Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9068
Title: Оцінка жорсткості тарілки клапана автотракторного дизеля в безмоторному експерименті
Other Titles: Evaluation of plate stiffness valve diesel tractor in motorless experiment
Authors: Триньов, Олександр Володимирович
Куліш, Остап Михайлович
Могильний, Олександр Павлович
Keywords: моторесурс деталей; клапанний вузол; процеси зношення; теплонапружений стан; граничні умови; безмоторний експеримент; статичне навантаження; valve assembly; mathematical model; stress-deformation state; boundary conditions; unpowered experiment; static load
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Триньов О. В. Оцінка жорсткості тарілки клапана автотракторного дизеля в безмоторному експерименті / О. В. Триньов, О. М. Куліш, О. П. Могильний // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 96-104.
Abstract: Робота спрямована на підвищення точності та достовірності моделювання теплонапруженості стану деталей клапанного вузла форсованих автотракторних дизелів з використанням кінцево елементної вузлової математичної моделі. Важливу роль у формуванні напружено-деформованого стану клапана в умовах експлуатації грає механічна складова від сил тиску газів в циліндрі ДВЗ. Коректне завдання граничних умов задачі механіки, вибір схеми закріплення деталі дозволяють оцінити реальний розподіл складових напружено-деформованого стану, намітити шляхи його поліпшення. Одним з таких шляхів може стати раціональний вибір конструктивного параметра – жорсткості тарілки клапана. Підвищення жорсткості тарілки клапана, як показали проведені дослідження, істотно підвищує моторесурс клапана і його надійність.
The work is aimed at improving the accuracy and reliability of the simulation of thermal stress state of the valve assembly of parts forced automotive diesel engines using finite element node mathematical model. Important role in the formation of the stress-strain state of a valve in operation plays a mechanical component from the forces of gas pressure in the cylinder of the engine. Correct assignment of boundary conditions of the problem of mechanics, choose a fixation details allow us to estimate the actual distribution of the components of the stress- strain state, identify ways to improve it. One of these ways can be a rational choice of design parameter - the rigidity of the valve plate. The increased rigidity of the valve plate, as shown by studies, significantly increases the service life of the valve and its reliability
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9068
Appears in Collections:Вісник № 14
Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_14_Trynov_Otsinka.pdf442,56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.