Параметри робочого циклу, розрахунок, аналіз / М. І. Міщенко, В. Г. Заренбін, Т. М. Колеснікова та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2012. – № 2. – С. 9-13.