Перегляд за Автор "Овсієнко, Артур Ігорович"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз ключових понять оцінки ефективності інновацій(Молодий вчений, 2020) Овсієнко, Артур ІгоровичДокумент Критерії ефективності висококонкурентної продукції(Видавничий дім "Інтернаука", 2020) Овсієнко, Артур Ігорович; Овсієнко, Катерина ЮріївнаУ статті наведено підходи до трактування поняття "конкурентоспроможна продукція". Обґрунтовано сутність висококонкурентної продукції. Визначено місце цінності в процесі створення нової продукції. Проаналізовано підходи зарубіжних науковців щодо створення цінності висококонкурентної продукції. На основі аналізу специфіки виражених та прихованих потреб споживачів, а також їх зміну в часі, встановлено, що одним із критеріїв ефективності висококонкурентної продукції є надання вищої споживчої цінності. Обґрунтовано, що ефективність висококонкурентної продукції залежить від можливості вирішення прихованих та майбутніх потреб споживачів. Виявлено місце провідних користувачів в процесі ідентифікації прихованих потреб ринку. Зазначено роль дизайн-мислення в процесі створення висококонкурентної продукції. Визначено, що інтеграція технології та дизайну для створення нового значення висококонкурентної продукції належить до критеріїв ефективності.Документ Необхідність оцінки ефективності інновацій для підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Овсієнко, Артур ІгоровичДокумент Оцінка ефективності високоякісних інновацій(ФОП Гаража М. Ф., 2019) Овсієнко, Артур ІгоровичДокумент Розширення області визначення ефекту інноваційних продуктів(НТУ "ХПІ", 2016) Яковлєв, Анатолій Іванович; Бойко, Катерина Юріївна; Овсієнко, Артур ІгоровичНаведено аналіз існуючих методів визначення економічного ефекту від впровадження інновацій у ланцюгу послідовних ланок, де виявляються переваги від їх застосування. Визначено кількість рівнів, за якими доцільно виконувати розрахунок ефекту. Встановленопорядок проведення таких розрахунків, запропоновані відповідні математичні формули. Це слід вважати подальшим розвитком теорії і практики економічної оцінки нововведень, що сприяє підвищенню ступеню точності проведення відповідних розрахунків у порівнянні з існуючими методами і відповідно вибору найбільш ефективних варіантів при створенні та реалізації інновацій.Документ Фінансові фактори стимулювання впровадження нововведень на промислових підприємствах(Видавничий дім "Інтернаука", 2020) Овсієнко, Катерина Юріївна; Овсієнко, Артур ІгоровичУ статті досліджено підходи сучасних науковців до трактування сутності поняття "нововведення". Визначено місце новацій, нововведень та інновацій в інноваційному процесі. Визначено, що впровадження нововведень на підприємстві залежить від таких аспектів, як: людські ресурси, ринок, новації, фінанси. Зазначено, що дані аспекти породжують внутрішні та зовнішні фактори стимулювання до впровадження нововведень. Обґрунтовано важливість фінансових ресурсів як фактору стимулювання. На основі даних за 2000–2019 роки побудовано VAR-модель динаміки впровадження нових машин та обладнання на промислових підприємствах під впливом різних джерел фінансування. За допомогою ситуаційного аналізу визначено, що для максимізації кількості впроваджених нововведень промисловими підприємствами України в структурі фінансування інноваційної діяльності переважну частку повинні займати власні ресурси та кошти державного бюджету.