Перегляд за Автор "Колотюк, Олена Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсорсинг на сторожі моніторингу конкурентного потенціалу промислового підприємства(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Колотюк, Олена ІванівнаДокумент Дослідження та розробка ефективної інноваційної стратегії(НТУ "ХПІ", 2013) Колотюк, Олена Іванівна; Санковська, Ю. С.Проаналізовано сутність інноваційної стратегії підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності, досліджено її етапу, цілі та чинники, що визначають цей вибір за умовах різних стадій інноваційного циклу.Документ Ключові показники ефективності системі автоматизованого управління запасами на підприємствах(НТУ "ХПІ", 2017) Колотюк, Олена ІванівнаУ статті описані методи і приклад реалізації автоматизованої системи управління товарними запасами на підприємстві по ремонту побутової техніки. В теорії західних і країн, що розвиваються описаний економічний аналіз запасів, який вбудований в створення ланцюжка цінностей на підприємствах. З розвитком ринку розробок програмного забезпечення для автоматизації систем управління підприємствами (АСУП) розробники дотримуються вимог формування ланцюжків цінностей на підприємствах. Тим самим в кінцевому рахунку аналіз запасів повністю інтегрується в ланцюжок поставок і ланцюжок формування цінності. У свою чергу ланцюжок поставок складається з таких стадій трансформації товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) як: закупівля сировини і комплектуючих; виробництво напівфабрикатів; зберігання напівфабрикатів і готової продукції; дистрибуція готової продукції; організація відносин з оптовими і роздрібними покупцями; використання і вторинна переробка вторинної сировини; соціальні заходи.Документ Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Документ Методичні рекомендації до виконання розрахункового завдання з навчальної дисципліни "Діагностика діяльності підприємств та організацій"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Сисоєв, Володимир Вікторович; Колотюк, Олена ІванівнаПодано методичні рекомендації до виконання розрахункового завдання з навчальної дисципліни "Діагностика діяльності підприємств та організацій", метою яких є закріплення й поглиблення теоретичних знань та практичних вмінь, набуття навичок проведення фінансової діагностики підприємства.Документ Методичні рекомендації по проведенню конкурентного аналізу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Колотюк, Олена ІванівнаДокумент Митний захист інтелектуальної власності(ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Колотюк, Олена Іванівна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що при здійсненні митного регулювання міжнародної торгівлі товарами, що містять інтелектуальну власність, розкрилися проблеми економічного та правового характеру, спричинені недоліками понятійного апарату, що відображає економічні та правові об'єкти та відносини, пов'язані з використанням інтелектуальної власності у комерційному обороті. Це викликає певні труднощі у практичній роботі митних органів при здійсненні регулятивної та правоохоронної функцій.Документ Організаційні форми комерційної реалізації ОІВ, як елемент складної системи науково-технічного обміну(НТУ "ХПІ", 2009) Косенко, Андрій Васильович; Колотюк, Олена ІванівнаВ роботі розглядаються напрямки комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності з метою створення найбільш загальної схеми комерціалізації.Документ Особливості маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2015) Колотюк, Олена Іванівна; Будякіна, Юлія ОлексіївнаУ статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Представлені, та детально розглянуті специфічні елементи маркетингових досліджень і системи просування інноваційних продуктів, а також найбільш вдалі маркетингові прийоми просування інновацій на ринок. Запропоновано вирішення проблем, що спровоковані негативними особливостями кожної зі складових маркетингу інновацій. Також відмічено кілька видів тестування для підвищення комерційного успіху новинки. Описана складність сприйняття нових розробок та, як приклад, запропоновані деякі вдалі способи комунікації зі споживачами.Документ Особливості митного захисту виключних прав(2022) Косенко, Олександра Петрівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що нині існує стійка тенденція щодо відродження практичної значущості промислової власності, що передбачає використання інтелектуальної, і перш за все, промислової власності не тільки для задоволення споживчого попиту, але й для вирішення поточних виробничих завдань та перспективних проблем на користь вирішення глобальних питань людського розвитку на основі революційних технологій та принципово нових інновацій у різних галузях діяльності (демографія, зміна клімату, підвищення життєвого рівня та здоров'я населення та та ін.).Документ Особливості розвитку та функціонування ринку сільськогосподарської продукції в міжнародних відносинах(НТУ "ХПІ", 2018) Новік, Ірина Олексіївна; Колотюк, Олена ІванівнаУ загальній структурі національної економіки України ринок сільськогосподарської продукції займає особливе місце та є вагомим показником оцінки рівня ефективності функціонування аграрного сектора загалом. Було визначено, що ринок сільськогосподарської продукції є розуміння його як ефективного механізму задоволення потреб товаровиробників та запитів споживачів, особливістю якого є регуляторна функція у контексті збалансування процесів виробництва та реалізації конкурентоспроможних товарів аграрного сектора з метою забезпечення продовольчої безпеки країни та формування експортного потенціалу держави. Було систематизовано особливості та характеристики розвитку та функціонування ринку сільськогосподарської продукції. Виявлено функції процесу функціонування та розвитку ринку сільськогосподарської продукції: соціальну, виявлення ринкових цін, стимулюючу, селективну і координаційно-управлінську. Представлено класифікацію ринку сільськогосподарської продукції за горизонтальним принципом в розрізі трьохрівневого виокремлення видів ринку. Проведено аналіз та систематизацію груп суб'єктів (учасників) ринку сільськогосподарської продукції в міжнародних відносинах. Інфраструктура ринку сільськогосподарської продукції дозволила більш зрозуміти проблеми, які існують в Україні з формуванням конкурентоздатного ринку сільськогосподарської продукції. Доведено важливість державного регулювання при формуванні ринку сільськогосподарської продукції та його значення для забезпечення населення цією продукцією. Розроблено основні напрями розвитку сільськогосподарського ринку та зроблено відповідні висновки. Ефективний розвиток ринку сільськогосподарської продукції є можливий за умови взаємодії усіх складових його інфраструктури, які при цьому є самостійними, функціонально спрямованими структурами та одночасно має підтримку зі сторони держави.Документ Планування та контроль на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2014) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Колотюк, Олена ІванівнаПрактикум – навчальний посібник до проведення практичних робіт з дисципліни "Планування та контроль на підприємстві" та "Планування діяльності підприємств" для студентів очної та заочної форми навчання зі спеціальностей 6.000014 "Економіка підприємств", 6.030601 "Менеджмент організацій". У посібнику наведено контрольні питання за темами, тести, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, варіанти двох модульних контрольних робіт та завдання для проведення розрахунково-графічних робіт по варіантах.Документ Послідовність і цілі оцінки прав інтелектуальної власності як нематеріального активу(НТУ "ХПІ", 2010) Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Семерунін, Є. А.; Колотюк, Олена ІванівнаВ роботі наведено принципові відмінності у праві власності на матеріальні об'єкти і на інтелектуальну власність також пояснено необхідність оцінки вартості прав на об’єкти інтелектуальної власності.Документ Процес планування інноваційної стратегії організації(НТУ "ХПІ", 2015) Колотюк, Олена Іванівна; Будякіна, Юлія ОлексіївнаСтаття містіть інформацію про дослідження перспективних напрямків інноваційного розвитку підприємства, та вибір інноваційної стратегії в змінному ринковому середовищі, рівень готовності підприємства до організаційних змін. Також, у статті знаходить відображення роль прогнозування при виборі інноваційної стратегії, важливість формування цілей та стратегічних завдань, висвітлюється вплив організаційних змін на управління інноваційною діяльністю.Документ Підвищення конкурентного потенціалу підприємств, працюючих у галузі туризму, за рахунок оптимізації логістичних процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Колотюк, Олена Іванівна; Маслак, Марія ВолодимирівнаУ статті розглянуто актуальні аспекти дослідження конкурентних переваг організацій, що працюють в сфері туризму. Особливу увагу приділено галузевій специфіці роботи в туризмі та оцінці діяльності організації з точки зору наявності внутрішніх і зовнішніх конкурентних переваг. Випробувана методика оцінки конкурентного потенціалу організації працює у сфері туризму з урахуванням оптимізації логістичних зв'язків. Об'єктами логістичного управління в туризмі є процеси формування, просування і реалізації туристичного продукту, а також пов'язані з ними фінансові та інформаційні потоки. Реалізація викладених в статті принципів сприяє оптимізації прийнятих рішень, що дозволяє туристичним фірмам зміцнювати свої конкурентні позиції на споживчому ринку. Посилаючись на складність бізнес процесів у туристичній сфері та з огляду на те, що аналізовані параметри важко порівнювати, слід використовувати ефективний математичний апарат. Також за допомогою математичної моделі слід знаходити слабкі ланки в логістичних ланцюжках. Визначивши слабкі ланки вибирати вектор дій для подальших управлінських рішень. Для забезпечення ефективного функціонування моделі автором запропоновано застосування методів таксонометричних відстаней, який передбачає можливість аналізу і порівняння безлічі параметрів для подальшого управління потоками в рамках управлінського обліку за ресурсною та функціональною ознакою, необхідною для відстеження центрів виникнення витрат в системі управління потоками.Документ Підхід оцінювання конкурентоспроможності підприємства методом стандартизації показників(НТУ "ХПІ", 2017) Колядюк, Анна Анатоліївна; Колотюк, Олена ІванівнаДокумент Розвиток системи фінансування інновацій – стратегічний напрямок становлення національної інноваційної системи(НТУ "ХПІ", 2013) Колотюк, Олена Іванівна; Санковська, Ю. С.Розглядаються можливі напрямки побудови системи фінансового забезпечення інноваційної діяльності як важливого елементу національної інноваційної системи.Документ Роль науки та наукових досліджень в суспільстві(НТУ "ХПІ", 2012) Колотюк, Олена ІванівнаУ роботі розглядаються наявний науково-технологічний потенціал, здатний забезпечити економічний прогресс України.Документ Стратегічний підхід до розвитку конкурентного потенціалу підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Колотюк, Олена ІванівнаДокумент Туристична привабливість регіону як один із ключових факторів його конкурентоспроможності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Шматько, Наталія Михайлівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Колотюк, Олена ІванівнаУ статті розглянуті питання значущості та важливості туристської привабливості регіону для підвищення його конкурентоспроможності, а також виявлені фактори, що впливають на туристичну привабливості регіону. Глобалізація у туризмі виявляється у збільшенні міжнародних туристичних потоків, капіталу, інформації і технологій, посиленні взаємозв'язку та взаємодії підприємств туристичного бізнесу, виникненні глобальних форм його інтеграції. Внаслідок зазначеного процесу формується глобальний ринок туристичних послуг - сфера стійкого міжнародного руху туристичних послуг, у межах якої на основі кон'юнктурних змін формуються глобальні попит і пропозиція на туристичні продукти. Світова тенденція глобалізації туризму поки що у меншій мірі торкнулася України, але необхідність відстоювання національних інтересів на світовому ринку туризму обумовлює доцільність "рухатися" у руслі світової структурної динаміки, дотримуючи і сприймаючи еталонну траєкторію світового розвитку. Україна має величезний потенціал у розвитку туризму як внутрішнього так і в’їзного туризму. Проте для реального розвитку галузі бракує чіткої та об’єктивної інформації щодо туристичного продукту, який пропонує Україна на внутрішньому та міжнародному ринку, а також інформації щодо туристичних ресурсів, якими володіє держава. Зараз в регіоні невисокий темп розвитку внутрішньобласного туризму. Вирішення цього питання є як економічно важливим, так і іміджоформуючим, оскільки дозволить створити імідж регіону як комплексно розвиненого та здатного задовольнити як економічні, так і соціальні потреби людей. У статті наведені чинники зростання привабливості туризму в Харківський області. А також запропоновано комплекс заходів який дозволить підвищити туристичний імідж Харківської області, що, в свою чергу, спричинить зростання фінансових надходжень.