Вісник № 18
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13369
Переглянути
Документ Світовий розвиток самоходних шасі як альтернативи тракторам класичної компоновки(НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.Статья посвящена проблемам истории становления и развития одного из видов тракторов – самоходного шасси. Также освещаются особенности конструкторского пути данного вида техники в разных странах в период с 20-х по 60-тые гг ХХ столетия.Документ Определение величины и распределения центробежной силы для проведения испытаний поездов с наклоняемыми кузовами на катковом стенде(НТУ "ХПИ", 2011) Редченко, Елена СергеевнаThe value and distribution of centrifugal force which are necessary for the parameters of roller rig imitator’s power-plant are obtainedДокумент Математичне моделювання холодного пуску дизельних двигунів зі збудженим повітряним зарядом(НТУ "ХПІ", 2011) Марченко, Андрій Петрович; Коритченко, Костянтин Володимирович; Замана, В. М.; Сукачов, Іван Іванович; Кістерний, Ю. І.В работе, путем математического моделирования, проведено сравнение индикаторной работы, которая осуществляется в танковых двухтактных дизельных двигателях, при условиях колебательного возбуждения и подогревания воздушного заряда. Определено, что при одинаковом количестве затраченной энергии лучшие условия для холодного пуска реализуются при возбуждении заряда.Документ Бесступенчатая гидрообъемно-механическая двухпоточная трансмиссия гусеничного трактора(НТУ "ХПІ", 2011) Самородов, Вадим Борисович; Удод, Иван Владимирович; Деркач, Олег ИгоревичУ статті була розроблена і обґрунтована схема безступінчастої двухпоточної гідрооб’ємно-механічної трансмісії, яка забезпечує прямолінійний рух і поворот гусеничного трактора.Документ Аналіз способів модуляції тиску в антиблокувальних системах з керованою пульсацією(НТУ "ХПІ", 2011) Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ работе приведен анализ одного из способов модуляции давления в антиблокировочных системах - способа с управляемой пульсацией. Описана суть способа, характер изменения приводного давления при управляемой пульсации, обоснована теоретическая возможность применения для пневматического тормозного привода.Документ Результаты исследования системы пневматического рессорного подвешивания транспортного средства с микропроцессорным управлением(НТУ "ХПИ", 2011) Макаренко, Ю. В.; Балев, Владимир Николаевич; Маслиев, Вячеслав ГеоргиевичResults over of research of quality of management position of basket are brought in relation to the frame of light cart with the use of regulator of position of basket on a height on the base of microprocessor at a transport vehicle, which is equipped by a pneumatic spring hangingДокумент Выбор оптимального алгоритма управления характеристиками упругих элементов подвески колёсной машины(НТУ "ХПИ", 2011) Дущенко, Владислав Васильевич; Грунев, С. Г.Розглянуто необхідні вимоги до систем управління пружних елементів підвісок. Представлені результати дослідження поздовжньо-кутових коливань колісної машини. Обрано ефективний алгоритм управління пружними елементами підвісок.Документ Моделирование системы "электроподвижной состав–тяговая сеть" и влияние на процессы управления движением субъективных факторов(НТУ "ХПИ", 2011) Омельяненко, Виктор Иванович; Калюжный, Николай Николаевич; Бондаренко, Владимир Емельянович; Оверьянова, Лилия ВикторовнаA method for the analysis of trains and modes of traction network of electrified railways using a set of PAC and fuzzy neural networks, which allows to determine the necessary data to calculate the optimal parameters of the traction network under incomplete input data.Документ Оценка технического уровня объемных гидромашин(НТУ "ХПИ", 2011) Шевцов, Вадим Михайлович; Аврунин, Григорий АврамовичУ статті описана методика розрахунку основних оціночних показників технічного рівня об'ємних гідромашин, а також на їх основі проведено короткий аналіз гідромашин вітчизняного і зарубіжного виробництва.Документ Исследования плавности движения трактора с прицепом по грунтовой дороге(НТУ "ХПИ", 2011) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий ГеннадьевичПроведено аналіз чисельних даних, отриманих у результаті експериментальних випробувань параметрів плавності руху машино тракторного агрегату на базі колісного трактора оснащеного пневматичною системою підресорювання. Встановлено залежності величин середньоквадратичних прискорень та переміщень від швидкості руху по дорозі з ґрунтовим покриттям, та рівня тиску повітря в системі пневматичного ресорного підвішування.Документ Определение угла продольного наклона автомобиля при проведении динамических испытаний(НТУ "ХПИ", 2011) Клец, Д. М.У статті запропоновано методику визначення кута поздовжнього нахилу автомобіля, а також ухилу дороги при проведенні динамічних (кваліметричних) випробувань. Дана методика значно знижує погрішність при записі траєкторії колісної машини, а також випробуваннях на дорозі з нерівностями або нерівномірним ухилом.Документ Имитационное моделирование гибридного автомобиля с последовательно-параллельным электроприводом силовой установки с синхронным электродвигателем с постоянными магнитами(НТУ "ХПИ", 2011) Сергиенко, Николай Егорович; Сергиенко, Антон Николаевич; Любарский, Борис Григорьевич; Кишкар, Н. А.Выполнены исследования динамики гибридного автомобиля с помощью имитационного моделирования автомобиля и его составляющих в среде Matlab/Simulink.Документ Статистические данные о современных сельскохозяйственных тракторах мировых производителей(НТУ "ХПИ", 2011) Ребров, Алексей Юрьевич; Кучков, В. В.Наведений аналіз статистичних даних про сучасні сільськогосподарські трактори світових виробників і визначені закони розподілу енергонасиченості і потужності модельного ряду тракторів. Виявлена відповідність розподілу тракторів за потужністю двигуна розподілу обсягів продажу за кількістю проданих одиниць і у грошовому еквіваленті.Документ Разработка бесступенчатой трансмиссии трактора класса 1,4 классической компоновки(НТУ "ХПИ", 2011) Самородов, Вадим Борисович; Деркач, Олег Игоревич; Колодяжный, Александр ВладимировичУ статті наведений аналіз змодельованої двопоточної трансмісії трактора при варіюванні параметрами гідравліки, вагою машини та обертами двигуна.Документ Исторический анализ методов определения крутильной жесткости коленчатых валов(НТУ "ХПИ", 2011) Ларин, Андрей Алексеевич; Тарсис, Юрий ЛьвовичУ статті надано історичний аналіз методів визначення жорсткостей колінчастих валів. Ця характеристика, що необхідна для розрахунків крутильних коливань колінчатого вала й трансмісії, визначається методом скінчених елементів у тривимірній постановці й порівнюється з даними емпіричних методів, що традиційно використовуються.Документ Исследование математической модели и проведение динамического расчета электромобиля на базе ЗАЗ-110(НТУ "ХПИ", 2011) Буряковский, Сергей Геннадьевич; Яловол, Иван Владимирович; Ткачев, О. Ю.Проведено розрахунковий та порівняльний аналіз динамічних показників автомобіля «Таврія» зі штатним ДВС і електродвигуном в якості джерела механічної енергії. Обгрунтовано і вибрано тип електродвигуна. Досліджено доцільність і ефективність застосування електричної тяги, як альтернативного джерела механічної енергії. Проведено порівняння швидкісних характеристик автомобіля «Таврія» при використанні різних типів двигунів.Документ Основні напрямки створення високоточного стабілізатора основного озброення танка(НТУ "ХПІ", 2011) Александрова, Тетяна Євгенівна; Лазаренко, А. О.В работе сформулирована проблема создания высокоточного стабилизатора танковой пушки и перечислены основные задачи, решение которых позволяет решить сформулированную проблему.Документ Перспективная система питания вспомогательных устройств тепловоза(НТУ "ХПИ", 2011) Демидов, Александр Викторович; Любарский, Борис ГригорьевичПредложена структура перспективной системы питания собственных нужд тепловоза и преобразователя собственных нужд для маломощных потребителей.Документ Концептуальный проект электромеханической системы привода с линейным двигателем для наклона кузовов(НТУ "ХПИ", 2011) Омельяненко, Виктор Иванович; Любарский, Борис Григорьевич; Якунин, Дмитрий Игоревич; Ерицян, Багиш ХачиковичВ статье предложен концептуальный проект электромеханической системы привода с линейным двигателем для наклона кузова. Приведена общая компоновка экипажа, результаты цифрового моделирования и проведен сравнительный анализ электромеханических приводов систем наклона.Документ Организатор промышленности Украины (к 100-летиюсо дня рождения Н. А. Соболя)(НТУ "ХПИ", 2011) Епифанов, Виталий Валерьевич; Писарская, Наталия ВитальевнаНаведено основні етапи життя та творчої діяльності випускника Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» М.О. Соболя, який пройшов шлях від техніка до директора потужного машинобудівного підприємства, видатного керівника промисловості України.