Перегляд за Автор "Горбунов, Микола Петрович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 38
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ "Soft management" в контексті сучасних управлінських стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичДокумент Завдання та методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Ділове адміністрування"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Горбунов, Микола Петрович; Угрімова, Ірина ВолодимирівнаДокумент Завдання та методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з курсу "Операційний менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Горбунов, Микола Петрович; Яценко, Ольга МиколаївнаДокумент Задоволення потреб споживача - складова діяльності інтегрованої системи управління підприємством(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Горбунов, Микола Петрович; Яценко, Ольга МиколаївнаДокумент Застосування технологій тимбілдингу при формуванні корпоративної культури в контексті європейського вектору розвитку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичКорпоративна культура є потужним ресурсом, завдяки якому компанії можуть швидко мобілізувати всі ресурси підприємствадля досягнення певного результату та ефективно розв’язувати проблеми. Арсенал сучасного менеджера налічує багато новітніх технологій, однією з яких сьогодні є тимбілдинг. Популярність і затребуваність цього методу командної взаємодії зростає з кожним роком, адже він є одним із дієвих способів мотивації, управління персоналом, який може застосовувати компанія. Метою роботи є обґрунтування застосування технологій і методів тимбілдингу для формування корпоративної культури організації, а також аналіз особливостей тимбілдингу за кордоном і в Україні. У результаті аналізу з’ясовано, що корпоративна культура буде дієвою тоді, коли буде мати ознаки певних базових цінностей, притаманні національній культурі. Виділяють наступні цінності, які можуть слугувати орієнтиром: дистанція влади, індивідуалізм, мужність і жіночність, уникнення невизначеності, довго/короткострокова орієнтація. Проаналізовано індекси розвитку зазначених цінностей у різних країнах. Наголошено, що в Україні переважає індивідуалізм. Згідно із запропонованою класифікацією видів тимбілдингу: екстремальні, інтелектуальні, творчі – наведені приклади тимбілдингу в різних країнах. Виділено переваги, які дає тимбілдинг при формуванні корпоративної культури. Зроблено аналіз ринку послуг щодо організації тимбілдингу в Україні. З’ясовано, що на ринку представлено велике розмаїття видів і форм заходів, щодо командотворення. У зв’язку з тим, що ці технології в нашій країні застосовуються не так давно й переважним чином є запозиченими, зроблено припущення щодо вірогідності бездумного копіювання і нав’язування тих цінностей в корпоративну культуру підприємства, які не відповідають загальнонаціональним. Надано рекомендації керівникам, щодо проведення в компанії тимбілдингу. Підкреслено, що «сліпе» копіювання інколи цікавих пропозицій без урахування їхньої відповідності вітчизняним реаліям не дасть бажаного результату, а інколи, навіть, може мати негативні наслідки.Документ Зміни вимог до лідерських якостей менеджерів на підприємствах України в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичПід час війни кардинальні зміни торкнулись усіх сфер життя України. Нагальна потреба сьогодення – пошук оптимальних та аргументованих програм сталого функціонування підприємств у період воєнного стану та закладання підвалин для подальшого відновлення після завершення військових дій. Сформувати зазначені належні умови для бізнесу здатні професіонали, управлінці-лідери, які будуть відповідати вимогам сучасності. Актуальними стають питання щодозмін вимог до менеджера підприємства воєнного стану і відповідність сформування необхідних якостей у майбутніх управлінців під час навчання у ЗВО. Метою дослідження є аналіз вимог до сучасного менеджера-лідера щодо здатності забезпечити ефективне виконання управлінських завдань. У результаті аналізу з'ясовано, що відбулися певні зміни в уявленні працівників щодо того, яким має бути і як себе має поводити керівник під час роботи в умовах воєнного стану. Виявлені відмінності стосовно вимог до менеджерів у дослідженнях теоретиків менеджменту до і під час воєнного стану. Визначено, що акцент наразі робиться на особистісних якостях, допомозі оточуючим, здатності зберегти команду, бажанні змінити ситуацію на краще. Наголошено, що деякі якості набули нового значення і трактуються по-новому, враховуючи вимоги часу. Проаналізовано міркування керівників-практиків вітчизняних підприємств, які мають власне бачення ситуації та досвід збереження бізнесу таробітників в умовах воєнного стану. Під час опитування працівників виявлено, що майже половина з них змінили свої очікування до керівників і головним вважають наявність стресостійкості, відповідальності та гнучкості. Також, більше половини опитаних вважають, що їхнє керівництво впоралось зі своїми обов'язками під час війни, третина – що впорались частково. Менеджери-лідери завдяки професіоналізму і розвиненим особистісним якостям не тільки змогли зберегти бізнес, а й підтримують і допомагають тим, хто цього потребує. Таким чином в нашому суспільстві поступово переважає група людей, для яких матеріальні блага не становлять практично єдиної цінності. Підготовка майбутніх менеджерів у ЗВО має враховувати зміни вимог до менеджерів і відповідати новим викликам, які постали перед вітчизняними підприємствами задля успішного подолання загроз і подальшої відбудови країни.Документ Зовнішньоекономічна діяльність підприємств агропромислового комплексу(НТУ "ХПІ", 2012) Горбунов, Микола Петрович; Ажель, В. О.В статті розглянуто основні аспекти зовнішньоекономічної діяльності підприємств агропромислового комплексу. Особливу увагу приділено впливу ряду негативних явищ на ефективність функціонування вітчизняних аграрних підприємств та запропоновано можливі шляхи виходу з кризи і підвищення конкурентоздатності української продукції на світовому ринку.Документ Кондитерська галузь України. Напрямки підвищення її конкурентоспроможності(НТУ"ХПІ", 2016) Горбунов, Микола Петрович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Бурава, СергійУ статті надано аналіз сучасного стану ринку кондитерської галузі, зроблено аналіз факторів, які вплинули на його загальне погіршання, з’ясовано зовнішні чинники впливу на конкурентоспроможність підприємств та продукції кондитерської галузі, запропоновано заходи з підвищення їх конкурентоспроможності.Документ Конкурентоспроможність товарів промислового підприємства: поняття, показники, напрямки підвищення(НТУ "ХПІ", 2016) Горбунов, Микола Петрович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Римшеліс, Н. С.У статті на підставі дослідження існуючих напрямків та показників конкурентоспроможності промислової продукції запропоновано бачення напрямків її підвищення на сучасному етапі економіки України. Проблема підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції в умовах подальшого розвитку економіки є досить актуальною і пов'язана, насамперед, з розробкою системи управління конкурентоспроможністю потенціалу.Документ Контроль якості продукції як основний критерій конкурентоспроможності машинобудівних підприємств(НТУ "ХПІ", 2012) Горбунов, Микола Петрович; Лук'яниця, Ігор ЮрійовичВ статті розглянуто проблеми контролю якості машинобудівної продукції як одного з найголовніших факторів конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкових відносин, проаналізовано фактори, що впливають на якість продукції.Документ Концептуальні підходи прийняття рішень інноваційних проєктів IT-компаній(2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Горбунов, Микола Петрович; Кузьменко, Тетяна СергіївнаОдним із найважливіших факторів у розвитку інноваційної системи IT компаній є оцінка вартості інноваційного проєкту. Оцінка інноваційних проєктів є найважливішим чинником, визначаючим конкурентоспроможність компанії на рику. Тому важливо правильно зробити вибір методології оцінки вартості інноваційних проєктів для високотехнологічних підприємств. Метою цієї статті є узагальнення та класифікація існуючих методів оцінки інноваційних проєктів для високотехнологічних підприємств, що задовольняє їх особливості, та визначення найоптимальнішої із розглянутих методик. Як основні методи оцінки інновацій у статті запропоновані такі підходи, як воронка ідей, метод відкритих інновацій, матриця інновацій, метод Дельфі, статистичний та аналітичний методи. Також у статті розглянуті методики презентації для обробки результатів аналізу та прийняття рішень стосовно інноваційних IT проєктів. Питання для аналізу та оцінки шансів на успіх ідей аж до інноваційних проєктів. Методики презентації для обробки результатів аналізу, орієнтованої на рішення. Реалізація методів у допоміжних інструментах.Документ Корпоративне навчання персоналу як основа розвитку корпоративної культури(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичДокумент Менеджмент(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Замула, Олена Василівна; Лінькова, Олена Юріївна; Гололобова, Олеся Миколаївна; Скотнікова, Любов Петрівна; Горбунов, Микола Петрович; Брінь, Павло Володимирович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Ольховська, Оксана Ігорівна; Яценко, Ольга Миколаївна; Ковшик, Валентин Ігорович; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Кабанець, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розглянуто питання розвитку та сучасного стану менеджменту як практичної діяльності та наукового напряму. Визначено основні поняття та підходи в теорії організації, розкрито ключові елементи її культури. Особливу увагу приділено еволюції та основним функціям менеджменту, питанням влади та лидерства, самоменеджменту та управління часом. Розглянуто основні завдання та елементи управління результативністю організації, а також підходи до побудови систем її стратегічного вимірювання. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола практикуючих фахівців у сфері управління.Документ Методика оцінки ефективності міжнародного проекту(НТУ "ХПІ", 2016) Погорєлов, Сергій Миколайович; Горбунов, Микола ПетровичРішення про інвестування треба приймати з урахуванням усіх розглянутих показників ефективності та інтересів усіх учасників реалізації міжнародного проекту. У кожному конкретному випадку необхідно орієнтуватися на критерії, які, на думку керівництва проекту, є важливішими, чи брати до уваги додаткові чинники такі, як структура і розподіл у часі капіталу, ступінь ризику, проста норма прибутку.Документ Методичні вказівки до виконання курсового проекту з курсу "Операційний менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Горбунов, Микола Петрович; Яценко, Ольга МиколаївнаДокумент Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботі з курсу "Операційний менеджмент"(НТУ "ХПІ", 2015) Горбунов, Микола Петрович; Яценко, Ольга МиколаївнаДокумент Методичні вказівки з підготовки та захисту дипломної роботи ступеня вищої освіти "магістр"(2022) Прохоренко, Олена Вікторівна; Горбунов, Микола Петрович; Данько, Тарас Володимирович; Зубкова, Аліна Болеславівна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Нащекіна, Ольга МиколаївнаВизначено основні вимоги до організації її виконання випускної кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю "Менеджмент". Наведено тематику, загальні вимоги до структури, змісту й оформлення дипломної роботи магістра. Розглянуто особливості підготовки роботи за освітніми програмами "Менеджмент організацій та адміністрування", "Бізнес-адміністрування", "Міжнародний менеджмент". Рекомендовано для студентів спеціальності "Менеджмент" денної та заочної форм навчання.Документ Напрями активізації інноваційної діяльності в Україні(НТУ "ХПІ", 2018) Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичЧинником економічного зростання і соціального добробуту в сучасних умовах повинна стати інноваційна діяльність. Державне регулювання і стимулювання інноваційної діяльності в Україні на практиці не є достатньо ефективними і не дають бажаного результату. Питання стратегічних пріоритетів та покращення темпів економічного розвитку в державі є досить актуальними. Метою роботи є аналіз інноваційної діяльності в Україні, виявлення перспективних напрямів активізації інноваційної діяльності, вивчення досвіду успішних країн стосовно побудови інноваційної моделі економіки. У результаті аналізу з'ясовано, що найбільше інноваційно-активних підприємств у галузі транспортного машинобудування, та виробництві фармацевтичних препаратів, медичних хімічних речовин і лікувальних рослинних продуктів, але ці показники у тричі менше, ніж у провідних країнах світу. Визначено, що одним з головних факторів, що характеризує рівень інноваційного розвитку є наукомісткість валового внутрішнього продукту. Цей показник значно зменшився за останні роки. Про низьку якість інновацій говорить також факт зменшення обсягів патентування в країні. Наголошено на провідній ролі університетської освіти, комерціалізації наукових знань. Проаналізовано стан академічного підприємництва і зазначено його важливу роль у активізації інноваційної діяльності. Виявлені негативні тенденції у випуску фахівців з пріоритетних напрямів, натомість у країнах, які займають перші місця за показниками інновацій частка таких фахівців зростає в декілька разів. Вбачаємо необхідним поряд із важливістю гідного забезпечення інноваційних процесів фінансовими ресурсами, здійснення наступних кроків задля підтримки академічного підприємництва, як важливого напряму активізації інноваційної діяльності в країні: надання більшої автономії закладам вищої освіти у питаннях залучення успішних підприємств і компаній, що працюють на внутрішньому і зовнішньому ринках з метою експертизи виготовленої продукції, аналізу і прогнозування попиту у майбутньому; сприяння розвитку й інтеграції наукових парків у науково-освітні комплекси закладів вищої освіти, підвищення підприємницької культури викладачів університетів з метою попередження повільної трансформації результатів досліджень у нововведення; державне регулювання кількості і напрямів підготовки фахівців.Документ Особливості підготовки менеджерів під час дистанційного навчання у ЗВО(2022) Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола ПетровичРозглянуто особливості підгтовки менеджерів у ЗВО під час дистанційного навчання.Документ Покращення автомобільних доріг завдяки інвестиціям у майбутньому(НТУ "ХПІ", 2013) Горбунов, Микола Петрович; Дятлова, В. О.У статті досліджуються основні тенденції для покращення автомобільних доріг шляхом залучення інвестицій. Проаналізовані принципи проведення торгів для підрядних організацій. Розглянута процедура закупівль товарів, робіт і послуг.