Перегляд за Автор "Мовмига, Наталія Євгенівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 59
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальність використання соціальних сервісів викладачем вищої школи(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2017) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Мовмига, Наталія Євгенівна; Євтушенко, Наталія Сергіївна; Семенов, Євгеній ОлександровичПроведений аналіз дослідження соціальних сервісів, на базі яких створюється персональне навчальне середовище освітянина. Виділені соціальні сервіси, програми, інструменти Інтернет, за допомогою яких забезпечуються комфортні умови для здійснення професійної діяльності викладача, а саме: пошук джерел інформації, створення, редагування, зберігання, подача навчальних матеріалів, їх розповсюдження, публікація в мережі, інформаційне забезпечення навчального процесу.Документ Актуальність питання первинності управлінської компетенції майбутніх фахівців з охорони праці(СPM "ASF", 2019) Мовмига, Наталія Євгенівна; Мезенцева, Ірина ОлександрівнаДокумент Безпека праці у професійній діяльності: охорона праці в галузі, цивільний захист(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мовмига, Наталія Євгенівна; Лісогор, Олена СергіївнаМетодичні вказівки для самостійної роботи студентів освітньо-професійного рівня «магістр» (заочної форми навчання) за навчальною дисципліною «Безпека праці у професійній діяльності: охорона праці в галузі, цивільний захист» розроблено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 р. № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9.11.2010 р. за № 1057/18352, з урахуванням того, що студенти на освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр» засвоїли головні положення нормативної навчальної дисципліни «Основи професійної безпеки та здоров’я людини», а також окремі питання охорони праці в дисциплінах професійного спрямування. Знання основних питань з даної дисципліни є необхідними для спеціаліста у будь-якій галузі виробництва. Мета методичних вказівок визначити зміст і обсяг навчального матеріалу з курсу «Безпека праці у професійній діяльності», що необхідний для формування знань для подальшого виконання функціональних обов’язків випускниками Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу (БЕМ). Методичні вказівки розроблені відповідно до робочих і робочо-навчальних програм за напрямками.Документ Важливість проведення аудиту стану охорони праці на виробництві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Бойченко, Максим Олегович; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаОбґрунтовано доцільність та дані рекомендації, щодо проведення аудиту з питань охорони праці.Документ Визначення прямої сонячної радіації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мовмига, Наталія Євгенівна; Васьковець, Людмила Антонівна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаМета роботи – закріпити знання отримані в процесі вивчення курсу, ознайомитися з методикою проведення досліджень, вивчити методику визначення прямої сонячної радіації; придбати практичні навички визначення прямої сонячної радіації за допомогою термоелектричного актинометра Савінова – Янишевського. Запропонована лабораторна робота призначена для вивчення теми «Середовище та умови існування організмів». Методичні вказівки до лабораторної роботи містять такі структурні елементи: - мета та основні завдання роботи; - основні теоретичні відомості; - опис приладів та експериментальної установки; - заходи безпеки під час виконання лабораторної роботи; - послідовність і рекомендації щодо виконання роботи; - обробка експериментальних даних; - контрольні запитання; - список рекомендованої літератури; - додатки.Документ Визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в закладах вищої освіти(Полтавська академія неперервної освіти імені М. В.Остроградського, 2019) Мовмига, Наталія Євгенівна; Кравченко, Ганна ЮріївнаРозглядається питання необхідності використання маркетингових досліджень в управлінській діяльності, що забезпечує узгод ження сучасних вимог педагогічної теорії та практики, дозволяє здійснити прогнозування подальшого розвитку організації. Розглядаю чи формування маркетингового управління в ЗВО, з’ясовано, що маркетингова парадигма управління привносить системні інновації, що гарантують переорієнтацію управління на забезпечення високих стандартів освіти з подальшою переорієнтацією управлінської діяльності на потреби споживачів освітніх послуг. У змісті обґрунтовано доцільність визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в умовах ЗВО; визначено процес управління маркетинговою діяльністю. Акцентовано увагу на тому, що маркетингова інформація не забезпечує вироблення управлінського рішення та планування діяльності. Вона може тільки утворювати банк даних, що допоможе здійснювати прогнозування розвитку кафедри. Досліджуючи значення маркетингового управлін ня для прогнозування розвитку закладу вищої освіти, визначено ключові вимоги до правильного формування цілей управління розвитком кафедр: цілі мають бути досяжними; реалістичними; гнучкими; вимірними; конкретними; сумісними; цілі мають бути прийнятними для основних суб’єктів впливу, що визначають діяльність організації та тих, кому доведеться їх досягати. Виокремлено конкретні цілі та критерії маркетингового управління розвитком кафедр відповідно до основних напрямів їхньої діяльності: навчальні, методичні, нау кові, маркетингові, управлінські, економічні та господарські цілі. Розкрито їх зміст. Зроблено висновок, що існують певні особливості у визначенні цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедр, а саме: наявність певної конкуренції між кафедрами організації; можливість для споживачів освітніх послуг мати вибір товарів і послуг; наявність певного набору інструментарію для визначення ефективності діяльності кафедри відповідно до визначених цілей, які можуть бути виражені у вимірних виразах.Документ Використання мотиваційних процесів як аспект оптимізації безпеки праці(НТУ "ХПІ", 2017) Мовмига, Наталія Євгенівна; Мєзєнцева, Ірина Олександрівна; Любченко, Ірина МиколаївнаПраця - важлива умова існування людини, його розвитку і добробуту суспільства в цілому. Основним видом трудової діяльності є продуктивна праця у певній галузі промисловості, що зазвичай класифікується як професійна праця. Але трудова діяльність має ще оборотну сторону медалі - безпека професійної праці. В статті розглянуто основі причини аварійності і травматизму; виявлено, що друге місце серед причин виробничого травматизму посідає психофізіологічний чинник; розглянуто шляхи підвищенні безпеки трудової діяльності за рахунок використання мотиваційних механізмів підвищення безпеки праці).Документ Використання сучасних інформаційних технологій в умовах вищого навчального закладу(Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2016) Кравченко, Ганна Юріївна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаАвторами розглядається удосконалення навчального процесу з професійної підготовки фахівців з цивільної безпеки кафедри охорони праці та навколишнього середовища НТУ "ХПІ" за рахунок влучання в навчальний процес інформаційно комунікативних навчальних технологій. Розкрито причини та умови реалізації дистанційної форми навчання. Наведено розроблену систему контролю якості дистанційного навчання з фахових дисциплін із використанням системи діагностування рівня оволодіння професійними компетенціями студентів/слухачів для підвищення рівня якості освіти.Документ Виробничий травматизм в ковальсько-пресовому виробництві(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Мовмига, Наталія Євгенівна; Медвідь, Д. В.Документ Гендерні особливості професійного становлення особистості студента(НТУ "ХПІ", 2015) Мілорадова, Наталя Едуардівна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаУ статті досліджуються гендерні особливості професійного становлення особистості студента, що супроводжується зміною уявлень індивіда про себе і своє місце у соціальному світі і світі професій. Гендер надає соціально рольовий статус особистості, який визначає можливості в освіті, професійній діяльності, суспільному виробництві. У зв'язку з цим важливим аспектом стає вивчення професійного становлення з позиції гендерного підходу, коли в центрі уваги стає учень і його особистісні особливості.Документ Деякі аспекти визначення гендерної специфіки життєвих домагань особистості (з позицій особово-орієнтованого підходу до вищої професійної світи)(Прешовський університет, 2016) Мовмига, Наталія Євгенівна; Мілорадова, Наталя ЕдуардівнаАвторами розглядається підхід до дослідження життєздійснення та саморозгортання собистості з позицій особово-орієнтованого підходу з урахуванням гендерної специфіки. Проаналізовано методологічні основи аналізу гендерних відмінностей, а саме: статеворольова концепція Парсонса-Бейлза, соціально-психологічна теорія гендерної схеми С. Бем, методологія феміністської теорії. Висвітлено основні положення досліджень сутності та структури життєвих домагань (К. Абульханова-Славська, Т. Березіна, Л. Лєпіхова, І. Лебединська, Т. Титаренко), чинників їх формування та реалізації (Л. Долгих, С. Карпіловська, О. Кляпець, Т. Ларіна, Л. Лєпіхова, С. Максименко, В. Посохова, В. Татенко, Т. Титаренко, К. Черемних, В. Ямницький та ін.). Обгрунтовано вділення критеріїв та показників дослідження гендерних відмінностей життєвих домагань, а саме: когнітивного, мотиваційно-ціннісного, операційно регуляційного.Документ Деякі аспекти екологічної освіти (психолого-педагогічний підхід)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кравченко, Ганна Юріївна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаДокумент Деякі аспекти маркетингового управління підготовкою фахівців технічного профілю в закладах вищої освіти(Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2018) Мовмига, Наталія ЄвгенівнаДокумент Деякі аспекти управління якістю підготовки фахівців технічного профілю у закладах вищої освіти(Leipzig University, 2018) Мовмига, Наталія ЄвгенівнаДокумент Деякі аспекти формування особи безпечного типу в межах викладання дисципліни "Безпека життєдіяльності"(НТУ "ХПІ", 2015) Мовмига, Наталія Євгенівна; Любченко, Ірина МиколаївнаВ роботі розглянуто питання, які пов’язані з формуванням деяких аспектів безпеки життєдіяльності, а також визначено межі безпечної поведінки особистості.Документ Деякі психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2016) Кравченко, Ганна Юріївна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаАвторами звернено увагу на питання профорієнтаційної роботи в системі «школа – вищий навчальний заклад»; розкрито значення взаємозв’язку понять «професійна орієнтація» та «професійне самовизначення»; визначено роль мотиваційного підходу у виборі старшокласниками майбутньої професії.Документ Забезпечення особистої безпеки в умовах екстремальної ситуації(ФОП Панов А. М., 2020) Мовмига, Наталія Євгенівна; Медвідь, Д. В.Розглянуто основні шляхи забезпечення особистої безпеки з точки зору психологічного фактору.Документ Корпоративна культура безпеки праці на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мовмига, Наталія Євгенівна; Максименко, Олена АркадіївнаДокумент Критерії дослідження гендерних особливостей життєвих домогань на етапі фахової підготовки(Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2018) Мовмига, Наталія ЄвгенівнаДокумент Культура безпеки життєдіяльності людини в сучасних умовах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Решетняк, К. Д.; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаВизначено головні фактори що впливають на культуру безпеки життєдіяльності в сучасних умовах,проаналізовано зв'язок культури з діями та розвитком суспільства в цілому, визначено тактику дій суспільства для подолання нелегкої задачі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »