Вісник № 36
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32122
Переглянути
Документ Анализ методов управления конкурентоспособностью промышленного предприятия(НТУ "ХПИ", 2009) Омельченко, Н. О.В работе рассматриваются различные методы управления конкурентоспособностью с целью достижения конкурентного преимущества.Публікація Аналіз виробництва вітчизняних автомобілів за 1990-2007 роки(НТУ "ХПІ", 2009) Білоцерківський, Олександр Борисович; Ширяєва, Наталя Володимирівна; Ліснича, А. І.У доповіді представлено аналіз виробництва автомобілів на вітчизняному ринку впродовж 1990–2007 років. Це завдання вирішується побудовою та аналізом рядів динаміки. Для виявлення загальної тенденції розвитку автомобільної індустрії в Україні використано метод ковзної середньої та метод аналітичного вирівнювання. Перевірено адекватність моделі.Документ Аналіз деяких напрямків підвищення ефективності діяльності та прибутку поліграфічного підприємства в умовах кризи(НТУ "ХПІ", 2009) Андрусенко, К. І.; Смоловік, Р. Ф.У статті розглядаються питання, направлені на покращення ефективності діяльності підприємства у кризових умовах. Наведений порівняльний аналіз господарської діяльності двох підприємств поліграфічної галузі.Документ Аспекты развития кадрового потенциала на предприятии(НТУ "ХПИ", 2009) Корентикова, В. С.; Довгань, Ю. Г.В статье рассматриваются понятия формирования кадрового потенциала, а также мероприятия, способствующие его развитию.Документ Аудит в Україні: від створення до сьогодні(НТУ "ХПІ", 2009) Бондаренко, Н. О.В роботі розглянуто створення та розвиток аудиту в Україні.Документ Десять лучших способов неденежного стимулирования(НТУ "ХПИ", 2009) Погорелова, Татьяна АлексеевнаВ данной статье исследуются наиболее современные методы в области мотивации персонала для повышения эффективности деятельности организации. Статья содержит наиболее интересные нематериальные стимулы деятельности человека.Документ Дослідження чинників формування вартості підприємств рекреаційної галузі(НТУ "ХПІ", 2009) Мазур, О. О.В роботі зроблено аналіз чинників, які впливають на формування вартості підприємства з позиції різних вчених. На підставі проведеного дослідження запропоновано систему чинників, що впливають на формування ринкової вартості підприємства рекреаційної галузі.Документ Економічна доцільність вибору технології при виготовленні виробів машинобудування на основі прогнозування браку по параметру лінійного розміру(НТУ "ХПІ", 2009) Ламнауер, Н. Ю.В статті розглянуто питання доцільності прогнозування браку по лінійному розміру для восьмому, сьомому, а іноді шостому квалітету точності виготовлення виробів машинобудування, як одного з складових при виборі найбільш економічної технології, що забезпечує необхідну якість.Документ Елементи інноваційного планування у галузі охорони здоров'я(НТУ "ХПІ", 2009) Садовський, Віктор Артемович; Семенченко, Г. В.У статті відображено ефективність використання бюджетних коштів в управлінні ієрархічними системами.Документ Енергоспоживання на основі сегментації роздрібного ринку електроенергії(НТУ "ХПІ", 2009) Проскурня, О. О.В роботі розглядаються вплив сегментації роздрібного ринку електроенергії на енергоспоживання.Документ Класифікація підходів вітчизняних та закордонних фахівців до комплексу маркетингу(НТУ "ХПІ", 2009) Крамаренко, С. Б.У статті розглянуто класичний комплекс маркетингу "4Р" та класифіковані підходи до його модернізації відносно особливостей окремих галузей. Дана оцінка питанню доцільності проведення модернізації класичного комплексу маркетингу "4Р" та виділені основні підходи для її проведення.Документ Концептуальні основи розвитку кризових явищ(НТУ "ХПІ", 2009) Прохорова, В. В.В роботі досліджено сутність, механізм виникнення, розвиток кризових явищ та визначено їх взаємозв’язок.Документ Криза і антикризові заходи в організації(НТУ "ХПІ", 2009) Шеховцова, Ю. С.В статті було визначено основні риси реакції держави на кризу в Україні та методи подолання фінансової кризи на підприємстві.Документ Методичні підходи щодо вдосконалення проведення SWOT – аналізу малих машинобудівних підприємств(НТУ "ХПІ", 2009) Соколова, Л. В.; Манакова, О. В.У даній статті приведено класифікацію загроз з урахуванням специфіки діяльності малих машинобудівних підприємств, а також проведено їх аналіз на основі експертних оцінок.Документ Можливості розширення використання інших аудиторських послуг(НТУ "ХПІ", 2009) Маляревський, Ю. Д.; Мултанівська, Т. В.; Горяєва, М. С.Розглядаються аудиторська діяльність, уточнюється поняття інших послуг, пов’язаних з професійною діяльністю аудиторів, та можливості розширення сфери їх застосування. Пропонується порядок виконання робіт при наданні послуг дії.Документ Мотивация персонала в условиях кризиса(НТУ "ХПИ", 2009) Погорелов, Николай Иванович; Кругляк, Е. С.В работе рассматриваются понятие мотивации и методы мотивации сотрудников в период кризиса.Документ Обґрунтування вибору варіантів розробки програми щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2009) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаДанная статья посвящена вопросу оценки экономической эффективности деятельности машиностроительных предприятий. Представленный в статье метод количественной оценки экономической эффективности с учетом неценовых факторов конкурентоспособности продукции позволит повысить степень объективности оценки экономической эффективности деятельности предприятий, а также планировать стратегические результаты их деятельности.Документ Оптимизация производственных затрат на основе факторного анализа(НТУ "ХПИ", 2009) Борзенко, Владимир Иванович; Пятак, Татьяна ВикторовнаВ работе рассматриваются пути снижения затрат на производство продукции при внедрении системы оптимального нормирования ресурсов.Документ Особливості бухгалтерського обліку автотранспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2009) Федоровська, О. Є.У статті досліджуються особливості ведення бухгалтерського обліку автотранспортних засобів.Документ Оцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингу(НТУ "ХПІ", 2009) Нікіфорова, Н. Й.; Дмітрієва, О. А.Визначено основні фактори конкурентоспроможності підпрмємства на основі концепції маркетингу. Здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства мясопереробної галузі.