Стратегічні підходи до формування сучасного мотиваційного впливу в умовах дефіциту ресурсів

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Запропоновано стратегічний підхід до формування елементів мотиваційного впливу на співробітників виробничих підприємств в умовах дефіциту коштів, не достатньо прийнятного стану основних фондів. Визначено складові стратегії розвитку підприємства, що мають безпосереднє відношення до подальшого впровадження запропонованих мотиваційних чинників.
Strategic approach before formation of elements of motivational influence on the staff of manufacturing enterprises in the conditions of deficiency of the means, not rather acceptable condition of fixed assets is offered. Compound strategy of development of the enterprise which have a direct bearing on further introduction of the offered motivators are defined.

Опис

Ключові слова

виробничі підприємства, стратегія, гнучкий графік роботи, дистанційна робота, корпоративна культура, управління персоналом, strategy, motivation, flexible hours of work, remote work, corporate culture, human resource management

Бібліографічний опис

Дуднєва Ю. Е. Стратегічні підходи до формування сучасного мотиваційного впливу в умовах дефіциту ресурсів / Ю. Е. Дуднєва, І. С. Кір'ян // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 32 (1075). – С. 18-28.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced