Комплексна оцінка ефективності рециркуляції відпрацьованих газів дизеля

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Визначена і дана оцінка паливної і екологічної ефективності провадження рециркуляції по зовнішній характеристиці автомобільного дизеля. Об’єктом дослідження обрано вітчизняний рядний чотирьох циліндровий автомобільній дизель із безпосереднім впорскуванням палива і газотурбінним наддувом, робочим об'ємом 2,0 дм³, номінальною потужністю 73,5 кВт. Актуальність роботи пов’язана із зменшенням негативного впливу відпрацьованих газів ДВЗ міського автомобільного транспорту на навколишнє середовище.
The aim of recirculation is to reduce the emissions of one of the most toxic components of diesels exhaust gases - oxides of nitrogen. Depending on the degree of recycling the decrease in particulate emissions is marked. Also, increase in fuel consumption and decrease in performance of diesels are also exist. To assess the effectiveness of recycling complex estimation of the fuel economy and emissions is required. In the studies the possibility of complex estimation of the fuel economy and exhaust emissions, depending on degree of the exhaust gas recirculation in automotive diesels is considered.

Опис

Ключові слова

ефективність паливна, ефективність екологічна, наддув газотурбінний, транспорт міський, середовище навколишнє

Бібліографічний опис

Парсаданов І. В. Комплексна оцінка ефективності рециркуляції відпрацьованих газів дизеля / І. В. Парсаданов, І. В. Рикова, О. М. Маклаков // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2014. – № 1. – С. 105-108.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced