Основні способи підвищення конкурентоздатності товару на прикладі розвитку стратегії торговельної марки

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто основні поняття, що пов’язані зі стратегією розвитку торговельної марки підприємства, наведена класифікація стратегій торговельних марок, яка залежить від різних чинників, надані приклади їх використання задля підвищення конкурентоздатності товару. Розглянуті різні методики оцінки сприйняття торговельної марки споживачами. Показано, що торговельна марка тільки тоді реалізує свій потенціал, коли цільова аудиторія непохитно впевнена в її якості та неповторності.
Basic concepts that is related to strategy of development of trade mark of enterprise are considered in the article, the brought classification over of strate gies of trademarks, thatdepends on different factors, the examples of their use aregiven for the sake of increase of competitiveness ofcommodity. Authors analyse different methodologies ofestimation of perception of trade mark consumers.

Опис

Ключові слова

торговельна марка, бренд, стратегія, конкурентоздатність, інструменти маркетингу, trade mark, brand, strategy, competitiveness, marketing instruments

Бібліографічний опис

Гармаш І. Є. Основні способи підвищення конкурентоздатності товару на прикладі розвитку стратегії торговельної марки / І. Є. Гармаш, Л. В. Перевалова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 37 (1080). – С. 13-18.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced