Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9681
Title: Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі
Other Titles: Hierarchical model of consumer choice of innovative productsthebuild industry
Authors: Глухова, Світлана Вячеславівна
Кильницька, Є. В.
Keywords: будівельна галузь; інноваційна діяльність; будівельна продукція; ієрархічна модель; споживча привабливість; ефективність; build industry; innovative activity; consumer attractiveness; hierarchical model; efficiency
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Глухова С. В. Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі / С. В. Глухова, Є. В. Кильницька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 175-180.
Abstract: У статті подана багатокритеріальну модель споживчого вибору, яка дозволяє оцінити привабливість інноваційної будівельної продукції з позиції споживача за сукупністю показників ще на етапі розробки інновації, що сприятиме мінімізації відповідних ризиків та підвищенню ефективності інноваційної діяльності будівельної галузи в цілому.
The multicriterion model of consumer choiceis presented in the article, which allows to estimate the attractiveness of innovative products from position of user on the aggregate of indexes yet on the stage of development of innovation, that is instrumental in minimization of the proper risks and increase of efficiency of innovative activity of a build industry on the whole.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9681
Appears in Collections:Вісник № 34
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_34_Hlukhova_Iierarkhichna.pdf335,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.