Маркетингове обгрунтування бізнес-плану підприємства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуті існуючі методики розробки бізнес-плану. Викладений методичний підхід до маркетингового обгрунтування бізнес-плану.
In the article the existent methods of business plan development are considered. Methodical approaches to the marketing justification of company business plan are presented.

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингова стратегія, маркетингова політика, бізнес-план, сегментація ринку, ситуаційний аналіз, marketing, marketing strategy, marketing policy, business plan, market segmentation, situatioonal analysis

Бібліографічний опис

Прохорова Т. П. Маркетингове обгрунтування бізнес-плану підприємства / Т. П. Прохорова, Т. І. Притиченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 31-40.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced