Стратегічні підходи до формування сучасного мотиваційного впливу в умовах дефіциту ресурсів
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Запропоновано стратегічний підхід до формування елементів мотиваційного впливу на співробітників виробничих підприємств в умовах дефіциту коштів, не достатньо прийнятного стану основних фондів. Визначено складові стратегії розвитку підприємства, що мають безпосереднє відношення до подальшого впровадження запропонованих мотиваційних чинників.
Strategic approach before formation of elements of motivational influence on the staff of manufacturing enterprises in the conditions of deficiency of the means, not rather acceptable condition of fixed assets is offered. Compound strategy of development of the enterprise which have a direct bearing on further introduction of the offered motivators are defined.
Strategic approach before formation of elements of motivational influence on the staff of manufacturing enterprises in the conditions of deficiency of the means, not rather acceptable condition of fixed assets is offered. Compound strategy of development of the enterprise which have a direct bearing on further introduction of the offered motivators are defined.
Опис
Ключові слова
виробничі підприємства, стратегія, гнучкий графік роботи, дистанційна робота, корпоративна культура, управління персоналом, strategy, motivation, flexible hours of work, remote work, corporate culture, human resource management
Бібліографічний опис
Дуднєва Ю. Е. Стратегічні підходи до формування сучасного мотиваційного впливу в умовах дефіциту ресурсів / Ю. Е. Дуднєва, І. С. Кір'ян // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 32 (1075). – С. 18-28.