Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9365
Title: Стратегічні підходи до формування сучасного мотиваційного впливу в умовах дефіциту ресурсів
Other Titles: Strategic approaches before formation of modern motivational influence in the conditions of deficiency of resources
Authors: Дуднєва, Ю. Е.
Кір'ян, І. С.
Keywords: виробничі підприємства; стратегія; гнучкий графік роботи; дистанційна робота; корпоративна культура; управління персоналом; strategy; motivation; flexible hours of work; remote work; corporate culture; human resource management
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Дуднєва Ю. Е. Стратегічні підходи до формування сучасного мотиваційного впливу в умовах дефіциту ресурсів / Ю. Е. Дуднєва, І. С. Кір'ян // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 32 (1075). – С. 18-28.
Abstract: Запропоновано стратегічний підхід до формування елементів мотиваційного впливу на співробітників виробничих підприємств в умовах дефіциту коштів, не достатньо прийнятного стану основних фондів. Визначено складові стратегії розвитку підприємства, що мають безпосереднє відношення до подальшого впровадження запропонованих мотиваційних чинників.
Strategic approach before formation of elements of motivational influence on the staff of manufacturing enterprises in the conditions of deficiency of the means, not rather acceptable condition of fixed assets is offered. Compound strategy of development of the enterprise which have a direct bearing on further introduction of the offered motivators are defined.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9365
Appears in Collections:Вісник № 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_32_Dudnieva_Stratehichni.pdf330,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.