Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : міжнародна науково-практична конференція. 2018
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38910
Переглянути
Документ Актуальність впровадження змішаного навчання у ВНЗ(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Адашевська, Ірина Юріївна; Краєвська, Олена ОлександрівнаУ статті розглядаються актуальні питання впровадження змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Розкрито сутність змішаного навчання, визначено його завдання й переваги в навчальному процесі ВНЗ.Документ Анализ активности студентов 1 курса при изучении дисциплины "информатика" с элементами смешанного обучения(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Шевченко, В. А.; Кудин, А. И.Документ Вітальне слово участникам науково-методичної конференції "Змішане навчання - інновації 21 сторіччя" ректора НТУ "ХПІ" Сокола Є. І.(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Сокол, Євген ІвановичДокумент Дистанційне навчання в системі класичної освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Левчук, В. Г.; Тимченко, Г. М.; Бережна, Н. І.Документ Досвід впровадження змішаного навчання на кафедрі "Охорона праці та навколишнього середовища"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Твердохлєбова, Аліна СергіївнаСпівробітники кафедри "Охорона праці та навколишнього середовища" НТУ "ХПІ" активно розробляють дистанційні курси для школярів, абітурієнтів, студентів усіх спеціальностей і спеціальності "Цивільна безпека".Документ Досвід впровадження поточного та підсумкового тестового контролю знань студентів з використанням інструментів змішаного навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Бісікало, О. В.; Коваленко, О. О.; Паламарчук, Є. А.Документ Досвід впровадження технології портфоліо як засобу підвищення якості цифрової освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Олійник, Т. О.; Кузнецова, А. В.; Мірошніченко, С. В.; Танько, Т. П.Документ Дуальное дистанционное обучение(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Сословский, В. Г.Документ Забезпечення доданої академічної вартості в рамках системи дуальної освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Драчук, Ю. З.; Сав'юк, Л. О.Проведений порівняльний аналіз досвіду впровадження системи дуальної освіти на теренах Європейського Союзу. Обгрунтовані переваги системи дуальної освіти в якості підвищення конкурентоспроможності та ефективності освітньої та економічної систем України в умовах глобалізації ринків праці та освітніх послуг. Доведено, що система дуальної освіти є ефективним драйвером в процесах забезпечення держави високо-професійними компонентними інженерними кадрами та формування успішного освітнього експорту країни.Документ Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018)Документ Змішане навчання та сучасність(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Кухаренко, Володимир МиколайовичДокумент Змішане навчання і дуальна форма здобування вищої освіти як перспективні підходи до підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Триус, Ю. В.; Герасименко, І. В.У дослідженні проаналізовано здобутки і проблеми IT-індустрії в Україні, висвітлено основні проблеми існуючих проблем у сфері підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій, зокрема у вищих технічних закладах освіти. Розглянуто основні шляхи вирішення визначених проблем, зокрема через впровадження технологій змішаного навчання і дуальної форми здобування вищої освіти. Метою даного дослідження є аналіз взаємозв'язку між такими інноваційними підходами у галузі підготовки майбутніх IT-фахівців як змішане (комбіноване) навчання і дуальна форма здобування вищої освіти. Представлено досвід авторів щодо використання технологій змішаного навчання і впровадження елементів дуального навчання у підготовку майбутніх IT-фахівців у ЧДТУ.Документ Использование интерактивного сайта в курсе "Системный анализ"(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Савченко, Николай ВладимировичПредставлено краткое описание интерактивного учебного сайта "Системный анализ" для организации смешанного обучения со студентами кафедры "Системы информации" НТУ "ХПИ"Документ Комбіноване навчання алгебри і теорії чисел в НПУ ім. М. П. Драгоманова(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Антошків, М. С.Документ Модель формування комунікативної англомовної компетентності майбутніх суднових механіків у системі змішаного навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Юрженко, А. Ю.Документ Мотиваційні аспекти діяльності викладача іноземних мов в умовах комбінованого навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Мусійовська, О. Ф.; Шуневич, Б. І.Документ Онлайн и офлайн обучение в практике преподавания иностранных языков(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Грудок-Костюшко, М. А.; Варинская, А. М.Документ Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шовкопляс, О. А.; Зубань, Ю. О.; Базиль, О. О.; Лаврик, Т. В.; Кравченко, Ю. А.; Бражник, І. Є.У роботі представлені результати експерименту з апробації змішаного навчання у Сумському державному університеті (СумДУ), започаткованого у 2016 році. Апробація моделі змішаного навчання дозволяє систематизувати та узагальнити накопичений педагогічний досвід викладачів.Документ Особливості запровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти з особливими умовами навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Полотай, О. І.Документ Особливості прийняття рішень щодо впровадження змішаного навчання як інновації в закладах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Бикова, Т. Б.; Іващенко, М. В.