Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.
This article considers the importance and necessity of marketing strategy development and its improvement. Found out a purpose, marketing tasks and also this enterprise strategies. There are suggestion ideas for improvement of existent marketing strategy in this article.
This article considers the importance and necessity of marketing strategy development and its improvement. Found out a purpose, marketing tasks and also this enterprise strategies. There are suggestion ideas for improvement of existent marketing strategy in this article.
Опис
Ключові слова
ефективність підприємства, управління підприємством, споживачі, конкурентоспроможність, продукція, попит, потреби, економіка ринкова, обсяг продажу
Бібліографічний опис
Авраменко Ю. П. Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС» / Ю. П. Авраменко, С. П. Сударкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25. – С. 93-100.