Перегляд за Автор "Мірошник, Марія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 50
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація ринку послуг в Україні за рахунок його адаптації до мінливих умов зовнішнього середовища(НТУ "ХПІ", 2012) Мірошник, Марія Володимирівна; Оккерт, І. Л.; Чмихало, Н. В.У статті розглядаються аспекти, що пов’язані з активізацією ринку послуг, його адаптації до мінливих умов зовнішнього середовища та деталізації факторів ринкового впливу на ефективність функціонування фірм з надання сервісних послуг.Документ Аналіз стану і тенденцій розвитку інформаційного ринку України у контексті стандартів якості маркетингових досліджень(Національний фармацевтичний університет, 2017) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета Олексіївна; Разворюк, В. В.; Сергієнко, М. В.У статті розглянуто роль маркетингових досліджень у реалізації аналітичної функції маркетингової діяльності підприємств. Проведено аналіз інфраструктури служб маркетингових досліджень з визначенням основних операторів ринку та їх структуруванням. Визначено, що істотну роль в отриманні замовниками якісної інформації відіграє впровадження у практичну діяльність спеціалізованих компаній методів та процедур, що регламентовані стандартами маркетингових досліджень, основним з яких є СОУ 91.12.0-21708654-001, який було розроблено на основі EMRQS. Проведено експрес–аналіз мотивів вибору маркетингової агенції фірмами-замовниками за параметрами її ринкової сталості.Документ Бізнес-процеси маркетинг-орієнтованого управління підприємством харчової промисловості України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мірошник, Марія Володимирівна; Сердюк, Максим Владиславович; Базарова, Ельвіра ДжамахонівнаПідприємства харчової промисловості, утворюючи потужне конкурентне середовище, дотримуються певної ринкової орієнтації своєї господарської діяльності та мають значну різновекторність розвитку ринкових бізнес-процесів. В статті деталізовано, що певні групи бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємств утворюють основні, підтримуючи бізнес-процеси та бізнес-процеси розвитку й управління. Визначено, що основними моделями їх аналізу виступають наступні: модель AS-IS, яка позиціонує сучасний стан бізнес-процесів підприємства; модель TO-BE, завдання якої аналіз та впровадження перспективних пропозицій керівництва підприємства, його співробітників, експертів і системних аналітиків з метою забезпечення стійкого функціонування й розвитку бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємством на стратегічну перспективу; ERP система, програма якої адаптована під український облік, контроль та аналіз всіх основних економічних бізнес-операцій підприємства; WMS система, до основних функцій якої належить управлення складськими бізнес-процесами; TMS система, завданням якої є автоматизація бізнес процесів транспортної логістики та CRM система як система управління ефективністю взаємин із клієнтами за рахунок автоматизації всіх бізнес-процесів комунікаційної спрямованості компанії. Практична реалізація означених моделей та систем може бути здійснена на основі функціонального методу моделювання (формат опису бізнес-процесу -IDEF0); моделювання потоків даних (нотація DFD) або потоків робіт (нотація IDEF3). Проведено соціологічні дослідження щодо визначення значущості створення бізнес-процесів на маркетинг-орієнтованому підприємстві та параметрів, які у якості головних завдань їх моделювання, виступають домінуючими.Документ Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність запровадження інноваційного проекту на підприємстві(Національний фармацевтичний університет, 2019) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета Олексіївна; Мартинов, Я. Р.У роботі показана актуальність запровадження інноваційного проекту у якості одного із способів підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах економічного нестабільного середовища. Проведено дослідження основних науково-технічних (інноваційних) проектів НАН України, серед яких лідируючу позицію займає проект з розробки нових матеріалів, методів їх з’єднання та обробки (107 проектів – 27% від загальної кількості проектів). Деталізовані основні концепції та фази життєвого циклу проекту та на базі ПАТ «ХАРП» («Харківський підшипниковий завод»), який є лідером підшипникової галузі на внутрішньому ринку та успішно функціонує на світовому ринку, визначені основні фактори ендогенного та екзогенного впливу на їх розвиток. За результатами дослідження до чинників, які позитивно впливають на інноваційний розвиток підприємства та мають певну ступень важливості, експерти віднесли: розвиток інноваційної інфраструктури, збереження науково-технічного потенціалу та державну підтримку інноваційної діяльності, в тому числі можливість самореалізації за рахунок матеріального стимулювання, наявність фінансових, матеріальних резервів та резервів технічних заходів, збереження науково-технічного потенціалу. До чинників, які здійснюють негативний вплив на розвиток інноваційного потенціалу підприємства експерти віднесли недосконалість законодавчої бази з питань інноваційної діяльності, ускладнення науково - дослідних розробок за рахунок відсутності повноцінної інформаційної бази щодо інноваційних проектів та недостатню кількість й різноманітність джерел фінансування та відсутність матеріальних стимулів.Документ Дослідження зовнішнього середовища підприємства як фактору його ринкової сталості(НТУ "ХПІ", 2010) Мірошник, Марія Володимирівна; Дем'яненко, Г. О.Збутова політика підприємств-виробників продукції як вид діяльності з фізичного і комерційного розподілу товарів, повинна базуватися на чітко сформульованих і позначених цілях і завданнях, що адаптовані до ринкових умов зовнішнього і внутрішнього середовища. Проаналізовані основні фактори зовнішнього середовища підприємства, визначена їх виникнення і впливу на збут продукції, модель багатопроменевої зірки сканування зовнішнього середовища виробника.Документ Дослідження конкурентоспроможності сектору подорожей та туризму в Україні(Global Science Center LP, 2017) Мірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Лучна, Єлизавета ОлексіївнаТуристичний ринок є одним з ефективних видів комерційної діяльності будь-якої країни світу, тому його активізація послужить підвищенню іміджу конкурентоспроможності країни на світовому рівні в секторі подорожей і туризму (The Travel & Tourism Competitiveness Index, TTCI). В статті розглянуто загальні тенденції розвитку сектору туризму на світовому рівні , визначені ТОП-10 країн-лідерів та означені перспективи росту TTCI до 2020 року. Метою роботи стало дослідження теоретичних положень щодо визначення індексу загальної конкурентоспроможності країни у сфері подорожей та туризму. Деталізовано, що для оцінки конкурентоспроможності країни на світовому туристичного ринку застосовується спеціальна система оцінок, яка дозволяє визначати загальний індекс конкурентоспроможності країн світу в секторі подорожей та туризму. Встановлено, що найвищий рейтинг України зафіксовано у 2013 році – 76 місце серед 140 країн, найнижчі у 2011р. – 85 місце серед 139 країн та у 2017 р. – 85 серед 136 країн, а у 2015 дослідження країни взагалі не проводилось. Деталізовано основні напрями для підвищення ключових конкурентних переваг Україні, реалізація яких виступить у якості додаткових можливостей як для регіональних органів влади, так й для підприємницьких структур, які функціонують на ринку Т&Т.Документ Дослідження мультиканальних форматів торгівлі як перспективного розвитку сучасного ритейлу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлизавета Олексіївна; Назаренко, Лоліта ДмитрівнаПроведено аналіз динаміки росту мобільних користувачів інтернет – шоппінгу в Україні. Визначено, що Україна займає друге місце за темпами зростання електронної комерції в Європі, а сьогоднішнє активне формування електронного бізнес-середовища є результатом динамічного розвитку інформаційної індустрії та появи інноваційних каналів торгівлі. Все більшого застосування знаходять Internet-технології для здійснення конкретних комерційних операцій у форматі e-commerce, m-commerce, f-commerce, s-commerce тощо. У світовому масштабі ця ніша щорічне зростає на 17%. Ринок України в контексті зростання і перспектив означених форматів є одним з найбільш привабливих. Конкретизовано розвиток мультиканальних форматів торгівлі як стратегічного напрямку компанії, яка функціонує на роздрібному ринку. Деталізовано головні переваги електронного бізнесу та означені основні проблеми, які потребують певного реагування, концентрації зусиль на їх мінімізацію або повного усунення, Проведено соціологічні дослідження відносно впливу мотивуючих факторів щодо здійснення контакту «споживач – продавець» та покупки товару/послуги. Визначено роль мотивуючих факторів на ефективність розвитку ринку e-commerce. Встановлено, що за окремими мотивуючими факторами має місце певна невідповідність їх основних критеріїв загально - світовим тенденціям зростання впливу інформаційних інтернет - технологій на свідомість користувачів мережі та рівень їх довіри до форматів торгівлі, що істотно звужує межи та темпи розвитку ринку e-commerce. Конкретизовано, шо ринок електронної комерції у мультиканальному форматі торгівлі є основою формування стратегії підприємства, реалізація якої забезпечить розширення каналів продажу для роздрібної торгівлі. Результати проведеного дослідження свідчать про значний потенціал Internet – спрямованості підприємницької діяльності сучасних бізнес – структур у сфері торгівлі.Документ Дослідження ринку послуг України(НТУ "ХПІ", 2018) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаДокумент Дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку туристичних послуг(Видавничий дім "Інжек", 2017) Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Лучна, Єлизавета ОлексіївнаУ статті розглянуто світові тенденції розвитку ринку послуг, визначено, що сервісний сектор становить близько 70% світового внутрішнього валового продукту (ВВП). Зазначено, що туристичний сектор є одним з найбільших у світовій економіці, а його ринок за ефективністю інвестиційних вкладень входить до високоприбуткових ринків поряд з нафтогазовидобувним, промисловим і автомобілебудівним ринками. Туристичний ринок України становить тільки близько 2% у ВВП країни, але має великий потенціал інноваційного розвитку та туристичних перспектив. Така ситуація потребує постійного моніторингу та аналізу, що й обумовило актуальність обраного дослідження. Метою статті стало проведення комплексного аналізу сучасного стану ринку туристичних послуг в Україні та визначення основних тенденцій його подальшого розвитку. Встановлено, що в Україні туристична галузь формується за рахунок трьох складових: виїзного (зарубіжного); внутрішнього та в’їзного (іноземного) туризму, кількісне збільшення яких дозволить підвищити ефективність туристичного потенціалу країни та закріпити її позитивний імідж за кордоном.Документ Дослідження товарної політики підприємства як фактору його конкурентоспроможності в умовах нестабільності зовнішнього середовища(НТУ "ХПІ", 2016) Гурова, Ю. В.; Мірошник, Марія ВолодимирівнаДокумент Дослідження чинників впливу формування асортиментної політики підприємства(SPC "Sci-conf.com.ua", 2020) Мірошник, Марія Володимирівна; Тимофєєв, Костянтин Юрійович; Юрченко, Станіслав ОлеговичДокумент Дослідження інноваційної діяльності в Україні(Херсонський державний університет, 2017) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Єременко, Н. Є.Стаття присвячена дослідженню інноваційної діяльності підприємств України, як основоположному фактору їх конкурентоздатності та пріоритетності розвитку національної інноваційної системи в цілому.Документ Електроний бізнес як перспективний напрямок розвитку комерційної діяльності підприємства(ФОП Томенко Ю. І., 2020) Мірошник, Марія Володимирівна; Узлян, Л. А.Документ "Електронізація" бізнесу як фактор розвитку комерційної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Літвиненко, Марія ВладиславнаДокумент Маркетинг промислового підприємства(Кондор, 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія ВладиславнаУ навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.Документ Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Документ Маркетингова діяльність підприємств(ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаУ підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Документ Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу(2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Васильцова, Світлана ОлександрівнаВ статті розглядаються питання, пов’язані з просуванням вітчизняних виноробних підприємств в умовах воєнного часу. Встановлено, що війна спричинила ряд проблем, які сильно загальмували розвиток виноробної галузі України. Досліджено основних гравців цього ринку. Встановлено, що виробники в масовому сегменті широко застосовують ATL та BTL заходи, в преміальному сегменті, використовуються інші інструменти маркетингової комунікаційної політики. Тут застосовується більш індивідуальний підхід з більш вузькими каналами просування на відмінну від мас-маркету. Також в роботі проведено аналіз конкурентоспроможності деяких торгівельних марок, та встановлено, що наразі лідером в преміальному ринковому сегменті є підприємство «Колоніст». Зауважено, що для ефективної комунікації із споживачем необхідно чітко уявляти його аватар. Авторами дослідження запропонований механізм побудови маркетингової комунікаційної політики виноробних підприємств. Наголошено на тому, якими способами можна здійснювати ефективну комунікацію із споживачем в умовах воєнного часу.Документ Маркетингові дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки(НТУ "ХПІ", 2012) Мірошник, Марія ВолодимирівнаУ статті проведено аналіз маркетингового дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки та запропоновано заходи для її поліпшення.Документ Маркетингові дослідження розвитку продуктових роздрібних мереж в Україні(Полтавська державна аграрна академія, ПП "Технологічний Центр", 2015) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Васильцова, Світлана ОлександрівнаПроаналізована динаміка товарообігу роздрібних підприємств України. Визначено, що найбільш істотну роль у забезпеченні зростання товарообігу роздрібного сектора економіки забезпечують роздрібні мережі, деталізовані топ-10 українських ритейлерів з товарообігу. Встановлені складові, які можуть здійснювати вплив на рівень інтенсивності конкуренції та визначені інструменти залучення споживачів до торгівельних центрів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »