Перегляд за Автор "Грабовенко, Є. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендінг у маркетинговій діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Грабовенко, Є. В.; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Мінімізація ризиків купонного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Плотніков, Ф. М.; Грабовенко, Є. В.В статті розглянуті основні види ризиків купонного маркетингу для різних учасників купонної акції. Розроблені рекомендації щодо мінімізації цих ризиків для кожного з учасників. Вказані основні вимоги до оформлення купону, як головного елементу купонного маркетингу. Охарактеризований вплив кожного з учасників на проходження купонної акції і на ризики інших учасниківДокумент Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах(НТУ "ХПІ", 2014) Косенко, Олександра Петрівна; Грабовенко, Є. В.; Плотніков, Ф. М.В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.