Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПильов, Володимир Олександровичuk
dc.contributor.authorШеховцов, Анатолій Федоровичuk
dc.contributor.authorТурчін, В. Т.uk
dc.contributor.authorВікторов, В. С.uk
dc.contributor.authorПросяник, О. В.uk
dc.date.accessioned2013-06-11T15:53:43Z-
dc.date.available2013-06-11T15:53:43Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПідвищення ефективності метода конструктивної оптимізації поршня ДВЗ за сукупністю критеріїв його термонапруженості / В. О. Пильов [та ін.] // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2004. – № 2. – С. 122-125.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/905-
dc.description.abstractВстановлено, що в процесі оптимізації конструкції поршня за сукупністю критеріїв його термонапруженості може мати місце поява недостовірних значень узагальненої функції бажаності. Розроблено нову часткову функцію бажаності щодо оцінки температурного стану поршня в зоні верхнього поршневого кільця. Підтверджено ефективність її використання на прикладах оцінки термонапруженості поршнів тракторних дизелів.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectДВЗuk
dc.subjectкамера згорянняuk
dc.subjectфункція Харрінгтонаuk
dc.subjectтемпература поршняuk
dc.subjectтермонапруженістьuk
dc.titleПідвищення ефективності метода конструктивної оптимізації поршня ДВЗ за сукупністю критеріїв його термонапруженостіuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2004_2_Pylyov_Pidvyshennya efektyvnosti.PDF1,52 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.