Перегляд за Автор "Григоров, Андрій Борисович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 88
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Антикорозійні властивості бітумів, отриманих з нафтового шламу(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2019) Григоров, Андрій Борисович; Сінкевич, Ірина Валеріївна; Мардупенко, Олексій ОлександровичДокумент Вибір концентрації загущувача при виробництві рециклінгових пластичних мастил(Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2019) Григоров, Андрій БорисовичДокумент Визначення корозійного впливу на метал палива, отриманого з вторинної полімерної сировини(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Шевченко, Кирило Володимирович; Григоров, Андрій Борисович; Сінкевич, Ірина ВалеріївнаВ статті запропоновано визначати корозійний вплив на метали палива у динамі-чних умовах тобто, при омиванні підготовленої мідної пластинки певного розміру, зна-чним об’ємом досліджуваного палива при певних швидкостях і температурі досліджен-ня. Такий підхід дозволить значно скоротити тривалість проведення дослідження (до 100 хв.) та є більш наближеним до реальних умов застосування палива, у порівнянні, зі стандартизованим методом, який сьогодні широко застосовується. Використовуючи запропоновану лабораторну установку, дослідженню підверга-лося паливо (200–360 °С), яке було отримане при термічній деструкції вторинної полі-мерної сировини, зокрема поліпропіленової. Отримані результати показали, що дослі-джуване паливо, незважаючи на температуру, кількість циркулюючого палива та вміст у ньому води не оказує корозійного впливу на мідну пластинку, що можна пояснити відсутністю корозійно-активних речовин у складі палива: водорозчинних мінеральних кислот та лугів, активних сірчаних сполук та органічних кислот. Але слід враховувати, що у поліолефіновій сировині, у вигляді забруднення, можуть бути присутні вироби з інших матеріалів, наприклад, гуми та полівінілхлориду. Це може статися при порушен-ні технології сортування або при попередній підготовки сировини і, у свою чергу, сприятиме збільшенню у паливі сірковмісних та хлорвмісних сполук, які характеризу-ються високою корозійною активністю і підлягають обов’язковому видаленню зі скла-ду палива. Зауважмо, що паливо, отримане з вторинної полімерної сировини, за умов відсу-тності сірковмісних та хлорвмісних сполук, є досить перспективним для створення на його базі сучасних синтетичних палив, аналогів класичних нафтопродуктів.Документ Використання Fe, Zn та Ni при виробництві морського палива шляхом каталітичного піролізу полімерної сировини(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2023) Чернявський, Андрій Володимирович; Григоров, Андрій БорисовичРозглянуто можливість використання в складі каталізатору піролізу вторинної полімерної сировини, металів Fe, Zn та Ni. Такий підхід дозволяє отримувати частково декарбонізоване та деароаматизоване морське паливо, що характеризується високою окислювальною стабільністю.Документ Використання альтернативної сировини для виробництва морського палива(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Чернявський, А. В.; Григоров, Андрій БорисовичДокумент Використання ароматичних амінів у високооктанових автомобільних бензинах(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Троценко, Олександр Володимирович; Григоров, Андрій БорисовичРозглянуто сучасні перспективи застосування ароматичних амінів у якості антидетонаційних присадок до високооктанових автомобільних бензинів. Запропоновано їх використання для отримання нових класів сполук, які володіють високою стійкістю до детонації та не підпадають під існуючу заборону.Документ Використання барвників в товарних моторних паливах(International Science Group, USA, 2021) Троценко, Олександр Володимирович; Григоров, Андрій БорисовичДокумент Використання вторинних енергоресурсів у виробництві пластичних мастил(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2018) Григоров, Андрій БорисовичДокумент Використання нафтового шламу у виробництві асфальтобетону(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мардупенко, Олексій Олександрович; Григоров, Андрій Борисович; Сінкевич, Ірина ВалеріївнаЗапропоновано використання нафтового шламу – відходу нафтопереробної промисловості у технологічному процесі отримання асфальтобетону – матеріалу, який має широкий спектр застосування, та у зв’язку з чим, користується значним попитом на ринку будівельних матеріалів. Основним напрямком використання нафтового шламу у наведеному виробництві є отримання з нього методом концентрування, високиплячої вуглеводневої фракції (температура кипіння >360 °С) яка модифікується полімерними добавками (поліпропіленом або пінополістиролом), та у результаті чого набуває властивостей бітуму. Даний бітум здатен повністю замінити, нафтові бітуми, без яких, сьогодні неможливо отримати асфальтобетон з рівнем якості, який відповідає вимогам нормативної документації. Також, запропоновано схему, яка поєднує у себе усі стадії отримання бітуму з нафтового шламу та використання цього бітуму разом з мінеральними компонентами та старим асфальтобетоном для отримання гарячого (температура укладання не нижче 120 °С) асфальтобетону високої густини (залишкова пористість до 1%) типу А (вміст щебеню 50–60%). Використання у схемі старого асфальтобетону, сприяє економії ресурсів за рахунок використання вторинної сировини та забезпечує безперервне виробництво, тим самим, знижуючи собівартість кінцевого продукту.Документ Використання полімерної сировини при виробництві моторних палив(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022) Чернявський, Андрій Володимирович; Григоров, Андрій БорисовичДокумент Використання продуктів деструкції полімерної сировини у виробництві дизельного палива(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Шевченко, Кирило Володимирович; Григоров, Андрій БорисовичДокумент Виробництво бітумних композицій з вторинної сировини(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2019) Мардупенко, Олексій Олександрович; Григоров, Андрій Борисович; Сінкевич, Ірина ВалеріївнаДокумент Виробництво пластичних мастил з вторинної сировини(Крок, 2023) Григоров, Андрій БорисовичВикладені основні питання щодо особливостей формування властивостей пластичних мастил з вторинної сировини. Представлено технологічні схеми та режими виробництва однокомпонентних та двохкомпонентних пластичних мастил. Проведено порівняльний аналіз властивостей отриманих мастил з існуючими промисловими аналогами, які застосовуються в Україні та країнах Європейського Союзу. Монографія призначена для інженерно-технічних та наукових співробітників нафтопереробної та нафтохімічної галузі України, що займаються розробкою, дослідженням та застосуванням пластичних мастил. Рекомендовано для студентів спеціальності 161 - "Хімічні технології та інженерія" денної та заочної форм навчання.Документ Властивості котельного палива, компаундованого вузькими паливними фракціями(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Шевченко, Кирило Володимирович; Григоров, Андрій Борисович; Сінкевич, Ірина ВалеріївнаЗ метою поліпшення експлуатаційних властивостей, зокрема в’язкісно-температурних, котельного палива запропоновано їх компаундування з вузькими пали-вними фракціями, отриманими шляхом термічної деструкції вторинної полімерної си-ровини (поліетилену низького тиску та поліпропілену). При компаундуванні мазуту марки 100 з вузькими паливними фракціями, відбу-вається зниження значень густини до 865 (873) кг/м3, умовної в’язкості до 2,50 (2,63) град. ум., температури застигання до 8 (13) °С) , вмісту сірки до 0,17 % мас. та підвищу-ється нижча теплота згоряння до 43606 (43850) кДж/кг. При цьому, відбувається посту-пове зниження величини показника температури спалаху до 114(127) °С. Таке зниження є негативним моментом, який призводить до підвищення поже-жонебезпеки мазуту при його використанні, зберіганні, перекачування і транспорту-ванні. Але, при цьому, значення показника температури спалаху, згідно вимог норма-тивної документації, знаходяться у допустимих межах. Тобто, значенням саме цього показника можна обмежувати вміст у мазуті вузьких паливних фракцій. Визначено, що раціональна концентрація вузьких паливних фракцій у складі то-пкового мазуту марки 100, знаходиться у межах до 30% мас. У цих межах спостеріга-ється припустиме зниження значень температури спалаху – показника, що характеризує пожежонебезпеку мазуту при його використанні, зберіганні, перекачування і транспор-туванні на фоні поліпшення інших експлуатаційних властивостей мазуту. Виробництво запропонованого компаундованого котельного палива з одного бо-ку дозволяє розширити сировинну базу процесу, шляхом залучення до виробничого процесу вторинну полімерну сировини – тверді побутові відходи, що підлягають обов’язковій утилізації, з іншого – задовольнити існуючий попит на котельне паливо, за рахунок підвищення обсягів його виробництва.Документ Вплив 1,3-дифенілтріазену на антикорозійні властивості моторних палив(Крок, 2022) Троценко, Олександр Володимирович; Григоров, Андрій Борисович; Назаров, Валерій МиколайовичРозглянуто здатність 1,3-дифенілтріазену утворювати комплекс на поверхні металу змінної валентності. З цього комплексу складається довготривалий захисний антикорозійний шар а власне 1,3-дифенілтріазен можна використовувати як поліфункціональну присадку до моторних палив.Документ Вплив в’язкості базової оливи на показники якості рециклінгових пластичних мастил(НТУ "ХПІ", 2018) Григоров, Андрій БорисовичПредставлено результати лабораторного дослідження по визначенню залежності між показниками якості пластичних мастил та кінематич-ною в’язкістю базової оливи на прикладі рециклінгових мастил, які отримані з відпрацьованих змащувальних олив. У якості загущувача використовувався вторинний поліетилен низького тиску у концентрації 5 % (мас.). Встановлено, що отримані залежності між визначеними показниками якості мастила та кінематичною в’язкістю базової оливи адекватно описуються поліномом другого ступеня, про що свідчать дуже високі (0,93-0,99) значення коефіцієнтів достовірності апроксимації R². Отже кінематична в’язкість базової оливи значно впливає на випаровуваність мастила, втрату оливи при зберіганні мастила та її реологічні властивості. При додаванні однакової концентрації загущувача, найліпшими властивостями володіло мастило, отримане з високов’язкої трансмісійної оливи. Найгіршими реологічними властивостями відрізнялося мастило з мало в’язкої гідравлічної оливи. Зважаючи на це, кінематична в’язкість базової оливи виступає тим фактором у процесі виробництва пластичного мастила, керуючи яким можна формувати його структуру, прогнозувати властивості та знизити собівартість завдяки раціональному використанню загущувача.Документ Вплив температури на адгезійні властивості рециклінгових пластичних мастил(ДП "УХІН", 2020) Григоров, Андрій БорисовичПредставлені результати дослідження впливу температури на адгезійні властивості рециклінгових пластичних мастил. Для визначення даного показника застосовували лабораторну центрифугу з робочою ємністю, що обігрівається. Дослідженню піддавали спеціально отримані рециклінгові пластичні мастила. Як дисперсійне середовище в цих пластичних мастилах виступали відпрацьовані гідравлічна олива HLP-46, моторна олива SAE 15W-40 API SL / CI-4 і трансмісійна олива SAE 85W-90 GL-5. З цих олив шляхом відстоювання та центрифугування попередньо вилучались вода і механічні домішки, які є енергетичним баластом у виробництві, ускладнюють технологічний процес і негативно впливають на якість кінцевого продукту. Як загущувач в оливу вводили 5% (мас.) поліетилену низького тиску. Наведено опис методики приготування системи «олива - загущувач». Отримані зразки наносили на знежирені сталеві пластини шаром товщиною 0,1 мм. Ці пластини вміщували в центрифугу. Адгезійні властивості визначали за залишковою масою мастила на пластині після випробування. За результатами запропоновано розділити режим експлуатації вузла з пластичним мастилом на оптимальний, тобто штатний, і екстремальний, котрий може в кінцевому підсумку призвести до мастильного голодування поверхонь тертя у вузлі агрегату. Перехідним значенням між цими режимами на підставі практичних рекомендацій фірм-виробників підшипників різних типів можна вважати зменшення початкової кількості пластичного мастила в вузлі до 50 %. Залежно від функціонального призначення відпрацьованої оливи, котра виступає базою для пластичного мастила, підвищення температури проби на кожен 1 °С в середньому знижує швидкість обертання проби до досягнення граничного значення, на 5,6 ÷ 14,4 об/хв. Результати досліджень показали: для використання в якості базового компонента рециклінгових пластичних олив для досягнення високих адгезійних властивостей кінцевого продукту необхідно використовувати трансмісійні та моторні оливи.Документ Відпрацьовані автомобільні шини, як наповнювач до пластичних мастил(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2019) Григоров, Андрій БорисовичДокумент Деякі аспекти виробництва автомобільних бензинів Євро 5(ТОВ "Планета-Принт", 2020) Григоров, Андрій Борисович; Троценко, Олександр ВолодимировичЗапропоновано загальний методологічний підхід щодо виробництва автомобільних бензинів марок А-92 та А-95 з вузьких прямогоних фракцій, отриманих з установок первинної переробки нафти або газового конденсату, та антидетонаційних добавок.Документ Дизельне паливо з вторинної полімерної сировини(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шевченко, К. В.; Григоров, Андрій Борисович