Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті подана багатокритеріальну модель споживчого вибору, яка дозволяє оцінити привабливість інноваційної будівельної продукції з позиції споживача за сукупністю показників ще на етапі розробки інновації, що сприятиме мінімізації відповідних ризиків та підвищенню ефективності інноваційної діяльності будівельної галузи в цілому.
The multicriterion model of consumer choiceis presented in the article, which allows to estimate the attractiveness of innovative products from position of user on the aggregate of indexes yet on the stage of development of innovation, that is instrumental in minimization of the proper risks and increase of efficiency of innovative activity of a build industry on the whole.

Опис

Бібліографічний опис

Глухова С. В. Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі / С. В. Глухова, Є. В. Кильницька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 175-180.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в