Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті подана багатокритеріальну модель споживчого вибору, яка дозволяє оцінити привабливість інноваційної будівельної продукції з позиції споживача за сукупністю показників ще на етапі розробки інновації, що сприятиме мінімізації відповідних ризиків та підвищенню ефективності інноваційної діяльності будівельної галузи в цілому.
The multicriterion model of consumer choiceis presented in the article, which allows to estimate the attractiveness of innovative products from position of user on the aggregate of indexes yet on the stage of development of innovation, that is instrumental in minimization of the proper risks and increase of efficiency of innovative activity of a build industry on the whole.

Опис

Ключові слова

будівельна галузь, інноваційна діяльність, будівельна продукція, ієрархічна модель, споживча привабливість, ефективність, build industry, innovative activity, consumer attractiveness, hierarchical model, efficiency

Бібліографічний опис

Глухова С. В. Ієрархічна модель споживчого вибору інноваційної продукції будівельної галузі / С. В. Глухова, Є. В. Кильницька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 175-180.