Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9233
Title: Режими руху електрорухомого складу з електромеханічним перетворювачем змінного струму на ділянці шляху для якого задано профіль та графік руху
Other Titles: Motion modes of electric rolling stock with AC electromagnetic transformer on a section of the path with profile and timetable
Authors: Черв'яков, С. Ю.
Любарський, Борис Григорович
Єріцян, Багіш Хачикович
Глєбова, М. Л.
Клименко, О. В.
Івахненко, В. М.
Keywords: залізничний транспорт; електрорухомий склад; ЕРС; режими руху потягу; моделювання руху; стратегія керування; перехідні процеси; modes of the train; motion simulation; strategy management; transients
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Режими руху електрорухомого складу з електромеханічним перетворювачем змінного струму на ділянці шляху для якого задано профіль та графік руху / С. Ю. Черв'яков [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 22 (1065). – С. 62-66.
Abstract: В роботі розглядається методика вибору режимів руху момент при розробці нових електрорухомих складів (ЕРС) та при моделюванні руху виникає та стратегія керування для математичної моделі руху потягу. Для створення ефективного керівного сигналу для руху потягу крім визначення можливих режимів руху розроблена стратегія керування. Виведені 5 режимів руху та умови їх зміни такі як: рух з максимальною силою тяги, що реалізується; рух на вибігу; рух з максимальною силою гальмування, що реалізується; рух при роботі електроприводу з максимальним ККД в режимі тяги та рух при роботі електроприводу з максимальним ККД в режимі гальмування. Стратегія враховує потрібні обмеження по швидкості, прискоренню та розкладу руху. Стратегія дозволяє мінімізувати енергетичні затрати з урахуванням наведених обмежень на заданій ділянці шляху.
Currently the development of new electric rolling stock (ERS) and motion modeling raises the question of controlling the modes of motion. This paper describes the method of selecting motion modes and its’ switching strategy for mathematical model of train’s motion. To create an effective control signals for the train apart from identifying possible modes of movement strategy of control. 5 modes of motion are derived and their conditions change such as traffic with a maximum pulling force that is realized; movement to overrun; movement with maximum braking force that is realized; movement when operating the electric drive with maximum efficiency using traction and movement when working with maximum efficiency electric braking mode. The strategy considers velocity, acceleration restrictions and schedule. The strategy allows to minimize energetically costs of movement considering mentioned restrictions on the given path.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9233
Appears in Collections:Вісник № 22
Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_22_Cherviakov_Rezhymy.pdf284,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.