Перегляд за Автор "Ларін, Олексій Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 42
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизований алгоритм виявлення QRS зубців на електрокардіограмі методом середніх ковзних фільтрів(ФОП Тарасенко В. П., 2021) Ларін, Олексій Олександрович; Риженко, В. О.Документ Аналіз динаміки ламінованих композитних панелей із різною кривизною скла при ударному навантаженні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Суханова, Ольга Ігорівна; Ларін, Олексій ОлександровичУ статті представлені результати аналізу динамічного стану композитів ламінованих стекол при ударному навантаженні. Розглянуто моделювання падіння гладкої сталевої кулі на ламіноване скло з різною його кривизною. В якості граничних умов було зафіксовано ламінат з двох сторін, а удар кулі було змодельовано у центрі пластини. У роботі композит моделювався в тривимірній постановці в рамках фізичної лінійно-пружної постановки. Взаємодія кульки та композиту проводилась у рамках вирішення задачі одностороннього контакту за алгоритмом «поверхня до поверхні». Опором, що надається повітрям під час удару, нехтували. Метою роботи було дослідження залежності динамічної деформації ламінованих стекол від кривизни скла. Поведінка впливу зразків ламінованого скла з PVB прошарком моделювалася за допомогою перехідного аналізу. Дослідження було проведене з використанням методу скінченних елементів (МСЕ), із використанням гексагонального 8 вузлового скінченного елементу зі 3 ступенями волі в кожному, у рамках 3D-моделювання та явного динамічного підходу в сучасному програмному забезпеченні комп'ютерного інженерного аналізу (CAE). Виконано аналіз збіжності розміру сітки. У статті було проаналізовано динамічні деформації та напружений стан у ламінованих стеклах при різних параметрах кривизни ламінату, виведено результати прогинів, напружень та деформацій у характерних точках у різні моменти часу, побудовано графіки залежності прогинів та деформацій від параметру кривизни скла.Документ Аналіз залишкової міцності корпусу відцентрового насосу великої потужності з урахуванням ефекту корозійного зношення його елементів під час тривалої експлуатації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ларін, Олексій Олександрович; Потопальська, Ксенія Євгенівна; Четверікова, Анастасія ДмитрівнаУ даній статті була проведено дослідження для визначення залишкової міцності відцентрового насосу, що працює в понад проектний термін експлуатації в лінії насосів енергоблока АЕС. Оцінка статичної міцності проводилась для основного екс-плуатаційного режиму роботи насоса(при нормальних умовах експлуатації).Проведено розрахунки для отримання параметрів НДС з яких визначено вплив рівню стоншення стінки корпусу насоса на виникаючі еквівалентні напруження, з використанням розроблених розрахункових тривимірних СЕ-моделей, які враховують фактичну геометрію деталей насоса і прогноз її можливої зміни на період продовженого ресурсу. Відповідні дослідження проведено в рамках чисельного комп’ютерного моделювання на основі методу скінченних елементів з використанням сучасних програмних комплексів.Документ Аналіз пружної характеристики пневмоамортизатора(НТУ "ХПІ", 2018) Бескровний, Ярослав Юрійович; Ларін, Олексій ОлександровичСтаття присвячена комп'ютерному аналізу напружено-деформованого стану пневмоамортизатора, а також особливостей формування його інтегральної пружної характеристики. Розглядається двосекційний пневмоамотизатор сильфоного типу, який створений із гумокордного одношарового композиту, що має кільцеві металеві обмеження по торцям та в середині конструкції. Дослідження проводиться в тривимірній геометрично та фізично нелінійній постановці. Моделювання деформування гумової матриці проведено на основі моделі Муні-Рівліна. Для вирішення задачі використовується метод скінченних елементів. Кордне посилення моделюється шляхом інтегрального додавання мембранної жорсткості у відповідні скінченні елементи. В роботі проаналізовано залежність пружної характеристики амортизатора від діаметру та модуля пружності корду.Документ Визначення показників надійності напівпричепу автоцистерни в експлуатації методами комп’ютерної механіки(НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олексій Олександрович; Грінченко, К. Є.У роботі визначаються показники надійності та ресурс напівпричепу автоцистерни на основі імовірнісних характеристик вібрацій елементів конструкції підчас її руху по дорогам з покриття різної якості. Досліджується випадковий вплив навантаження з урахуванням його запізнення у часі на задній вісі транспортного засобу. За допомогою метода скінченних елементів та методів статистичної динаміки визначені ймовірнісні характеристики поведінки системи. Запропоновано підхід до оцінки надійності конструкції за критерієм накопичення втоми.Документ Визначення циклів напружень елементів пневматичної шини з використанням процедури субмоделювання(НТУ "ХПІ", 2014) Ларін, Олексій Олександрович; Петрова, Юлія АндріївнаВ ході даної роботи були створені геометрична та скінчено-елементна моделі пневматичної шини, з урахуванням ортотропії механічних властивостей у гумово-кордних шарах. Таке моделювання було здійснено за допомогою введення локальних фінітно-тороїдальних систем координат. Був проведений розрахунок задачі контактної взаємодії шини з дорожнім покриттям з урахуванням геометричної і фізичної нелінійності. Для отримання достовірних результатів по напруженням, був використаний підхід двомасштабного субмоделювання.Документ Вимушені коливання циклосиметричного лопаткового апарату з випадковим технологічним розладом(НТУ "ХПІ", 2007) Жовдак, В. О.; Ларін, Олексій Олександрович; Головко, О. М.Investigation of the harmonic vibration of the lump-mass discrete cyclic model of bladed disk of the first stage of the stem turbine with the random mistuning is carried out by means of Monte-Carlo method. Various realizations of the mistuning and corresponding to them amplitude-frequency characteristics are investigated. The expectations and variances for the frequency-response curve are built.Документ Дослідження вимушених коливань тривимірних цикло-симетричних конструкцій з випадковим розладом методом Монте-Карло(НТУ "ХПІ", 2008) Ларін, Олексій ОлександровичПроведено аналіз гармонічних коливань цикло-симетричної конструкції з випадково заданим розладом методом Монте-Карло. Наведено аналіз імовірнісних характеристик АЧХ.Документ Дослідження впливу конструктивних параметрів нелінійної системи підресорювання на плавність ходу транспортних засобів(Національний університет "Львівська політехніка", 2018) Водка, Олексій Олександрович; Ларін, Олексій Олександрович; Демченко, АллаThe work presents the results of the theoretical study vertical dynamics of the vehicle, which is being under the influence of random and impact perturbations of road microprofile. An algorithm of computer simulation has been developed for the analysing of nonlinear dynamics for the vehicle under the influence of impact and wide-band stationary load. The influence of the design and operational parameters on cargo vibration has been investigated.Документ Дослідження впливу кривизни пологого склопакету на спектр його власних частот та форми коливань(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Суханова, Ольга Ігорівна; Ларін, Олексій ОлександровичДокумент Дослідження динамічних характеристик спеціалізованого транспортного засобу, що має дворівневу нелінійну систему підресорювання(НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олексій Олександрович; Соколовський, Сергій Анатолійович; Кайдалов, Руслан Олегович; Баштовий, Володимир Михайлович; Водка, Олексій ОлександровичСтаття присвячена вивченню ефективності застосування нелінійного дворівневого підресорювання спеціальних транспортних засобів, яке спрямоване на підвищення плавності їх ходу. Наведені результати теоретичних досліджень, щодо характеристик відповідного транспортного засобу, як нелінійної системи. Побудовано математичну нелінійну дискретну динамічну модель даного транспортного засобу, на основі якої проведено серію досліджень щодо вільних коливань транспортного засобу, як консервативної нелінійної системи. Наведено результати порівняльного аналізу щодо частот та амплітуд коливань які встановлюються в транспортному засобі в лінійній та запропонованій дворівневій нелінійній компоновках при імпульсному збудженні, що прикладається до коліс даного транспортного засобу.Документ Дослідження динамічного напруженого стану в лопатках турбомашин методом комбінованого розкладання по власним формам напружень та переміщень(НТУ "ХПІ", 2011) Грицай, С. О.; Ларін, Олексій ОлександровичРозроблено метод для аналізу динамічного напруженого стану в турбінних лопатках, що виникає в процесі вимушених гармонічних коливань. Запропонований підхід базується на розкладанні в ряд по формам переміщень і формам напружень власних коливань, та передбачає суттєву конденсацію розмірності задачі при використанні докладних скінченно-елементних моделей.Документ Дослідження проблем при моделюванні критичних навантажень на композитну модель лопаті вітрогенератора(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Дьомін, Олексій Володимирович; Ларін, Олексій ОлександровичДана стаття присвячена проблемам проектування та аналізу напружено-деформованого стану лопаті вітрогенератора при критичних навантаженнях. Побудовано тривимірну оболонкову розрахункову модель, що враховує складну криволінійну геометрію та наявність внутрішніх частин, що зміцнюють. Визначення параметрів напружено-деформованого стану під дією вітрового навантаження проводилось на основі метода скінчених елементів. Використовувався оболонковий десятивузловий ізопараметричний скінчений елемент. Побудована скінчена-елементна модель лопаті дозволяє враховувати композитну структуру та відтворювала наявність різної кількості шарів композиту по товщині оболонки, різноспрямованість волокон на окремих шарах, зокрема було змоделювано криволінійну ортотропію механічних властивостей. Представлено процедуру завдання багатошарової структури, яка передбачає накладання шарів композиту одного на інший у місцях стику, що забезпечує відповідність моделі технологічним особливостям. Проведено статичний аналіз розрахунку деформування конструкції з урахуванням підіймальної сили та сили напору повітря. Аналіз на міцність було проведено для кожного з шарів за критерієм максимальних деформацій.Документ Дослідження ресурсу напівпричепу автоцистерни при русі по дорогам із покриттям різної якості(НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олексій Олександрович; Потопальська, Ксенія ЄвгенівнаУ роботі визначаються показники надійності та ресурс напівпричепу автоцистерни на основі імовірнісних характеристик вібрацій елементів конструкції підчас її руху по дорогам з покриттям різної якості. Досліджується випадковий вплив навантаження з урахуванням його запізнення у часі на задній вісі транспортного засобу. За допомогою метода скінченних елементів та методів статистичної динаміки визначені ймовірнісні характеристики поведінки системи. Запропоновано підхід до оцінки надійності конструкції за критерієм накопичення втоми.Документ Дослідження характеристик опору втомі гумових сумішей, що входять до складу елементів пневматичних шин після штучного старіння матеріалу(НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олексій ОлександровичУ роботі визначаються показники опору втомі гумової суміші матриці каркасу пневматичних шин та закономірності їх зміни внаслідок старіння. Дослідження проводяться експериментально з плоскими зразками на розтяг із циклічним завданням деформацій. Окремо досліджувались зразки матеріалу до та після старіння. Старіння задавалось штучно шляхом тривалої витримки зразків в термокамері на фіксованій підвищеній температурі. Проведено порівняльний аналіз зміни параметрів кривих утоми з часом в наслідок старіння. В роботі також запропоновано апроксимацію зміни базового числа циклів до відмови з часом внаслідок старіння.Документ Експериментальна оцінка характеристик опору втомі гумо-кордних композитів при деформуванні в напряму ортогональному армуванню до та після штучного старіння(НТУ "ХПІ", 2016) Ларін, Олексій ОлександровичУ роботі визначаються показники опору втомі гумового композиту, що посилений армуванням текстильного корду та закономірності їх зміни внаслідок старіння. Дослідження проводяться експериментально з плоскими зразками на розтяг із циклічним завданням деформацій. Окремо досліджувались зразки матеріалу до та після старіння. Старіння задавалось штучно шляхом тривалої витримки зразків в термокамері на фіксованій підвищеній температурі. Проведено порівняльний аналіз зміни параметрів кривих утоми з часом в наслідок старіння.Документ Експериментальні дорожні дослідження плавності ходу спеціалізованого транспортного засобу з нелінійним підресоренням(НТУ "ХПІ", 2012) Ларін, Олексій Олександрович; Водка, Олексій Олександрович; Соколовський, С. А.; Назаров, О. О.В роботі представлені результати експериментальних досліджень коливань вантажу, що розміщений на спеціалізованому транспортному засобі (СТЗ) під час перевезень. Експерименти проведені у вигляді дорожніх випробувань. Конструкції СТЗ, що розглядаються має додатковий рівень підресорення з нелінійною характеристикою, що має квазінульову жорсткість. Порівняльний аналіз показав, що підресорення з квазінульовою жорсткістю дозволяє істотно знизити рівні вібрацій, а отже підвищити плавність ходу СТЗ.Документ Експериментальні дослідження вертикальних коливань спеціалізованого транспортного засобу з нелінійним підресоренням при переїзді одиночної нерівності(НТУ "ХПІ", 2014) Калиновський, А. Я.; Ларін, Олексій Олександрович; Водка, Олексій Олександрович; Баштовий, В. М; Кайдалов, Р. О.В роботі представлені результати експериментальних досліджень коливань вантажу, що розміщений на спеціалізованому транспортному засобі (СТЗ) під час переїзду ним одиночної нерівності. Експерименти проведені у вигляді дорожніх випробувань на реальному макеті транспортного засобу. Конструкції СТЗ, що розглядаються має додатковий рівень підресорення з нелінійною характеристикою, яка має квазінульову жорсткість. Порівняльний аналіз показав, що підресорення з квазінульовою жорсткістю дозволяє істотно знизити рівні вібрацій, а отже підвищити плавність ходу СТЗ.Документ Експериментальні дослідження ортотропних пружних і в'язкопружних характеристик еластовимірних текстильно армованих композитів(НТУ "ХПІ", 2016) Ларін, Олексій Олександрович; Петрова, Юлія АндріївнаСтаття присвячена дослідженню пружних і в'язкопружних властивостей еластовимірних композиційних матеріалів шляхом проведення експериментальних випробувань. Дані композити мають односпрямоване армування текстильним кордом. Експерименти проводилися в різних напрямках (повздовжнє і поперечне щодо корду). Зразки циклічно навантажувались з різними амплітудами деформацій. Це дозволило оцінити гістерезисна втрати, а також початкові модулі пружності та модулі втрат матеріалу в стабілізованому стані. Модуль втрат оцінюється в залежності від амплітуди деформації в різних напрямках.Документ Застосування марківських процесів в задачах прогнозу технічного зносу інженерних систем(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Красій, Д. М.; Ларін, Олексій Олександрович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »