Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Плотніков, Ф. М."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мінімізація ризиків купонного маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Плотніков, Ф. М.; Грабовенко, Є. В.
    В статті розглянуті основні види ризиків купонного маркетингу для різних учасників купонної акції. Розроблені рекомендації щодо мінімізації цих ризиків для кожного з учасників. Вказані основні вимоги до оформлення купону, як головного елементу купонного маркетингу. Охарактеризований вплив кожного з учасників на проходження купонної акції і на ризики інших учасників
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2014) Косенко, Олександра Петрівна; Грабовенко, Є. В.; Плотніков, Ф. М.
    В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.

DSpace software copyright © 2002-2023 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Зворотній зв'язок