Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах

Ескіз

Дата

2014

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.
Basic advantages and lacks of the use of the digital marketing are considered in the article, as to new marketing technology. The features of this technology are educed. Recommendations are presented on the use of the digital marketing.

Опис

Ключові слова

маркетинг, цифровий маркетинг, маркетингові технології, інтернет-технології, контент, цифрові медіа канали, marketing, digital marketing, marketing technologies, internet technologies, content, digital medias are channels

Бібліографічний опис

Косенко О.П. Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах / О. П. Косенко, Є. В. Грабовенко, Ф. М. Плотніков // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 34 (1077). – С. 121-127.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced