Перегляд за Автор "Ткачова, Надія Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 90
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Антикризовий механізм сталого розвитку підприємства(Віровець А. П. "Апостроф", 2012) Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Перерва, Петро Григорович; Товажнянський, Леонід Леонідович; Гладенко, Іван Васильович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаВ монографії розглянуто питання забезпечення сталого розвитку машинобудівного підприємства. Розроблено рекомендації по обґрунтуванню найбільш суттєвих показників діагностики кризового стану машинобудівного підприємства з використанням кореляційно-регресійного аналізу. Розроблено комплексну систему антикризового моніторингу та моніторингу ринкової кон’юнктури на основі використання тригонометричних функцій, яка включає в себе найбільш значимі показники та дозволяє в математично обґрунтованих інтервалах та в антикризових термінах інтерпретувати економічні результати діяльності підприємства. Обґрунтовано методичний підхід до формування бази антикризових методів на основі всебічного врахування напрямів оздоровлення підприємства. Запропоновано експертно-кластерний метод ранжування антикризових заходів та напрямів їх здійснення в залежності від основних характеристик підприємства. Подальший розвиток отримали питання управління інноваційною діяльністю та формування конкурентних переваг промислових підприємств, як важливих складових антикризового механізму сталого розвитку підприємства. Книга призначена для менеджерів машинобудівних підприємств, фахівців економічних підрозділів, наукових співробітників, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.Документ Базові принципи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2016) Ткачова, Надія ПетрівнаРозглянуто теоретико-методичні положення управління конкурентоспроможністю промислового підприємства. Розроблено положення по оцінці рівня конкурентоспроможності на основі коефіцієнтів розвитку підприємства.Документ Бенчмаркінг конкурентних переваг(Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2016) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія ПетрівнаУ статті запропоновані методичні рекомендації і науково-практичні пропозиції з формування і оцінювання конкурентних переваг машинобудівних підприємств з використанням концепції бенчмаркінгу. Розроблено пропозиції по формуванню конкурентних переваг з використанням двох нерозривно пов’язаних напрямків: покращення показників ринкової діяльності підприємства та пряме або відносне зменшення результатів використання основних конкурентних переваг ринкових суперників підприємства. Запропоновано ввести в науковий обіг новий вид бенчмаркінгу – конкурентно-синергетичний бенчмаркінг, використання якого передбачає отримання результатів для покращення ринкових позицій підприємства та його продукції. Назва цього виду бенчмаркінгу зумовлена тим, що його проведення направлене не тільки на отримання нових або посилення існуючих конкурентних переваг підприємства, а і на результативне проведення цього виду бенчмаркінгу, що передбачає наявність синергетичного ефекту.Документ Бенчмаркінг як фактор підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства(ФОП Панов А. М., 2020) Ткачова, Надія ПетрівнаДоведено, що нe існує "самого кращого" виду бенчмаркінгу. Кожен з них (внутрішній, зовнішній конкурентний, зовнішній галузевий, зовнішній міжгалузевий і комбінований зовнішній і внутрішній) має свої переваги і недоліки, які необхідно брати до уваги.Документ Бренд-менеджмент в косметичній галузі: проблеми та задачі(2022) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що з розвитком соціальних медіа та нових технологій споживачі косметичних продуктів сьогодні стають більш поінформованими та вибірковими при здійсненні покупок косметичних брендів. Косметичні компанії відчувають тиск контролю та нагляду, з метою підвищення якості продукції та зміцненні лояльності споживачів до відповідного косметичного бренду.Документ Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2017) Семенчук, Тетяна Юріївна; Верютіна, Марія Михайлівна; Ткачова, Надія ПетрівнаМаркетингові дослідження – збір, опрацьовування й аналіз інформації та можливостей, розроблення рекомендацій на підставі цих даних. Розглянуто поняття "маркетингові дослідження", визначено загальні недоліки в організації маркетингової діяльності. Досліджено комплекс маркетингових заходів підприємства, спрямований на підвищення обсягу продажів продукції підприємства. Проаналізовано узагальнення особливостей організації маркетингових досліджень та розвиток пропозицій щодо вдосконалення проведення маркетингових досліджень.Документ Вдосконалення термінології антикризового управління(Київський національний університет культури і мистецтв, 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаАвторами доведено, що реструктуризацію підприємства можна визначити як процес взаємозв’язаних змін в структурі активів, пасивів і (або) функцій підприємства, направлений на подолання (запобігання) кризи в розвитку підприємства забезпечення його платоспроможності, стійкої довгострокової діяльності, реалізацію нових потенційних можливостей прибуткового зростання.Документ Взаємозв'язок конкуренції та конкурентних переваг на різних стадіях ринкової ієрархії(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Внутрішній бенчмаркінг в системі конкурентоспроможності підприємства(2020) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Виниченко, Анастасія АндріївнаДоведено, що внутрішній бенчмаркінг є чудовим методом розвинути цю програму і навчити персонал нею користуватися. Цей підхід дуже ефективний в організаціях, що мають велику кількість ділових підрозділів і (або) що працюють відносно автономно і зайнятих схожою діяльністю.Документ Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги(Сумський державний університет, 2013) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаОцінювання та аналіз ринкової кон'юнктури є необхідною умовою для формування державної економічної і соціальної політики регулювання ринку, боротьби з інфляційними процесами, розробки відповідних законопроектів. Стан ринкової кон’юнктури є основою для розробки програми дій кожного підприємства на ринку своєї продукції, визначає місце і роль підприємства в економічній системі суспільства.Документ Дослідження економічної сутності ринкової кон'юнктури(Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаДокумент Дослідження конкурентних переваг української економіки(НТУ "ХПІ", 2015) Шимпф, Карін; Чисарик, Міклош; Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Дослідження поколінь бенчмаркінгу конкурентоспроможності(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2016) Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Дослідження проблем матеріального забезпечення інноваційної діяльності в Україні(Сумський державний університет, 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаПроведено аналіз сучасних тенденцій розвитку інноваційних процесів в Україні виявив, що принципово позитивних змін у промисловості України поки що не відбулося, а досягнуте зростання зумовлене переважно дією екстенсивних факторів і не має в своєму підґрунті інноваційних структурно-технологічних змін.Документ Дослідження ринку підприємств електротехнічної промисловості(Львівська політехніка, 2017) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичАвторами розроблено методи оцінки місткості ринку, визначення рівня попиту і пропозиції на електротехнічну продукцію, запропоновано методи сегментування ринку електротехнічних виробів.Документ Дослідження різновидів бенчмаркінгу як фактора підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства(Одеський національний політехнічний університет, 2020) Ткачова, Надія ПетрівнаДоведено, що найбільш поширеним підходом є комбінація внутрішнього і зовнішнього (конкурентного, галузевого і/або міжгалузевого) бенчмаркінгу. Саме ця комбінація зазвичай дає найкращі результати. Використання в практиці роботи промислових підприємств комбінації внутрішнього і зовнішнього бенчмаркінгу надає в більшості випадків в достатній мірі позитивні результати.Документ Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару(Сумський державний університет, 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаТеорія інновацій визначає інновацій цикл життя товару як взаємозалежний комплекс робіт і дій від пошуку нових ідей принципових науково-природничих, технічних і організаційних можливостей до їхнього прикладного дослідження, конструкторської розробки, дослідної перевірки, впровадження, освоєння й практичного використання.Документ Дослідження структури джерел інформації при вивченні кон’юктури ринку(НТУ "ХПІ", 2013) Шимпф, Карін; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Дослідження сутності стратегічного антикризового управління підприємством(ФО-П Федорко М. Ю., 2021) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Целінська, Анна АндріївнаДоведено, що криза підприємства розуміється як переломний момент, поворотна точка у розвитку підприємства. Криза супроводжується браком часу, коштів, інформації і потенційно може привести до банкрутства промислового підприємства.Документ Дослідження сутності стратегічного потенціалу промислового підприємства(2021) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія ПетрівнаДоведено, що стратегічний потенціал характеризує можливість отримання прибутку, можливість розширювати межі товарних ринків та маневрувати ними. Він повинен мати такі якості: здатність продукувати конкурентоспроможну продукцію; можливість адаптуватися до змін бізнес-середовища; можливість потенційно підвищувати частку ринку підприємства.