Перегляд за Автор "Ларка, Микола Іванович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 68
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ CVP-аналіз в багатономенклатурному виробництві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Ларка, Микола Іванович; Феррара, А. М.; Ларка, Андрій ВолодимировичДокумент Аналіз можливостей використання нетрадиційних та відновлюваних джерел енергії в народному господарстві України(НТУ "ХПІ", 2015) Гололобова, Олеся Миколаївна; Ларка, Микола ІвановичДокумент Аналіз рівня використання потенціалу енергозбереження в промисловості України(НТУ "ХПІ", 2015) Гололобова, Олеся Миколаївна; Ларка, Микола ІвановичСтаття присвячена проведенню аналізу потенціалу розвитку і впровадження нетрадиційних та відновлюваних джерел енергії на промислових підприємствах України. При оцінюванні економічно доцільного рівня міжгалузевого потенціалу енергозбереження було виявлено найбільш ефективні заходи щодо використання вторинних енергетичних ресурсів для виробництва енергії, впровадження засобів обліку та регулювання споживання енергоресурсів та створення автоматизованих систем управління їх споживанням.Документ Аналіз фінансовго стану підприємства як засіб підвищення ефективності його діяльності(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Лісовська, Г. О.У статі розглянуто основні положення аналізу фінансового стану підприємства. Зроблено аналіз фінансової стійкості на прикладі ТОВ «Компанія МЛК», що займається продажем молочної та бакалійної продукції. Запропоновано засоби підвищення ефективності діяльності розглянутого підприємства.Документ Вдосконалення комунікаційної політики промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2011) Гудз, Р. Б.; Ларка, Микола ІвановичВ статті розглядаються питання вдосконалення комунікативної політики промислового підприємства. Проаналізовано існуючу комунікаційну політику ПРАТ «ХЖК» та запропоновано комплекс заходів щодо підвищення її ефективності.Документ Вибір оптимального методу розподілу непрямих витрат на промислових підприємствах(НТУ "ХПІ", 2013) Чернишенко, О. І.; Ларка, Микола ІвановичУ статті розглянуто методики розподілу непрямих витрат на промислових підприємствах для визначення собівартості одиниць продукції. Дано визначення непрямих витратат, розглянуто складові непрямих витрат. Зроблено висновок щодо вибору оптимального методу розподілу непрямих витрат.Документ Використання відносного маржинального прибутку для оптимізації виробничої програми(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ларка, Микола Іванович; Феррара, А. М.Документ Використання методів капіталізації при оцінюванні ІТ-компаній(НТУ "ХПІ", 2011) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола ІвановичВ статті розглядаються існуючи методи оцінювання вартості бізнесових комплексів за допомогою методів прямої та непрямої капіталізації, області їх можливого використання, а також способи встановлення базових розрахункових величин – коефіцієнта капіталізації, мультиплікатора, коефіцієнта дисконтування, річного доходу та ін. Розглянуті можливості використання цих методів для оцінювання вартості ІТ-компаній.Документ Використання мультиплікатора для оцінювання вартості ІТ-компаній(НТУ "ХПІ", 2012) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана ПетрівнаВ статті розглянуті особливості використання аналогового методу оцінювання бізнес-компанії на основі мультиплікаторів. Визначені умови використання мультиплікаторів для оцінювання ІТ-компаній з урахування конкретних особливостей сучасного ринку ІТ-технологій.Документ Вплив змін в структурі продажів на співвідношення "витрати – обсяг виробництва – прибуток"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ларка, Микола Іванович; Феррара, А. М.Документ Дослідження ефективності використання основних фондів підприємств(НТУ "ХПІ", 2013) Кайдалова, Г. О.; Ларка, Микола ІвановичУ статті досліджено ефективність використання основних виробничих фондів у процесі діяльності підприємств, що виробляють штампи та пресформи. Розглянуто існуючі методики розрахунку основних показників ефективності використання основних фондів. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення результатів їх використання на сучасному етапі розвитку економіки.Документ Дослідження фінансових відносин і руху фінансових ресурсів у процесі господарської і торгової діяльності підприємств підйомно-транспортного устаткування(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Мочалова, Маргарита СтаніславівнаУ статті досліджено фінансові відносини і рух фінансових результатів у процесі господарської і торгової діяльності підприємств учасників ринку вантажопідйомних машин. Розглянуто існуючі методики розрахунку основних показників фінансового стану промислових підприємств. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення їх фінансово-економічних результатів на сучасному етапі розвитку ринкової економіки.Документ Економіка підприємства: магістерський курс(2018) Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Глухова, Світлана Вячеславівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Опарій, Євген Олександрович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія ПетрівнаУ навчальному посібнику детально розглянуто теми навчальних дисциплін "Стратегічне управління підприємством", "Управління потенціалом підприємства", "Економічне управління підприємством", "Управління проектами", а також ряду інших дисциплін, які вивчаються згідно з навчальним планом підготовки магістрів за спеціалізацією "Економіка підприємства". Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямком "Економіка", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.Документ Економіка і маркетинг виробничо-підприємницької діяльності(НТУ "ХПІ", 2004) Перерва, Петро Григорович; Тимофєєв, Володимир Миколайович; Погорєлов, Микола Іванович; Гаврись, Олександр Миколайович; Ларка, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Шишка, Роман БогдановичУ навчальному посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.Документ Електроємність промислової продукції та шляхи її зниження(НТУ "ХПІ", 2015) Гололобова, Олеся Миколаївна; Ларка, Микола ІвановичДокумент Застосування показника чистої вартості реалізації як бази розподілу витрат сумісного виробництва(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ларка, Микола Іванович; Феррара, А. М.; Ларка, Андрій ВолодимировичДокумент Класифікація показників якості тракторів для визначення пріоритетності напрямків інвестування(Український інститут науково-технічної експертизи та інформації, 2006) Ларка, Микола Іванович; Кучіна, Світлана ЕдуардівнаКласифікація показників якості промислових тракторів на три групи (типах, основна та додаткова) дасть можливість більш ефективно вкласти кошти і одержати позитивні результати з поліпшення конкурентоспроможності продукції в менший проміжок часу.Документ Комплексне управління взаємовідносинами з клієнтами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Сінческул, І. Л.; Ларка, Микола ІвановичДокумент Маркетинг об'єктів інтелектуальної власності промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Микола Іванович; Катков, Є. О.Документ Маркетинг промислового підприємства(Кондор, 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія ВладиславнаУ навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.