Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9776
Назва: Внедрение кросс-медийных технологий на полиграфических предприятиях
Автори: Вовк, А. В.
Шевченко, Ю. А.
Ключові слова: веб-сайти; цифровая печать; рынок; схема предприятия; cross-media publishing; website; digital printing
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПИ"
Бібліографічний опис: Вовк А. В. Внедрение кросс-медийных технологий на полиграфических предприятиях / А. В. Вовк, Ю. А. Шевченко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Новые решения в современных технологиях. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2012. – № 26. – С. 71-74.
Короткий огляд (реферат): В данной работе рассматривается понятие кросс-медийный издательский процесс, события предшествующие его возникновению, его преимущества на рынке и пути развития в дальнейшем. Приведена схема предприятия до и после внедрения кросс-медийных технологий.
In this paper the concept of cross-media publishing process, the events preceding its emergence, its advantages in the market and the development in the future. A scheme of the company before and after the introduction of cross-media technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9776
Розташовується у зібраннях:Вісник № 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_26_Vovk_Vnedrenie.pdf340,65 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.