Вісник № 14 том 2
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10521
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Вдосконалення маркетингової діяльності на промисловому підприємстві(НТУ "ХПІ", 2012) Сударкіна, Світлана Петрівна; Торіна, О. В.У статті розглянуті основні аспекти маркетингової діяльності підприємства та необхідність її вдосконалення. Проаналізована маркетингова діяльність промислового підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.Публікація Шляхи вдосконалення асортиментної політики виробників молочно-сирної продукції(НТУ "ХПІ", 2012) Мірошник, Марія Володимирівна; Сапко, С. О.У статті розглядається важливість процесу оптимізації асортиментної політики в умовах ринкової економіки. Проведено аналіз ринку молочно-сирної продукції України та запропоновано шляхи оптимізації асортиментної політики її виробників.