Перегляд за Автор "Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 155
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптаційна готовність і копінг-поведінка правоохоронців на різних етапах професійної підготовки(Jagiellonian University, Poland, 2020) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаУ статті надана характеристика адаптаційної готовності та копінг-стратегій особистості з точки зору подолання стресових ситуацій та життєвих труднощів; визначено фактори, що впливають на формування ціннісних орієнтацій правоохоронців, що обумовлюють вибір стратегії копінг-поведінки у різних сферах життя; представлено та проаналізовано результати діагностики стратегій і моделей копінг-поведінки правоохоронців на різних етапах професійної підготовки.Документ Актуальність використання соціальних сервісів викладачем вищої школи(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2017) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Мовмига, Наталія Євгенівна; Євтушенко, Наталія Сергіївна; Семенов, Євгеній ОлександровичПроведений аналіз дослідження соціальних сервісів, на базі яких створюється персональне навчальне середовище освітянина. Виділені соціальні сервіси, програми, інструменти Інтернет, за допомогою яких забезпечуються комфортні умови для здійснення професійної діяльності викладача, а саме: пошук джерел інформації, створення, редагування, зберігання, подача навчальних матеріалів, їх розповсюдження, публікація в мережі, інформаційне забезпечення навчального процесу.Документ Актуальність написання дипломного розділу "Цивільний захист"(Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого, 2020) Шляхова, Валерія Русланівна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаНа сьогоднішньому етапі реформування вищої освіти навчальна дисципліна «Цивільний захист» вже не є нормативною і виключена з навчальних планів у вищих навчальних закладах, у тому числі технічного профілю. Але соціально-економічна ситуація в країні, нажаль, ускладнюється. Тому зростає необхідність і важливість питань захисту населення в умовах надзвичайних ситуацій.Документ Актуальність створення дистанційного курсу "Цивільна безпека для абітурієнтів"(НТУ "ХПІ", 2016) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Твердохлєбова, Аліна СергіївнаДистанційний курс "Цивільна безпека для абітурієнтів" створений для школярів старших класів, випускників шкіл. Метою навчання в курсі для абітурієнта є отримання інформації про спеціальність, практичних навичок безпечної щоденної поведінки, оволодіння прийомами здійснення долікарняної допомоги постраждалим у надзвичайних ситуаціях.Документ Аудит з промислової безпеки та охорони праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Безпека жителів українських "Smart City"(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Шляхова, Валерія РусланівнаКонцепція розумних міст та позитивний закордонний досвід її імплементації представляють неабиякий інтерес для України. Міжнародні стандарти ISO надають різні інструменти, підґрунтя та платформи задля забезпечення сталого розвитку міст.Документ Безпека людини у сучасних умовах(ФОП Мезіна В. В., 2018) Березуцький, Вячеслав Володимирович; Березуцька, Н. Л.; Богодист, А. О.; Васьковець, Людмила Антонівна; Warechowska, M.; Горбенко, Вероніка Володимирівна; Горбенко, В. О.; Зацарний, В. В.; Корженьовський, Лешек Фредерік; Лебецький, Казимеж; Литвиновський, Є. Ю.; Мадієва, Г. Б.; Максименко, Олена Аркадіївна; Максимов, А. В.; Rejmer, W.; Райко, Валентина Федорівна; Рєзник, Д. В.; Skibniewska, K. A.; Świderska, D.; Семенов, Євгеній Олександрович; Стрілець, Віктор Маркович; Сукач, С. В.; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Третякова, Л. Д.; Уберман, В. І.; Hofreiter, Ladislav; Хондак, І. І.; Цейтлін, Мусій Абрамович; Chełstowska, A.Документ Безпека пасажирів під час авіаперельотів(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Євтушенко, Степан ДмитровичДокумент Визначення прямої сонячної радіації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мовмига, Наталія Євгенівна; Васьковець, Людмила Антонівна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаМета роботи – закріпити знання отримані в процесі вивчення курсу, ознайомитися з методикою проведення досліджень, вивчити методику визначення прямої сонячної радіації; придбати практичні навички визначення прямої сонячної радіації за допомогою термоелектричного актинометра Савінова – Янишевського. Запропонована лабораторна робота призначена для вивчення теми «Середовище та умови існування організмів». Методичні вказівки до лабораторної роботи містять такі структурні елементи: - мета та основні завдання роботи; - основні теоретичні відомості; - опис приладів та експериментальної установки; - заходи безпеки під час виконання лабораторної роботи; - послідовність і рекомендації щодо виконання роботи; - обробка експериментальних даних; - контрольні запитання; - список рекомендованої літератури; - додатки.Документ Використання безпілотних апаратів для ліквідації лісових пожеж(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Васьковець, Людмила АнтонівнаУ статті розглядається потенційне використання куль для пожежогасіння як частина запропонованої системи, де спільно використовуються безпілотники та технології дистанційного зондування в якості доповнення до традиційних методів пожежогасіння.Документ Використання дистанційних освітніх технологій для студентів заочної форми навчання(НТУ "ХПІ", 2015) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Використання педагогічних технологій для формування ризик-орієнтованого мислення студентів спеціальності "Цивільна безпека"(ФОП Жукова Ірина Віталіївна, 2022) Євтушенко, Наталія Сергіївна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаУ статті наведено концепцію ризик-орієнтованого мислення студентів передбачає здатність до здійснення запобіжних дій для виключення потенційно можливих невідповідностей техносферної безпеки, аналізу всіх виявлених невідповідностей вимогам і принципам, а також здійснення дій щодо запобігання повторному виникненню ризику, що відповідають їх. Щоб відповідати вимогам безпеки, студентам необхідно вміти планувати та здійснювати дії у відповідь на ризики та можливості. Мета педагогічної технології спрямована на формування методологічних основ науково-дослідної діяльності відповідно до принципів ризик-орієнтованого мислення, розвиток їхньої деонтологічної позиції у професійній педагогічній діяльності. Педагогічна технологія формування ризик-орієнтованого мислення студентів – проектування та відтворення педагогічних дій, спрямованих на досягнення мети освіти – оволодіння культурою безпеки життєдіяльності, заснованої на системі набутих знань про соціальний та техногенний ризик, усвідомлення необхідності запобігання можливому ризику та досвіду запобігання небезпеки. Реагування на ризики та можливості створює основу для підвищення результативності системи техносферної безпеки, досягнення більш високих результатів та запобігання негативним наслідкам заходів, які б виключали повторення критичних ситуацій. Педагогічний процес формування ризикорієнтованого мислення студентів технічного навчального закладу передбачає навчання усвідомленню феномену ризик-орієнтованого мислення в єдності трьох втілень: людина сама визначає те, що для неї прийнятно з урахуванням можливих негативних наслідків, наявність моральних установок на збереження життя та здоров'я людей та соціальних цінностей розвитку суспільних відносин виключають небезпеку. Особливого значення надається відповідальності за загальне керівництво процедурою оцінки та управління ризиками у структурі професійних стандартів, навчанню аналізу ризиків (ідентифікація, оцінка та зниження), розробці стратегії дій в умовах ризику.Документ Використання ігрових форм – ефективна методика проведення олімпійських змагань студентів(НТУ "ХПІ", 2009) Латишева, Майя Михайлівна; Павленко, Тетяна Семенівна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаУ статті розглянуто особливості організації та проведення сучасних олімпійських змагань студентів. Для узгодженої діяльності всіх учасників змагань слід звернути особливу увагу на використання ділових ігор, що максимально розкривають творчі здібності студентів, виховують у них самостійне мислення, комунікативні якості, вміння приймати рішення у нестандартних ситуаціях за малий відрізок часу. Авторами сформульовані умови формування творчої діяльності учасників олімпіад. Зроблені висновки та внесені пропозиції щодо ефективного використання ділових ігор як у навчальному процесі, так і у предметних олімпіадах.Документ Військові склади в Україні(НТУ "ХПІ", 2016) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Твердохлєбова, Аліна СергіївнаДокумент Гендерна рівність як засіб підвищення якості підготовки кадрів(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2017) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Деякі аспекти розвитку і організації дистанційного навчання(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2001) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Деякі шляхи активізації емоційної сфери студентів в дистанційному навчанні(Дніпровський національний університет, 2002) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Деякі шляхи забезпечення енергоефективності споруд(НТУ "ХПІ", 2011) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Сулім, Л. В.Енергозбереження в українському будівництві до теперішнього часу не забезпечене законодавчим стимулюванням, проектування та будівництво будинків здійснюється на базі традиційних технологій без обов'язкового порівняльного техніко-економічного обґрунтування, вибору технологій, конструкцій з високою енергоефективністю та економічної оптимізації параметрів обраного рішення. Водночас, енергоспоживання будівель, яке не було визначальним показником минулого, стає домінуючим критерієм якості проекту сьогодні.Документ Деякі інструменти впливу емоцій на засвоєння інформації в дистанційному навчанні(2001) Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаДокумент Дистанційне навчання як система підвищення кваліфікації сучасного викладача(Технологічний центр, Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Семенов, Євгеній ОлександровичУ статті проведений аналіз дослідження функцій професійної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій. Системою, що забезпечує реалізацію потреби у професійному педагогічному вдосконаленні, формуванні педагогічної культури викладача вищої технічної школи, може стати система дистанційного навчання.