Перегляд за Автор "Жилін, Володимир Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Алгоритмічні основи геоматики і системології(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2020) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Нечаусов, Артем СергійовичВикладено практичні рекомендації щодо розроблення програмних кодів і наведено приклади виконання обчислювальних алгоритмів мовою C# у середовищі розроблення Microsoft Visual Studio. Для студентів, що вивчають дисципліни "Алгоритмічні основи геоматики і системології", "Космічна метеорологія", "Транспортно-навігаційні ГІС" за спеціальностями 193 "Геодезія i землеустрій" (освітня програма "Геоінформаційні системи і технології") і 103 "Науки про Землю" (освітня програма "Космічний моніторинг Землі").Документ Багатовимірна база просторових даних геопорталу(ТОВ Видавничий дім "Юстон", 2020) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир АнатолійовичДокумент Геоінформаційна система підтримки прийняття рішень на базі сховища просторових даних геопорталу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир АнатолійовичНа підставі проведеного аналізу архітектур сучасних систем підтримки прийняття рішень запропоновано структуру, яку найдоцільніше використовувати для побудови геоінформаційної СППР на базі сховища просторових даних геопорталу. Проаналізовано основні функції, що мають виконувати підсистеми такої СППР, а саме — функції підсистеми витягання, перетворення і завантаження даних, функції підсистеми зберігання даних та підсистеми аналізу даних. Розгляд зазначених підсистем СППР проведено із детальним вивченням їх структурних та функціональних схем, аналізом існуючих технологій обробки та зберігання просторової інформації, а також сучасних методів аналізу геоданих. Разом з тим, здійснено ґрунтовний вибір системи управління базами даних (СУБД) для практичної реалізації багатовимірної бази геоданих, що виконує функції сховища просторових даних як основи СППР геопорталу. Проведено ретельний аналіз засобів Microsoft SQL Server Analysis Services (SSAS) як базової платформи для розгортання аналітичних систем Business Intelligence (BI), уніфікованоїбагатовимірної моделі даних Unified Dimensional Model (UDM) як ядра технології комплексного багатовимірного аналізу даних Online Analytical Processing (OLAP). Проаналізовано аспекти планування і програмування архітектури SSAS, особливості розроблення багатовимірних баз даних із застосуванням середовищ SQL BI Development Studio (BIDS) та SQL Server Management Studio (SSMS), а також специфіку застосування служби SQL Server Integration Services(SSIS) для роботи з багатовимірними базами даних. Таким чином, підготовлено підґрунтя для розроблення геоінформаційної СППР із застосуванням засобів Microsoft SQL Server багатовимірного аналізу даних для створення багатовимірного сховища просторових даних геопорталу. Врешті, запропоновано методику програмної реалізації багатовимірного сховища просторових даних геопорталу. Запропоновані підходи щодо розроблення геоінформаційної СППР на базі сховища просторових даних геопорталу забезпечують об’єднання та інтеграцію у сховище геопорталу інформації, що містить різні типи просторових даних. Програмна реалізація багатовимірного СПД геопорталу забезпечує підвищення оперативності статистичного і прогнозного аналізу геоданих для ведення звітності та підтримки прийняття рішень геоінформаційних задач в режимі реального часу.Документ Геоінформаційні системи і бази даних(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2017) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Лазарєва, Ольга ЄвгенівнаПодано методику проведення практичних занять із використанням пакета прикладних програм "ArgGis 10.5", що входять до програми дисципліни "Геоінформаційні системи і бази даних", при підготовці бакалаврів за напрямами "Геодезія і землеустрій" і "Науки про Землю". Розглянуто основні методи роботи з векторними і растровими даними, внутрішньою і зовнішньою базами даних, створення електронних тематичних карт за всіма правилами компонування карти. Для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальностями 193 "Геодезія і землеустрій" спеціалізації "Геоінформаційні системи і технології" і 103 "Науки про Землю" спеціалізації "Космічний моніторинг Землі".Документ ГІС-аналіз(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», 2021) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Нечаусов, Артем СергійовичНаведено відомості про призначення та основні етапи ГІС-аналізу, у тому числі про специфічні методи аналізу геозображень для створення різноманітних моделей місцевості. Для студентів, що вивчають дисципліну "ГІС-аналіз" за спеціальностями 193 "Геодезія i землеустрій" (освітня програма "Геоінформаційні системи і технології") і 103 "Науки про Землю" (освітня програма "Космічний моніторинг Землі").Документ ГІС-аналіз(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2021) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Нечаусов, Артем Сергійович; Лазарєва, Ольга ЄвгенівнаВикладено методичні рекомендації та наведено приклади виконання практичних робіт з метою вивчення особливостей процесів створення, налаштування та обслуговування геоінформаційних систем, а також сценаріїв застосування сучасного програмного забезпечення для аналізу різнорідних даних професійної спрямованості. Для студентів, що вивчають дисципліни "ГІС-Аналіз", "ГІС і БД", "Геомаркетинг", "ГІС в екосистемах", "Картографічні Internet-сервіси і геопортали" за спеціальностями 193 "Геодезія i землеустрій" (освітня програма "Геоінформаційні системи і технології") і 103 "Науки про Землю" (освітня програма "Космічний моніторинг Землі").Документ Застосування анаморфозних картографічних моделей для аналізу геоданих(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Мельник, Аліна ПавлівнаПредметом дослідження є методика побудови площадкових, лінійних та об’ємних анаморфозних картографічних моделей для аналізу геоданих. Об’єктом дослідження є процес створювання різноманітних типів анаморфозних картографічних моделей. Метою роботи є підвищення якості сприйняття геоданих в картографічних моделях на підставі нового підходу до їх візуалізації, що забезпечується незвичним представленням структури геоданих при одночасному врахуванні великої кількості параметрів, які вони містять. Висновки. Розроблено методики побудови площадкових, лінійних та об’ємних анаморфозних картографічних моделей, отримано математичну модель та алгоритм процесу створення анаморфозних картографічних моделей з використанням програмного пакету ArcGIS. Методика побудови площадкових анаморфозних картографічних моделей, зокрема, передбачає, завдяки використанню додаткового модуля Cartogram, можливість реалізації в середовищі ArcMap пакету ArcGISанаморфозних картографічних моделей демографічного стану в Україні на підставі даних про кількість населення. При цьому забезпечується можливість отримання також і об’ємних анаморфозних картографічних моделей демографічного стану. Крім того, на підставі аналізу діяльності авіакомпанії WizzАir (у якості прикладу сучасних low-cost-авіаперевізників) розроблено методику побудови в середовищі ArcMap лінійних анаморфозних картографічних моделей перельотів, що виконуються даною компанією з України. При цьому обов’язковими складовими таких картографічних моделей є спеціально впроваджені реляційні бази геоданих, що містять вичерпні характеристики авіарейсів. Методика є універсальною і може застосовуватись для будь-яких авіакомпаній і геолокацій перельотів. Запропоновані методики побудови анаморфозних картографічних моделей дозволяють отримувати їх найрізноманітніші типи, що за рахунок специфічної візуалізації забезпечують можливість з різних боків поглянути на досліджувані геодані та отримати нові знання щодо довколишніх природних і техногенних явищ. Саме анаморфозні картографічні моделі дають унікальну можливість візуально представити неочевидні факти з можливістю висвітлення прихованих природно-географічних закономірностей та проведення аналізу взаємозв’язків між явищами довкілля на тлі їх визначальних характеристик.Документ Застосування геоінформаційних технологій для організації пасажиропотоків в аеропортах в умовах карантинного зонування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Сабадош, Анастасія ЛюбомирівнаНа підставі проведеного аналізу діяльності аеропортів світу за останні п’ять років виявлено стійку тенденцію до збільшення кількості авіарейсів, а отже - збільшення пасажиропотоків в аеропортах. Також проаналізовано прогнози щодо тенденцій розвитку повітряного руху в Європі в найближчі п’ять років, які свідчать про напрямок зростання авіаперевезень. Проведено аналіз впливу карантинних обмежень у зв’язку з розпо-всюдженням COVID-19, який показав, що не дивлячись на значне зниження пасажиропотоків в аеропортах світу в зв'язку з карантинними обмеженнями, буде спостерігатися значне зростання пасажиропотоків після карантинного послаблення. На підставі зазначеного, зроблено висновок, що нагальним є покращення організації пасажиропотоків в аеропортах в умовах карантинних обмежень за рахунок використання WEB-сервісів на основі картографічних моделей будівель аеропортів. Разом з тим, проведено аналіз доцільності застосування ГІС-технологій в аеропортах, а також огляд сучасних інформаційних технологій, що у теперішній час використовуються для організації роботи аеропортів в умовах карантинного зонування. Розроблено методику побудови маршрутів для організації пасажиропотоків в аеропортах в умовах карантинного зонування. Методика передбачає створення карт маршрутів пасажиропо-токів в аеропортах з використанням найсучасніших картографічних програмних продуктів ArcGIS та ArcGIS Online, містить рекомендації щодо застосування білінгової Wi-Fi мережі для відстеження пересування пасажирів у будівлях аеропортів, і, врешті, передбачає створення WEB-сервісів для картографічних моделей терміналів аеропортів. Розроблені із застосуванням запропонованої методики WEB-сервіси для організації пасажиропотоків в аеропортах в умовах карантинного зонування є зручними та ергономічними щодо використання робітниками аеропортів та авіакомпаній. Тим більш, пасажири також можуть оперативно отримувати часткову інформацію, достатню для організації свого руху в терміналі аеропорту згідно з карантинними обмеженнями.Документ Застосування даних аерофотозйомки з безпілотних літальних апаратів для побудови 3D - моделей місцевості(Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2019) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир АнатолійовичПредметом дослідження є методика побудови 3D-моделей місцевості на базі даних, отриманих за допомогою безпілотних літальних апаратів (БПЛА). Об'єктом дослідження є процес створювання 3D-моделей місцевості, цифрових моделей рельєфу, ортофотопланів, звітів з параметрами реконструкції місцевості та параметрами зйомочної камери із використанням сучасного спеціалізованого програмного забезпечення (ПЗ) — сучасних цифрових фотограмметричних систем (ЦФС). Метою роботи є підвищення інформативності та актуалізації геоданих за допомогою методики створення фотограмметричних ЗD-моделей місцевості на основі інформації, отриманої по знімках з БПЛА, а також відеоматеріалів обльотів місцевості. Задля досягнення поставленої мети вирішено такі часткові задачі: виконання аналізу сучасних засобів отримання та обробки аерофотоінформації з точки зору можливості їх застосування для 3D-моделювання ситуації на місцевості; визначення основних фотограмметричних параметрів для побудови вимірювальних ЗD-моделей місцевості; розробка технологічних схем побудови фотограмметричних ЗD-моделей місцевості на основі комплексного використання просторових даних; розробка методики побудови 3Dмоделі місцевості на базі отриманих даних за допомогою БПЛА. Висновки: виконано аналіз та вибір ПЗ, що задовольняє вимогам щодо застосування для 3D-моделювання ситуації на місцевості за даними з БПЛА; визначено основні фотограмметричні параметри для побудови вимірювальних ЗD-моделей місцевості за даними з БПЛА (сценарій зйомки для різних об'єктів; роздільна здатність; тип об'єктиву; параметри калібрування фотокамери); розроблено технологічні схеми побудови фотограмметричних ЗD-моделей місцевості на основі комплексного використання просторових даних аерофотозйомки та відеоданих; розроблено методичні рекомендації для побудови 3Dмоделі місцевості за даними відео- та фотозйомки, отриманими з різних видів БПЛА; на підставі проведених досліджень розроблено методику побудови 3D-моделей місцевості на базі даних, отриманих за допомогою БПЛА. Методика дозволяє створювати 3D-моделі місцевості, цифрові моделі рельєфу, ортофотоплани, звіти з параметрами реконструкції місцевості та параметрами зйомочної камери. Запропоновану методику апробовано при побудові 3D-моделей місцевості реальних об'єктів: база відпочинку “Мис Доброї Надії” в Полтавській області, студентський гуртожиток Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського (ХАІ), територія Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, піщаний кар'єр в Полтавській області.Документ Застосування технологій геоінформаційних систем для побудови картографічних моделей залізничних сполучень(Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2021) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир АнатолійовичПредметом дослідження є методика побудови картографічних моделей залізничних сполучень із використанням технологій геоінформаційних систем (ГІС). Об'єктом дослідження є процес створювання цифрових моделей інфраструктури залізниці для оптимального вирішення транспортних задач і забезпечення у режимі реального часу моніторингу рухомого й нерухомого майна залізниці та ефективного використання енергоносіїв. Метою роботи є підвищення інформативності моніторингу залізничної інфраструктури України за рахунок використання геоінформаційних технологій. Висновки. На підставі аналізу історичного розвитку та сучасного стану залізничної інфраструктури України показано, що одним з важливих елементів реформування і удосконалення залізничного транспорту в сучасних умовах є перехід до комплексних інформаційно-управляючих технологій з використанням засобів супутникової навігації. Обґрунтовано необхідність напрацювання єдиних технічні вимог і вибору платформи для створення на базі технологій ГІС нових картографічних моделей залізничних сполучень України, адже електронна картографічна модель залізниць, побудована з використанням технологій ГІС, допомагає вирішувати не лише задачі ефективного управління перевізним процесом, а й задачі контролю використання рухомого й нерухомого залізничного майна та всієї галузевої інфраструктури. Виконано усебічний аналіз картографічного методу дослідження залізничних транспортних мереж, а саме, підходи до вивчення і напрямки досліджень в аспектах забезпеченості територій транспортною мережею і досліджень структури транспортних мереж. Окрему увагу приділено проблемним питанням використання карт в дослідженнях транспортних мереж. Ретельно розглянуто картографічний метод на різних стадіях дослідницького процесу, а також класифікації карт транспорту, зокрема, за масштабом, територіальним охопленням і тематикою. Розглянуто особливості застосування даних дистанційного зондування Землі (ДЗЗ) для залізничної інфраструктури, отримано висновок про необхідність комплексного застосування усіх доступних інформаційних джерел для побудови картографічних моделей залізничних сполучень на ос нові технологій ГІС. Запропоновано структуру ГІС-моніторингу залізниці, яка на основі даних ДЗЗ, застосування сучасних баз даних, пошуку та обрання інфраструктурної інформації забезпечує побудову картографічних моделей і отримання актуальних карт поточного стану залізничних сполучень держави.Документ Канал автоматичного супроводження літальних апаратів за напрямком з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформаці(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2022) Коломійцев, Олексій Володимирович; Альошин, Геннадій Васильович; Жилін, Володимир Анатолійович; Козіна, Ольга Андріївна; Єльчанінов, Дмитро Борисович; Івашко, Андрій Васильович; Кучеренко, Юрій Федорович; Петрукович, Дмитро Євгенович; Пустоваров, Володимир Володимирович; Пугачов, Роман Володимирович; Соболь, Максим Олегович; Фастовський, Едуард ГеоргійовичКанал автоматичного супроводження літальних апаратів за напрямком з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформації, який містить керуючий елемент, блок керування дефлекторами, лазер з накачкою, селектор подовжніх мод з багаточастотним розділенням каналів, модифікований блок дефлекторів, передавальну оптику, приймальну оптику, фотодетектор, широкосмуговий підсилювач, багатофункціональний інформаційний блок, резонансні підсилювачі, настроєні на відповідні частоти міжмодових биттів, детектори, фільтри, формувачі імпульсів, тригери ("1"|"0"), схеми "і", лінії затримки, лічильники, цифро-аналогові перетворювачі, фільтри нижніх частот, підсилювачі (фільтри) сигналу похибки, виконавчі механізми та а - введення опорного сигналу з частотою Δνм від передавального лазера, б - введення сигналу від каналу вимірювання кутових швидкостей літального апарата, електронну спеціалізовану обчислювальну машину (СЕОМ). Додатково введено радіолокаційний модуль, який склскладений з антени, приймально-передавальної апаратури і апаратури захисту від завад.Документ Канал вимірювання кутових швидкостей літальних апаратів з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформації(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2022) Коломійцев, Олексій Володимирович; Альошин, Геннадій Васильович; Жилін, Володимир Анатолійович; Козіна, Ольга Андріївна; Єльчанінов, Дмитро Борисович; Куцак, Віктор Анатолійович; Кучеренко, Юрій Федорович; Пашнєв, Андрій Анатолійович; Пустоваров, Володимир Володимирович; Пугачов, Роман Володимирович; Соболь, Максим Олегович; Фастовський, Едуард ГеоргійовичКанал вимірювання кутових швидкостей літальних апаратів з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформації містить керуючий елемент, блок керування дефлекторами, лазер з накачкою, селектор подовжніх мод з багаточастотним розділенням каналів, модифікований блок дефлекторів, передавальну оптику, приймальну оптику, фотодетектор, широкосмуговий підсилювач, багатофункціональний інформаційний блок з б-введенням сигналу від каналу вимірювання кутових швидкостей літального апарата, резонансні підсилювачі, настроєні на відповідні частоти міжмодових биттів, формувачі імпульсів, тригери, реверсивні лічильники, схеми „і", схеми порівняння та Δvм оп-введення опорних сигналів з частотами міжмодових биттів (Δvм оп, 2Δvм оп, 3Δvм оп, 6Δvм оп) від передавального лазера, електронну обчислювальну машину (ЕОМ). Як електронну обчислювальну машину (ЕОМ) введено спеціалізовану ЕОМ та додатково введено радіолокаційний модуль, який складений з антени, приймально-передавальної апаратури і апаратури захисту від завад.Документ Канал вимірювання похилої дальності до літальних апаратів з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформації(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2022) Коломійцев, Олексій Володимирович; Альошин, Геннадій Васильович; Жилін, Володимир Анатолійович; Панченко, Володимир Іванович; Єльчанінов, Дмитро Борисович; Куцак, Віктор Анатолійович; Кузнєцов, Олександр Леонідович; Пашнєв, Андрій Анатолійович; Пустоваров, Володимир Володимирович; Пугачов, Роман Володимирович; Соболь, Максим Олегович; Фастовський, Едуард ГеоргійовичКанал вимірювання похилої дальності до літальних апаратів з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформації, який містить керуючий елемент, блок керування дефлекторами, лазер з накачкою, селектор подовжніх мод з багаточастотним розділенням каналів, призми для частоти міжмодових биттів Δvм, модифікований блок дефлекторів, перемикач для частот міжмодових биттів Δvм і 2Δvм, передавальну оптику, приймальну оптику, фотодетектори, широкосмуговий підсилювач, багатофункціональний інформаційний блок з б-введенням сигналу від каналу вимірювання кутових швидкостей літального апарата, резонансні підсилювачі, настроєні на відповідні частоти міжмодових биттів, формувач імпульсів, схему "і", фільтр із заданою смугою пропускання, диференційований ланцюжок, випрямляч, тригер, детектор, диференційовану оптику, підсилювач, фільтр та лічильник. Як електронну обчислювальну машину (ЕОМ) введено спеціалізовану ЕОМ та додатково введено радіолокаційний модуль, який складений з антени, приймально-передавальної апаратури і апаратури захисту від завад.Документ Канал вимірювання радіальної швидкості літальних апаратів з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформації(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2022) Коломійцев, Олексій Володимирович; Альошин, Геннадій Васильович; Жилін, Володимир Анатолійович; Панченко, Володимир Іванович; Єльчанінов, Дмитро Борисович; Куцак, Віктор Анатолійович; Нікуліна, Олена Миколаївна; Пашнєв, Андрій Анатолійович; Пустоваров, Володимир Володимирович; Пугачов, Роман Володимирович; Соболь, Максим Олегович; Фастовський, Едуард ГеоргійовичКанал вимірювання радіальної швидкості літальних апаратів з використанням частот міжмодових биттів та кібернетичним захистом отриманої інформації містить керуючий елемент, блок керування дефлекторами, лазер з накачкою (Лн), селектор подовжніх мод з багаточастотним розділенням каналів (СПМ БРК), модифікований блок дефлекторів, передавальну оптику, приймальну оптику, фотодетектор, широкосмуговий підсилювач, багатофункціональний інформаційний блок з б-введенням сигналу від каналу вимірювання кутових швидкостей літального апарату, резонансні підсилювачі, настроєні на відповідні частоти міжмодових биттів, змішувачі, фільтри, фазову автопідстройку частоти на частоті міжмодових биттів, керуючий генератор, опорний генератор з частотою підставки Δvп, формувач імпульсів, схему "і", формувач мірних імпульсів, лічильник, дешифратор та 6Δvм- введення опорної частоти (6Δvм оп) від передавального лазера (Лн+СПМ БРК), електронну обчислювальну машину (ЕОМ). Як електронну обчислювальну машину (ЕОМ) введено спеціалізовану ЕОМ та додатково введено радіолокаційний модуль, який складений з антени, приймально-передавальної апаратури і апаратури захисту від завад.Документ Канал вимірювання радіальної швидкості літальних апаратів з можливістю їх пошуку, формування і обробки зображення та кібернетичним захистом отриманої інформації(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2022) Коломійцев, Олексій Володимирович; Заковоротний, Олександр Юрійович; Кучук, Георгій Анатолійович; Жилін, Володимир Анатолійович; Єльчанінов, Дмитро Борисович; Івашко, Андрій Васильович; Куцак, Віктор Анатолійович; Носик, Андрій Михайлович; Петрукович, Дмитро Євгенович; Порошин, Сергій Михайлович; Пугачов, Роман Володимирович; Соболь, Максим Олегович; Фастовський, Едуард ГеоргійовичКанал вимірювання радіальної швидкості літальних апаратів з можливістю їх пошуку, формування і обробки зображення та кібернетичним захистом отриманої інформації містить керуючий елемент, блок керування дефлекторами, лазер з накачкою (Лн), селектор подовжніх мод з багаточастотним розділенням каналів (СПМ БРК), модифікований блок дефлекторів, передавальну оптику, приймальну оптику, фотодетектор, широкосмуговий підсилювач, модифікований інформаційний блок, резонансні підсилювачі, настроєні на відповідні частоти міжмодових биттів, змішувачі, фільтри, фазову автопідстройку частоти на частоті міжмодових биттів, керуючий генератор, опорний генератор з частотою підставки Δνп, формувач імпульсів, схему ʺіʺ, формувач мірних імпульсів, лічильник, дешифратор, електронну обчислювальну машину (ЕОМ) та 6Δνм - введення опорної частоти (6Δνм оп) від передавального лазера (Лн+СПМ БРК). Як електронну обчислювальну машину (ЕОМ) введено спеціалізовану ЕОМ та додатково введено радіолокаційний модуль, який складений з антени, приймально-передавальної апаратури і апаратури захисту від завад.Документ Картографічні моделі міста Харкова для людей з обмеженими можливостями(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир АнатолійовичПредметом дослідження є методика побудови тематичних картографічних моделей для аналізу і прийняття рішення стосовно інфраструктурної обстановки в населених пунктах щодо її доступності людям з обмеженими можливостями. Об’єктом дослідження є процес створювання різноманітних типів тематичних картографічних моделей, що містять специфічну інформацію щодо доступності певних територій для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Метою роботи є підвищення мобільності людей з обмеженими можливостями за рахунок інформаційної підтримки на основі актуальних картографічних моделейна прикладіміста Харкова. Висновки. Проаналізовано загальну ситуацію та статистичні дані за станом інвалідності громадян в Україні та країнах ЄС. Визначено, що в Україні понад 2,6 млн. людей мають статус інваліда. Це становить 6,1% від загальної чисельності населення, і ці показники щорічно зростають. Майже 80% інвалідів в Україні - це люди працездатного віку. На 1 січня 2016 питома вага осіб, що мають I групу інвалідності, склала 10,7% (250,3 тис. осіб), II групу — 37,8% (919,0 тис. осіб), III групу — 45,5% (1 291,2 тис. осіб). Найпоширенішими хворобами, які призводять до інвалідності, є хвороби системи кровообігу (24,4%), злоякісні новоутворення (20%), хвороби кістково-м'язової системи (11,1%), хвороби очей (3,7%), ендокринні хвороби, розлади харчування та порушення обміну речовин (4,2%).Проаналізовано основні ознаки доступності для інвалідів можливості ведення незалежного життя. Виконано огляд проектів підтримки людей з обмеженими можливостями в Україні. В рамках виконання у місті Харкові Міжнародного проекту «Secondary Cities» із захисту соціально вразливих верств населення України розроблено та впроваджено методику побудови картографічних моделей для людей з обмеженими можливостями. Запропонована методика надає громадянам та керівництву будь-яких адміністративних територіальних одиниць України перспективи для забезпечення особам з інвалідністю можливості користуватися усіма конституційними правами людини і основними свободами без дискримінації.Документ Класифікація програмного забезпечення системного рівня для організації робочих місць IT-фахівців(Тарасенко В. П, 2022) Жилін, Володимир АнатолійовичДокумент Концепція роботи з географічними картами засобами мови C# у середовищі розробки Microsoft Visual Studio(ФОП Лисенко І. Б., 2019) Трубчанінов, І. К.; Жилін, Володимир АнатолійовичДокумент Космічна метеорологія(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2019) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Ковальова, Віра ОлександрівнаРозглянуто основні етапи обробки даних з метеорологічних супутників. Представлена методика побудови карт, які відображають синоптичні параметри. Описані методи дешифрування знімків. Для студентів, що вивчають курс "Космічна метеорологія" за спеціальністю "Геодезія i землеустрій".Документ Методика застосування бібліотек комп’ютерного зору для побудови картографічних моделей(Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2018) Андрєєв, Сергій Михайлович; Жилін, Володимир Анатолійович; Топчий, А. С.Представлена методика застосування бібліотек комп’ютерного зору для побудови картографічних моделей. Розкриті особливості роботи із типами даних на мові Python, а також побудована класифікація бібліотек мови Python. Розроблена методика також пропонується у вигляді структурної схеми для кращої її візуалізації та спрощення розуміння взаємодії основних етапів роботи при побудові картографічних мод.