Особливості робочого процесу дизеля з пневматичним розпилюванням палива
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуто позитивні та негативні властивості компресорних дизелів. Запропоновано різні варіанти отримання повітря високого тиску для пневматичного розпилювання палива за рахунок утилізації енергії відпрацьованих газів двигуна, тобто без витрати виробленої ним потужності. Наведено результати порівняльного експериментального дослідження робочого процесу дизеля 1Ч15,0/20,5 в штатній комплектації та з пневматичним розпилюванням палива. В останньому випадку було використано пневматичну форсунку оригінальної конструкції та інший поршень, що забезпечило істотне підвищення ступеня стиснення.
Опис
Ключові слова
термодинамічний цикл, термічний ККД, корисна робота, індикаторний ККД, дизель з наддувом
Бібліографічний опис
Кукiс В. С. Особливості робочого процесу дизеля з пневматичним розпилюванням палива / В. С. Кукiс, В. А. Романов, Ю. О. Постол // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2012. – № 1. – С. 131-138.