Особливості робочого процесу дизеля з пневматичним розпилюванням палива

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто позитивні та негативні властивості компресорних дизелів. Запропоновано різні варіанти отримання повітря високого тиску для пневматичного розпилювання палива за рахунок утилізації енергії відпрацьованих газів двигуна, тобто без витрати виробленої ним потужності. Наведено результати порівняльного експериментального дослідження робочого процесу дизеля 1Ч15,0/20,5 в штатній комплектації та з пневматичним розпилюванням палива. В останньому випадку було використано пневматичну форсунку оригінальної конструкції та інший поршень, що забезпечило істотне підвищення ступеня стиснення.

Опис

Ключові слова

термодинамічний цикл, термічний ККД, корисна робота, індикаторний ККД, дизель з наддувом

Бібліографічний опис

Кукiс В. С. Особливості робочого процесу дизеля з пневматичним розпилюванням палива / В. С. Кукiс, В. А. Романов, Ю. О. Постол // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2012. – № 1. – С. 131-138.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced