Перегляд за Автор "Марчук, Леся Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження видів сучасного маркетингу(2022) Марчук, Леся СергіївнаВ умовах сучасності існує багато класифікацій щодо видів маркетингу. З яких можна отримати безліч корисної інформації. Перед нами постає нове завдання: пристосуватись до нових форм поведінки, які споживачі представляють у процесі покупки та вибору товару чи послуги. Крім того, ми повинні скористатися технологічним прогресом та еволюцією, щоб мати більше кращих засобів для наближення до цільового ринку.Документ Дослідження конюнктури ринку інтелектуальних інновацій(Луцький національний технічний університет, 2016) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Марчук, Леся СергіївнаДокумент Дослідження та аналіз світових та вітчизняних факторів розвитку інтелектуального потенціалу підприємств машинобудівної галузі(Класичний приватний університет, 2020) Марчук, Леся СергіївнаУ статті проводиться аналіз факторів, які впливають на розвиток інтелектуального потенціалу промислових підприємств. Досліджується структура галузі машинобудування передових країн світу з високотехнологічним рівнем виробництва. Вивчена та наведена практика реалізації форм, процесів та принципів організації виробництва машинобудівної галузі. Висвітлена роль трудових кадрів в інноваційному розвитку машинобудування як головного чинника ефективності інтелектуального потенціалу та національної економіки загалом. Особлива увага приділяється державі як вирішальному фактору розвитку машинобудування, адже є необхідність створення гідних умов із боку держави щодо успішного освоєння економічних, управлінських, технологічних, виробничих, інноваційних факторів галузі машинобудування.Документ Економічна оцінка інтелектуального потенціалу машинобудівних підприємств(2020) Марчук, Леся СергіївнаМашинобудівна галузь займає провідну роль в промисловості України. Розвиток машинобудівних підприємств залежить від низки факторів, формування яких містить в собі елементи виробничої діяльності, що обумовлює необхідність економічної оцінки інтелектуального потенціалу. Адже за допомогою економічної оцінки відбувається аналіз розвитку та ефективність використання інтелектуального потенціалу промислового підприємства. Такі обставини в свою чергу, потребують створення обґрунтованих науково-методичних підходів щодо оцінки, формування, використання та розвитку інтелектуального потенціалу.Документ Економічна характеристика креативних індустрій(2023) Косенко, Андрій Васильович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Марчук, Леся Сергіївна; Мехович, Сергій АнатолійовичКреативні індустрії – це нові галузі, які поєднують передові технологічні продукти та креативність у сфері культурного мистецтва та включають тринадцять галузей, таких як мистецтво, кіно, реклама, сільське господарство, дизайн тощо. які набувають все більшого значення для економіки багатьох країн, що розвиваються і розвинених країн, і створюють нові робочі місця. Запропоновано економічну характеристику креативних індустрій пропонуємо здійснювати з двох точок зору: з точки зору внутрішніх і зовнішніх умов.Документ Класифікація інтелектуального потенціалу промислового підприємства(2017) Марчук, Леся Сергіївна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Маркетингова інноваційна діяльність промислових підприємств машинобудівної галузі України(Луцький національний технічний університет, 2018) Марчук, Леся СергіївнаПромислові підприємства машинобудівної галузі значно впливають на стан та розвиток вітчизняної економіки, здійснюють успішну реалізацію досягнень науково-технічного прогресу галузевої структури, забезпечують інтелектуальним потенціалом та інноваційними складовими державу в цілому. Проте, велика кількість машинобудівних підприємств України знаходиться в занедбаному стані з досить низькими показниками економічної діяльності.Документ Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачів(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Марчук, Леся СергіївнаУ статті запропоновані найпоширеніші методи оцінки ефективності реклами та їх роль на вплив споживачів. Значні грошові витрати на рекламу – головний її недолік. Тому доцільно використовувати дані методи, щоб даремно не витрачати свої ресурси. А вже по результатах дослідження буде відомо, чи ефективно розробляти ту, чи іншу рекламу. Проблема визначення і аналізу ефективності зусиль фірми у сфері реклами достатньо актуальна.Документ Методики розрахунку інтелектуального потенціалу підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Марчук, Леся СергіївнаІнтелектуальний потенціал в управлінській діяльності підприємства відіграє досить важливу роль, адже має цілий ряд специфічних особливостей: навички, здібності, компетенції, трудові та інтелектуальні ресурси, знання, ідеї, технології, інтелектуальний капітал і т. д. Саме це потребує пошуку методичних підходів для розрахунку інтелектуального потенціалу підприємства. У статті проведено аналіз методів оцінювання інтелектуального потенціалу, який довів, що на сьогоднішній день не існує єдиної та максимально точної системи розрахунку. Визначено суттєві недоліки досліджених методик та запропоновано шляхи їх удосконалення.Документ Методичні рекомендації по оцінці ефективності використання інтелектуального потенціалу машинобудівних підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Марчук, Леся СергіївнаМашинобудівна галузь займає провідну роль у промисловості України, а розвиток машинобудівних підприємств залежить від низки інтелектуальних факторів, які потребують оцінки. Адже саме за допомогою оцінки відбувається аналіз розвитку та ефективність використання інтелектуального потенціалу. Інтелектуальний потенціал машинобудівного підприємства в основному має нематеріальний характер, тому його складно виміряти, оскільки він не відбивається в бухгалтерських або статистичних даних. Проте, визначення його величини є надзвичайно важливим процесом для розробки і реалізації стратегії розвитку машинобудівного підприємства, посилення конкурентоспроможності його продукції. Оцінка якості інтелектуального потенціалу здійснюється на основі певної кількості критеріїв кожного з компонентів потенціалу. Кількісна оцінка інтелектуального потенціалу промислового підприємства передбачає користування певними одиницями виміру. Ними можуть бути конкретні величини, придатні для оцінки компонентів, або умовні показники (бали, коефіцієнти, індекси). Однак, числові значення не в повній мірі відображають якісну характеристику компонентів інтелектуального потенціалу машинобудівного підприємства, яку можна отримати, аналізуючи показники в динаміці. На сьогоднішній день існує велика кількість методів, які можна використовувати для оцінки інтелектуального потенціалу машинобудівного підприємства, але водночас немає єдиної загальновизнаної методики оцінки, яка дозволить українським підприємствам не тільки займати достойне місце на світовому ринку, а й ефективно розвивати та використовувати інтелектуальний потенціал. Тому питання оцінки інтелектуального потенціалу машинобудівних підприємств є дуже гострим та потребує подальшого дослідження. В статті було створено та обґрунтовано власні науково-методичні рекомендації стосовно оцінки ефективності використання та розвитку інтелектуального потенціалу.Документ Методичні рекомендації стосовно організації системи управління інтелектуальним потенціалом машинобудівного підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Марчук, Леся СергіївнаВ умовах сьогодення сталий розвиток та глобалізаційні процеси суттєво впливають на стан світової економіки, а її розвиток визначається рівнем використання інтелектуального потенціалу. Найважливішим та значущим процесом являється інтелектуалізація не лише економіки та виробництва, а й управління, що в свою чергу відповідає за високу кваліфікацію персоналу та безперервну освіту. Інтелектуальний потенціал в управлінській діяльності підприємства відіграє досить важливу роль, адже має цілий ряд специфічних особливостей: навички, здібності, компетенції, трудові та інтелектуальні ресурси, знання, ідеї, технології тощо. Основою для формування інтелектуального потенціалу підприємств являється персонал. Тому постає наукове завдання – провести аналіз показників, які впливають на результати управління інтелектуальним потенціалом підприємств машинобудівної галузі. Інтелектуальні ресурси в процесі творчої діяльності зазнають значних змін: зростання психологічних навантажень, заміна цінностей, світогляду населення, соціальних орієнтацій. Це змушує керівництво застосовувати нові морально-етичні та економічні стимули до підлеглих задля удосконалення творчої роботи та рівня мотивації. Саме це потребує методичних рекомендацій для організації системи управління інтелектуального потенціалу машинобудівного підприємства.Найбільш ефективний спосіб управління інтелектуальним потенціалом є поетапний, тому що на кожному етапі враховуються цілі та потреби складових частин. Аналіз світових тенденцій розвитку сучасних підприємств показав, що найважливіше значення має концепція управління трудовими ресурсами. У статті проведено аналіз методичних підходів управління інтелектуальним потенціалом, який довів, що на сьогоднішній день не існує єдиної та максимально точної системи управління. Тому було розроблено та запропоновано власні методичні рекомендації інтелектуалізації управління.Документ Механізм комерціалізації інтелектуального потенціалу машинобудівного підприємства(ФО-П Кравченко Я. О., 2019) Марчук, Леся СергіївнаВикористання об'єктів інтелектуальної власності у господарсько-правовій діяльності машинобудівного підприємства здійснюється шляхом комерціалізації. В цьому процесі активну роль відіграють чотири учасники, а саме: автор об’єкту інтелектуальної власності, партнер, менеджер, інвестор. Сам механізм комерціалізації являє собою відтворення руху інтелектуального капіталу з ціллю одержання кінцевого продукту.Документ Напрямки розвитку сучасних інформаційних технологій в економіці та менеджменті(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Марчук, Леся СергіївнаДокумент Організація системи управління інтелектуальним потенціалом підприємства(2020) Марчук, Леся СергіївнаУправління підприємством являє собою сукупність взаємопов'язаних функцій: мотивації; контролю; організації та планування, котрі в свою чергу забезпечують досягнення цілей підприємства.Документ Основи управління інтелектуальним потенціалом в умовах сучасної економіки та права(Kwant Studio, 2018) Марчук, Леся СергіївнаВ сучасних умовах перехідної ринкової економіки ключовим фактором успіху діяльності будь-якого підприємства є сукупність його ресурсів та можливостей, що має назву так званого "інтелектуального потенціалу".Документ Основні антикризові заходи в управлінні промисловим підприємством(2018) Марчук, Леся Сергіївна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Особливості економічного розвитку та формування інтелектуального потенціалу машинобудівного підприємства(Київський національний університет культури і мистецтв, 2018) Марчук, Леся Сергіївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що інтелектуальний потенціал підприємства часто виступає в формі інтелектуального капіталу, що сприяє розвитку інновацій, ефективно впливає на економічні та соціальні явища. Саме інтелектуальний капітал встановлює індивідуальний темп та характер для оновлення технології виробництва різної продукції. Все це призводить до конкурентних переваг на ринку та до значного приросту прибутків підприємства.Документ Особливості формування інтелектуального потенціалу машинобудівних підприємств у залежності від специфіки підприємницької діяльності(2019) Марчук, Леся Сергіївна; Перерва, Петро ГригоровичІнтелектуальний потенціал для будь-якого промислового підприємства дає змогу визначити галузь промисловості та місце у народному господарстві держави. Промислові підприємства, в свою чергу, поділяються на добувні та обробні (в залежності від споживання сировини). При цьому, добувні та обробні промислові підприємства теж мають розподіл на низку значних галузей, котрі формують національну економіку. Яскравим прикладом може слугувати обробна промисловість, до складу якої входять підприємства машинобудування, чорної та кольорової металургії, легкої, харчової промисловості (ці загальні галузі сегментуються в менші підгалузі, які теж поділяються певним чином).Документ Охорона прав інтелектуальної власності в умовах воєнного стану(2022) Марчук, Леся СергіївнаНавіть під час війни в умовах сьогодення, актуального значення набувають питання стосовно інтелектуальної власності, а саме: «Як охороняти права інтелектуальної власності? Як підтримувати чинність об’єктів інтелектуальної власності? Чи є необхідність сплачувати додаткові державні збори у разі пропуску строків підтримання чинності? Чи потрібно продовжувати наявні права на об’єкти права інтелектуальної власності? gfhf13 квітня 2022 року набув чинності Закон України 2174-IX від 01.04.2022 року «Про захист інтересів осіб у сфері інтелектуальної власності під час дії воєнного стану», який надає відповіді на ці питання.Документ Поняття та структура інтелектуального потенціалу(2017) Марчук, Леся Сергіївна; Перерва, Петро ГригоровичПри вивченні сутності та структури любого потенціалу слід визначати його джерела формування. Так як інтелектуальний потенціал в першу чергу формується на підприємствах, установах та організаціях, які створені людьми, то доцільно буде стверджувати, що основним джерелом формування інтелектуального потенціалу є людина та її інтелектуальні можливості, тобто людський капітал.