Маркетингове обгрунтування бізнес-плану підприємства
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуті існуючі методики розробки бізнес-плану. Викладений методичний підхід до маркетингового обгрунтування бізнес-плану.
In the article the existent methods of business plan development are considered. Methodical approaches to the marketing justification of company business plan are presented.
In the article the existent methods of business plan development are considered. Methodical approaches to the marketing justification of company business plan are presented.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингова стратегія, маркетингова політика, бізнес-план, сегментація ринку, ситуаційний аналіз, marketing, marketing strategy, marketing policy, business plan, market segmentation, situatioonal analysis
Бібліографічний опис
Прохорова Т. П. Маркетингове обгрунтування бізнес-плану підприємства / Т. П. Прохорова, Т. І. Притиченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 31-40.