Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9381
Title: Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості
Authors: Кобєлєв, Валерій Миколайович
Тихонова, А. В.
Keywords: торгова марка; товарний знак; реклама; стимулювання збуту; споживча лояльність; покупці
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кобєлєв В. М. Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості / В. М. Кобєлєв, А. В. Тихонова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 33 (1076). – С. 34-38.
Abstract: У статті визначено найбільш ефективні засоби просування бренду на ринок харчової промисловості та їх особливості. Проведений аналіз особливостей використання товарного знаку при розробці рекламної кампанії для підприємств харчової галузі
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9381
Appears in Collections:Вісник № 33
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_33_Kobieliev_Osoblyvosti.pdf282,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.