Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9023
Title: Обгрунтування вибору моделі теплообміну в циліндрі стаціонарного газового двигуна 11ГД100М
Other Titles: Rationale for the selection model of heat transfer in the cylinder of a stationary gas engine 11GD100M
Authors: Марченко, Андрій Петрович
Осетров, Олександр Олександрович
Кравченко, Сергій Сергійович
Keywords: двигуни газові; форкамерно-факельне запалювання; внутрішній тепловий баланс; теплообмін; коефіцієнт тепловіддачі; ДВЗ; gas engine; prechamber-torch ignition; internal heat balance; heat transfer; heat transfer coefficient
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Марченко А. П. Обгрунтування вибору моделі теплообміну в циліндрі стаціонарного газового двигуна 11ГД100М / А. П. Марченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 72-82.
Abstract: Виконано математичне моделювання процесу теплообміну в циліндрі стаціонарного газового двигуна з форкамерно-факельним запалюванням збіднених паливо-повітряних сумішей та якісним регулюванням потужності. При дослідженні теплообміну в циліндрі газового двигуна проаналізовані складові внутрішнього теплового балансу, що визначені за результатами експериментальних досліджень. Показано, що теплообмін в циліндрі двигуна 11ГД100М має відмінні риси у порівнянні з відомими бензиновими, газовими та дизельними двигунами. Проаналізовано відомі емпіричні і напівемпіричні моделі для визначення коефіцієнту тепловіддачі. За результатами аналізу внутрішнього теплового балансу обґрунтовано вибір моделі теплообміну для використання в газовому двигуні 11ГД100М. Показано, що для розрахунку тепловіддачі в досліджуваному двигуні найбільшу точність забезпечує використання математичних моделей В. Аннанда та Г. Б. Розенбліта.
The mathematical modeling of heat transfer in the cylinder of a stationary gas engine prechamber-touch ignition lean fuel-air mixtures and quality power regulation was performed. In the study of heat transfer in the cylinder gas engine components analyzed internal heat balance obtained by experimental studies. It is shown that heat transfer in the cylinder 11GD100M has distinctive features compared to the known petrol and diesel engines. The known empirical and semi-empirical models to determine the heat transfer coefficient was analyzed. According to the analysis of the internal heat balance chosen are heat transfer model for use in a gas engine 11GD100M. It is shown that for the calculation of heat transfer in the test engine provides the most accurate calculation of the use of mathematical models and V. Annand G. Rosenblit
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9023
Appears in Collections:Вісник № 14
Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_14_Marchenko_Obhruntuvannia.pdf544,27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.