САПР та навчально-дослідницька діяльність. Концепція впровадження в НТУ "ХПІ"

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Викладено основні елементи стратегії впровадження САПР у навчальний процес у Національному технічному університеті „Харківський політехнічний інститут”. Описані нові підходи до діяльності у цій сфері. Висвітлені конкретні заходи, що здійснені та будуть здійснені в університеті у цьому напрямку
The basic elements of CAD implementation strategies in the educational process in National Technical University "Kharkiv Polytechnical Institute" are presented. New approaches of activity in this area are described. The specific activities are reported which were and will be conducted in this direction in the University

Опис

Ключові слова

навчальний процес, конкуренція, інтеграційні процеси, науково-освітній потенціал, машинобудування, наукові кадри

Бібліографічний опис

САПР та навчально-дослідницька діяльність. Концепція впровадження в НТУ "ХПІ" / А. В. Грабовський [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Машинознавство та САПР. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 22. – С. 3-15.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced