Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9591
Title: Універсальний електронний регулятор для тракторного дизеля
Other Titles: Universal electronic governor for tractor’s diesel
Authors: Головчук, Андрій Федорович
Габрієль, Юрій Ігорович
Keywords: двигун; паливоподача; управління електронне
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Головчук А. Ф. Універсальний електронний регулятор для тракторного дизеля / А. Ф. Головчук, Ю. І. Габрієль // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2014. – № 1. – С. 31-34.
Abstract: Проведено безмоторні дослідження електронного регулятора тракторного дизеля. Розроблено функціональну схему електронно-керованої паливоподачі дизельних двигунів, які встановлюються на більшості тракторів виробництва країн СНД, без суттєвої зміни їх конструкції. Визначено перелік необхідних давачів та виконавчих механізмів, що в сукупності дозволяють досягнути успішного функціонування запропонованої електронної системи паливоподачі та підвищити техніко-економічні показники дизелів та газодизелів. Завдяки повністю електронному управлінню існує можливість взаємодії даної системи з додатковим обладнанням транспортного засобу (бортовий комп’ютер, трансмісія тощо), запобігати різного роду перевантаженням, можливість дистанційного керування частотою обертання двигуна та моніторингу поточних параметрів роботи двигуна.
Engineless researches of electronic regulator of tractor diesel are conducted. The structural chart of electronic-guided fuel supply of diesel engines which are set on most tractors of production of countries of the CIS is worked out, without the substan-tial change of their construction. The list of necessary sensors and executive mechanisms is certain, that in an aggregate allow to obtain the successful functioning of the offered electronic system of fuel supply and promote the technical and economical indexes of diesels and gasodiesels. Due to fully electronic management there is possibility of cooperation of this system with the additional equipment of transport vehicle (side computer, transmission and others like that), to prevent different family by an overload, possibility of remote-control of rotation of engine and monitoring of current parameters of thrusteron frequency.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9591
ISSN: 0419-8719
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2014_1_Holovchuk_Universalnyi.pdf380,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.