Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9035
Title: Проектування ПНВТ для акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля на базі паливного насоса двигуна 2ДТ
Other Titles: Design of injection pump assembly for storage of diesel fuel system subcompact based on the fuel pump motor 2DT
Authors: Пожидаєв, Іван Геннадійович
Прохоренко, Андрій Олексійович
Keywords: дизельні двигуни; паливний насос високого тиску; акумуляторна паливна система; дизелі; широтно-імпульсна модуляція; high pressure fuel pump; fuel system battery; diesel; rotary; pulse-width modulation
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Пожидаєв І. Г. Проектування ПНВТ для акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля на базі паливного насоса двигуна 2ДТ / І. Г. Пожидаєв, А. О. Прохоренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 89-95.
Abstract: З метою виконання жорстких вимог екологічності, яким повинен відповідати сучасний дизель вітчизняного виробництва, його необхідно оснастити акумуляторною паливною системою типу Common Rail. Однією з основних складових такої системи є паливний насос високого тиску, функція якого – нагнітання палива до гідроакумулятора для підтримки у останньому необхідного для кожного режиму роботи двигуна рівня тиску. У даній роботі представлено конструкцію паливного насосу високого тиску для акумуляторної системи типу Common Rail на базі паливного насосу вітчизняного виробництва дизеля 2ДТ. Вирішено задачу внести ряд конструкційних доопрацювань до існуючого насоса, що зробить раціональним його застосування у складі акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля та дозволить зменшити механічні втрати на привід паливного насоса. Наведено спосіб керування електронним регулятором (виконавчим механізмом) спроектованого паливного насоса високого тиску.
In order to meet stringent requirements of environmental compatibility, which should correspond to modern diesel domestic production, it must be equipped with common rail system like Common Rail. One of the main components of such a system is the high pressure fuel pump, the function of which - the injection of fuel in the accumulator to maintain the latter required for each engine operating condition the pressure level. This paper presents the design of high pressure fuel pump to the battery system type CR fuel pump on the basis of domestic production of diesel 2DT. Solved the problem of making a number of structural improvements to the existing pump that will make its rational use in the common rail system subcompact diesel and will reduce mechanical losses on the fuel pump drive. Is a method of controlling an electronic controller (actuator) designed high pressure fuel pump.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9035
Appears in Collections:Вісник № 14
Кафедра "Двигуни та гібридні енергетичні установки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_14_Pozhydaiev_Proektuvannia.pdf690,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.