Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97
Назва: Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів
Автори: Матейчик, В. П.
Цюман, М. П.
Ніколаєнко, В. А.
Ключові слова: математична модель; джерела енегрії на автомобільному транспорті; двигуни бензинові; показники двигуна
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Матейчик В. П. Доцільність застосування комбіновного регулювання потужності поршневого бензинового двигуна з відключенням частини циліндрів / В. П. Матейчик, М. П. Цюман, В. А. Ніколаєнко // Двигатели внутреннего сгорания. – 2012. – № 1. – С. 62-65.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості математичного моделювання поршневого бензинового двигуна при регулюванні його потужності комбінованим методом з відключенням частини циліндрів з метою визначення коефіцієнта нерівномірності ходу двигуна. Наведено універсальні характеристики двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 за питомою ефективною витратою палива і коефіцієнтом нерівномірності ходу двигуна. Визначено зони доцільності застосування комбінованого регулювання потужності поршневого бензинового двигуна Opel 6Ч 9,5/6,98 з відключенням частини циліндрів за критеріями паливної економічності і рівномірності ходу двигуна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/97
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DVS_2012_1_Mateychyk_Dotsilnist zastosuvannya.pdf664,75 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.