Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9683
Title: Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах
Other Titles: Digital marketing in the current situation
Authors: Косенко, Олександра Петрівна
Грабовенко, Є. В.
Плотніков, Ф. М.
Keywords: маркетинг; цифровий маркетинг; маркетингові технології; інтернет-технології; контент; цифрові медіа канали; marketing; digital marketing; marketing technologies; internet technologies; content; digital medias are channels
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Косенко О.П. Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах / О. П. Косенко, Є. В. Грабовенко, Ф. М. Плотніков // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 34 (1077). – С. 121-127.
Abstract: В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.
Basic advantages and lacks of the use of the digital marketing are considered in the article, as to new marketing technology. The features of this technology are educed. Recommendations are presented on the use of the digital marketing.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9683
Appears in Collections:Вісник № 34
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_34_Kosenko_Osoblyvosti.pdf302,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.