Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.
This article considers the importance and necessity of marketing strategy development and its improvement. Found out a purpose, marketing tasks and also this enterprise strategies. There are suggestion ideas for improvement of existent marketing strategy in this article.

Опис

Ключові слова

ефективність підприємства, управління підприємством, споживачі, конкурентоспроможність, продукція, попит, потреби, економіка ринкова, обсяг продажу

Бібліографічний опис

Авраменко Ю. П. Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС» / Ю. П. Авраменко, С. П. Сударкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25. – С. 93-100.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced