Перегляд за Автор "Сударкіна, Світлана Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 48
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз методів удосконалення управління витратами на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2015) Сударкіна, Світлана Петрівна; Вагнер, Яна ЕдуардівнаПропонуються підходи до визначення систем управління витратами на підприємстві. Аналіз існуючих методів управління витратами, які б базувалися на економії та раціональному використання ресурсів, їх аналіз та ефективність використання, удосконалення системи управління витратами, виявлення резервів з метою підвищення ефективності фінансово – господарської діяльності підприємства. У результаті аналізу уточнено сутність поняття "управління персоналом" підприємства та його економічний зміст, розглянуті резерви зниження витрат з точки зору фахівців.Документ Аналіз та структура проектів з енергозбереження на промислових підприємствах України(Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет", 2014) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана ПетрівнаМетою статті є аналіз існуючих на сучасних промислових підприємствах проектів з енергозбереження з ціллю подальшого розвитку та обґрунтування необхідності впровадження таких проектів з точки зору їх ефективності. Методика дослідження. Теоретичну та методологічну основу дослідження становлять фундаментальні положення сучасної економічної теорії, наукові праці провідних вчених у сфері енергозбереження та підвищення енергоефективності виробництва. У статті використано такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: аналітичний, теоретичного узагальнення – для дослідження теоретичних засад формування потенціалу енергозбереження підприємств і для вивчення типових ситуацій, що визначають процес енергозбереження; порівняння, системно-структурний аналіз – для оцінювання ефективності енергозбереження та використання енергії на підприємствах машинобудівного профілю; статистичний – для аналізу й узагальнення статистичної інформації. Результати. Визначено, що для підприємств доцільно формувати стратегічні та оперативні плани із забезпечення енергозбереження на основі енергоаудиту. Запропоновано заходи з енергозбереження диференціювати за наступними критеріями: цілі, витрати, терміни впровадження, економічний ефект та інші суттєві організаційні фактори. Наукова новизна. Використано комплексний підхід до обґрунтування впровадження заходів із енергозбереження на машинобудівних підприємствах на основі оцінювання ступеня використання потенціалу енергозбереження. Практична значущість. Отримані результати дослідження є підґрунтям для вирішення практичних проблем щодо обґрунтування механізму прийняття рішень щодо напрямів підвищення використання потенціалу енергозбереження і можуть бути застосовані в практичній діяльності промислових підприємств.Документ Вдосконалення маркетингової діяльності на промисловому підприємстві(НТУ "ХПІ", 2012) Сударкіна, Світлана Петрівна; Торіна, О. В.У статті розглянуті основні аспекти маркетингової діяльності підприємства та необхідність її вдосконалення. Проаналізована маркетингова діяльність промислового підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.Документ Використання мультиплікатора для оцінювання вартості ІТ-компаній(НТУ "ХПІ", 2012) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана ПетрівнаВ статті розглянуті особливості використання аналогового методу оцінювання бізнес-компанії на основі мультиплікаторів. Визначені умови використання мультиплікаторів для оцінювання ІТ-компаній з урахування конкретних особливостей сучасного ринку ІТ-технологій.Документ Джерела фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів(Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара, 2009) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена МиколаївнаУ статті розглядаються питання, пов'язані з проблемою вибору та формуванням джерел фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів. Описуються джерела фінансування таких проектів, надається їх характеристика. Розглядаються переваги та недоліки кожного з зазначених джерел. Надаються пропозиції, щодо вибору оптимального джерела фінансування.Документ До питання вибору оптимального рівня децентралізації при розробці і реалізації проектів енергозбереження(НТУ "ХПІ", 2009) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена МиколаївнаРозглядаються питання пов'язані з вибором найбільш прийнятного для підприємства рівня централізації/децентралізації енергопостачання. При виборі того чи іншого рівня, значний вплив мають різноманітні фактори. Пропонується для вирішення цієї задачі виробити критерії оцінки різних варіантів, оцінити фактори впливу і запропонувати методику визначення спільного оцінного показника.Документ Економіка підприємства(НТУ "ХПІ", 2011) Сударкіна, Світлана ПетрівнаРозглянуто загальні питання курсу "Економіка підприємства", а саме: поняття і особливості ринкової економіки, прогнозування і планування, виробнича програма, а також теми, що розглядають ресурсне забезпечення виробництва та результати виробничої діяльності. Кожна тема доповнена набором основних типів задач і формул, що застосовуються для їх вирішенняДокумент Економіка підприємства(Підручник НТУ "ХПІ", 2012) Сударкіна, Світлана Петрівна; Гаврись, Ольга ОлександрівнаУ навчально-методичному посібнику коротко розкривається зміст кожної теми курсу "Економіка підприємства" з викладом розрахунково-аналітичних моментів, а також пропонується комплекс задач для розв'язання. Важливою особливістю даної роботи є те, що задачі диференційовано за складністю та обсягом. Ці матеріали можна використовувати як для проведення поточних практичних завдань, так і для контрольних перевірок, модульних завдань тощо.Документ Економіка підприємства: магістерський курс(2018) Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Глухова, Світлана Вячеславівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Опарій, Євген Олександрович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія ПетрівнаУ навчальному посібнику детально розглянуто теми навчальних дисциплін "Стратегічне управління підприємством", "Управління потенціалом підприємства", "Економічне управління підприємством", "Управління проектами", а також ряду інших дисциплін, які вивчаються згідно з навчальним планом підготовки магістрів за спеціалізацією "Економіка підприємства". Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямком "Економіка", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.Документ Енергозбереження на промислових підприємствах України та використання його потенціалу(НТУ "ХПІ", 2014) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана ПетрівнаДокумент Ефективність антикризового управління та місце маркетингових заходів у цій системі(НТУ "ХПІ", 2013) Сударкіна, Світлана Петрівна; Губарь, Л. Ю.; Сапко, С. О.; Торіна, О. В.У статті розглядається важливість аналізу ефективності проведення антикризового управління та роль маркетингових заходів, що стосуються цієї системи в умовах ринкової економіки. Проведено аналіз головних аспектів антикризового маркетингу, ефективності антикризових заходів та методів дослідження ефективності антикризового управління на сучасних підприємствах.Документ Локалізація промислового виробництва як фактор відродження промисловості України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Сударкіна, Світлана ПетрівнаСучасний стан машинобудівного виробництва України по цілому ряду об’єктивних та суб’єктивних причин є дуже важким. Обсяги виробництва за останні 30 років скоротилися в кілька разів, а по окремих галузях – просто зникли. Крім того, втрачені старі ринки збиту, а нові – не з’явилися, обладнання зношене більш, ніж на 60-70%, персонал полишив виробництво і таке інше. В той же час потреба в продукції машинобудівного комплексу в державі залишається. Треба обслуговувати комунальне господарство, яке зношене та застаріло навіть більш, ніж самі промислові підприємства. Всі види транспорту та відповідна інфраструктура потребують негайного оновлення та модернізації. Також необхідною є корінна модернізація паливно-енергетичного сектору економіки та інших галузей. Саме тому можна стверджувати, що Україна сама по собі – величезний ринок, вимоги якого треба задовольняти постійно продовж довгого, практично необмеженого часу. Це – дуже позитивний фактор, якщо розглядати проблему з урахуванням ринкових умов існування нашого господарства. Крім того, необхідність відновлення промисловості обумовлена наявністю цілого ряду взаємопов’язаних соціально-економічних, науково-технічних та технологічних факторів, які складають цілісну систему. І саме це є ще одним підтвердженням доцільності поставленої задачі – реставрація або реіндустріалізація виробництва. Наявні потреби, про які йшла мова, можна задовольняти за рахунок іноземних компаній та фірм. Але це недалекоглядна політика, якої можна додержуватись тільки продовж короткого терміну або при повній відсутності своїх можливостей.Документ Маркетинг промислового підприємства(Кондор, 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія ВладиславнаУ навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.Документ Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Документ Маркетинговий напрям в товарно- інноваційній політиці(НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Федченко, В. І.Розглядається роль маркетингової складової в товарно-інноваційній політиці підприємства. Встановлення зв’язку складових комплексу маркетингу з етапами створення товару. Аналіз показників конкурентоспроможності. Приведено приклад впровадження інноваційного товару на підприємстві. Побудована матриця «ціна-якість» для систем контролю «Naviland AT-01-UA» підприємства ДНВП «Об’єднання Комунар» та товарів-конкурентів. Оцінка конкурентної позиції даного товару.Документ Методи оцінки і подолання маркетингових ризиків(НТУ "ХПІ", 2013) Сударкіна, Світлана Петрівна; Манжос, М. І.; Манчинська, Ю. В.; Попова, О. М.У статті розглянуто важливість та необхідність прогнозування ризиків в діяльності підприємства. Визначено основні види ризиків, методи їх оцінки та подолання.Документ Методи оцінювання бізнесу на прикладі IT-компаній(НТУ "ХПІ", 2011) Гнесіна, Наталія Віталіївна; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана ПетрівнаВ статті розглядаються особливості компаній, які працюють в сфері ІТ-технологій, а також існуючі методи оцінювання вартості таких об’єктів. Констатується досить спрощений характер існуючих підходів та наводяться рекомендації щодо удосконалення прийнятих методик.Документ Методи та інструменти стратегічного маркетингового планування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Сударкіна, Світлана Петрівна; Климентова, Марія Віталіївна; Анічкіна, Ірина ОлександрівнаВ статті розглянуто теоретичні аспекти стратегічного планування. Визначено сутність і особливості стратегічного планування на підприємствах, систематизовано принципи і методи формування планів розвитку підприємств. Досліджено переваги, недоліки і передумови застосування стратегічного планування. Стратегічне маркетингове планування (СМП) необхідно для впевненого розвитку будь-якого підприємства з урахуванням зовнішніх факторів та техніко-технологічного рівня його в теперішньому часі та в майбутньому. На базі цих даних з’являється можливість аналітично обґрунтованого підходу для планування подальшого функціонування підприємства на досить довгий період з певною долею ймовірності. Важливе значення в цій роботі має правильний вибір методу планування, бо це певною мірою гарантує одержання адекватного результату дослідження та високої якості самих планів. З’ясовано сутність та зміст стратегічного планування розвитку великих підприємств, розглянуто основні його функції та завдання, виявлено основні етапи стратегічного планування а також визначено його інструменти. Сутність та алгоритм стратегічного маркетингового планування досить широко розглянуті в багатьох літературних джерелах, в той час, як методологічна складова цього процесу, незважаючи на широкий спектр заходів, не так щіль но структурована та проаналізована з боку можливостей використання в тих чи інших проектах. Виходячи з цього, в даній статті наводяться основна номенклатура методів, їх характеристики, особливості, переваги та недоліки, що є базою для визначення області їх використання. Вся сукупність методів розподіляється на 5 груп, до яких відносяться аналітичні, матричні методи, методи Ансоффа та Портера, а також – інші, які включають досить широку номенклатуру більш спеціалізованих заходів, область використання яких обмежується специфічними задачами та проектами, або носить ілюстративний характер. Доведено, що планування є одним із найважливіших напрямів маркетингової діяльності підприємства, у процесі якого формується комплекс підсистем маркетингу взаємодій.Документ Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"(НТУ "ХПІ", 2012) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана ПетрівнаКурсова робота з дисципліни «Стратегічний маркетинг» є самостійною роботою студентів, що направлена на формування, систематизацію та поглиблення знань, навичок та творчого підходу майбутніх фахівців. Виконання курсової роботи повинно сприяти поглибленому засвоєнню лекційного курсу, практичних занять та отриманню навичок у сфері дослідження економічної та маркетингової діяльності будь-якого підприємства. У зв’язку з цим метою курсової роботи є систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, застосування їх під час вирішення конкретних практичних на наукових завданьДокумент Мінімізація ризиків купонного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Плотніков, Ф. М.; Грабовенко, Є. В.В статті розглянуті основні види ризиків купонного маркетингу для різних учасників купонної акції. Розроблені рекомендації щодо мінімізації цих ризиків для кожного з учасників. Вказані основні вимоги до оформлення купону, як головного елементу купонного маркетингу. Охарактеризований вплив кожного з учасників на проходження купонної акції і на ризики інших учасників
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »