Вісник № 49
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27992
Переглянути
Документ Анализ параметров динамического синтеза роторных систем, содержащих опоры подшипников с управляемым изменением жесткости(НТУ "ХПИ", 2010) Гапонов, Владимир Степанович; Наумов, Александр ИвановичРозглядаються питання динамічного синтезу роторних систем, що містять опори підшипників з керованою зміною жорсткості.Документ Визначення динамічних навантажень в тримасових системах(НТУ "ХПІ", 2010) Офій, Віктор Васильович; Рахманий, А. С.В статті розглядаються тримасові динамічні системи механізму піднімання. Приводиться система диференційних рівнянь, надається її аналітичний розв’язок, амплітуди, частоти та часткові розв’язки.Документ Влияние расположения зон контакта роликов с перемычками сепаратора на его силовое взаимодействие с базирующим кольцом подшипника(НТУ "ХПИ", 2010) Гайдамака, Анатолий Владимирович; Алефиренко, В. Ю.; Павлюченков, М. В.У статті розроблена методика порівняльного аналізу напружено-деформованого стану полімерних сепараторів для вивчення впливу несиметричного і симетричного характеру навантаження з боку роликів і сформульовані пропозиції по вдосконаленню конструкції сепаратора.Документ Высокоэффективные технологии финишной обработки деталей гидроаппаратуры(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2010) Новиков, Федор Васильевич; Рябенков, Игорь Александрович; Дитиненко, Станислав АлександровичОбоснованы технологические возможности повышения эффективности финишной обработки деталей гидроаппаратуры. Даны практические рекомендации.Документ Енергозбереження шляхом застосування раціонального керування асинхронних електроприводів ВПМ(НТУ "ХПІ", 2010) Григоров, Отто Володимирович; Свіргун, Володимир Петрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Зайцев, Ю. І.В статті розглядається проблема зменшення енергоспоживання приводами механізмів вантажопідйомних машин. Обґрунтовується актуальність даної проблеми для України. Показана залежність ККД приводів від типу їх керування. Наведені результати застосування сучасних приводів.Документ Исследование возможности использования торцовых уплотнений в пластинчатых насосах объемных гидроприводов(НТУ "ХПИ", 2010) Музыкин, Юрий Дмитриевич; Столбовой, А. С.Показана возможность использования торцовых уплотнений в подшипниковом узле выходного конца вала пластинчатых насосов объемных гидроприводов.Документ К 125-летию со дня образования машиностроительного факультета(НТУ "ХПИ", 2010) Степанов, Михаил СергеевичДокумент Крановый гусеничный движитель. Теория и практика преодоления препятствий(НТУ "ХПИ", 2010) Водченко, О. П.У статті розглянуто кранове гусеничне шасі з пружною підвіскою опорних котків. Докладно розглянуто рівняння безрозривності гусеничного обводу. На основі цього рівняння одержані узагальнені залежності процесу переїзду колоди. Теорія стверджена експериментальними дослідженнями.Документ Методика автоматизированного проектирования структуры машинно-ручных технологических операций(НТУ "ХПИ", 2010) Рузметов, Андрей РуслановичЦя стаття про організацію системи автоматизованого проектування структури й нормування машинно-ручних технологічних операцій.Документ Методика прогнозування ресурсу металоконструкцій вантажопідйомних машин магніто-коерцитивним методом(НТУ "ХПІ", 2010) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій ОлександровичВ статті запропонована методика прогнозування залишкового ресурсу металоконструкцій вантажопідйомних машин магніто-коерцитивним методом неруйнівного контролю із поєднанням останніх досліджень та методу кінцевих елементів.Документ О влиянии величины зоны нагружения роликоподшипников тяжелых режимов эксплуатации на работу сепараторов(НТУ "ХПИ", 2010) Гайдамака, Анатолий ВладимировичУ статті досліджується вплив величини зони навантаження роликопідшипників важких режимів експлуатації на роботу сепараторів шляхом аналізу механізму передачі руху від тіл кочення до сепаратора і силової взаємодії сепараторів, що мають різне число гнізд, з базуючим кільцем підшипника. Показано, що на сепаратор діють сили роликів навантаженої і ненавантаженої зони підшипника.Документ Оптимизациия параметров режимов резания при зубошлифовании по температурному критерию(НТУ "ХПИ", 2010) Ковальчук, А. Н.; Нежебовский, В. В.Предложен теоретический подход к оптимизации параметров режимов резания при зубошлифовании по температурному критерию. Даны практические рекомендации.Документ Особенности и место электроконсолидации прямым действием переменного тока в системе методов субмикро- и нанопорошкового спекания под давлением(НТУ "ХПИ", 2010) Геворкян, Э. С.; Гуцаленко, Юрий ГригорьевичРозглянуто особливості спікання кераміки електроконсолідацією порошкового середовища під тиском, що забезпечує отримання високощільних матеріалів, включно конкурентоспроможні інструментальні застосування. Визначено місце вітчизняної методичної і техніко-технологічної розробки у системі відомих підходів і реалізацій швидкісного спікання субмікро- та нанокристалічних порошків.Документ Особенности параметрической оптимизации при фиксированной структуре технологической системы(НТУ "ХПИ", 2010) Фролов, Вячеслав Викторович; Евтухов, А. В.Рассмотрены особенности практической реализации параметрической оптимизации технологической системы. Выбран метод оптимизации, который позволит избежать указанных проблем.Документ Перспективи використання головних балок з інтегральними показниками довговічності(НТУ "ХПІ", 2010) Вишневецький, Георгій Валентинович; Коваленко, Валентин Олександрович; Сидоренко, С. Ю.; Вишневецький, С. Г.В статті розглянуті перспективи оптимізації головних балок мостових кранів. Сформульовано та прийнято за основу генеральний критерій оптимізації. Проведено розрахунки та порівняльний аналіз балок традиційної конструкції та перспективних балок.Документ Планування експерименту з дослідження впливу геомодифікаторів тертя в пластичному мастилі роликових підшипників(НТУ "ХПІ", 2010) Гайдамака, Анатолій Володимирович; Музикін, Юрій Дмитрович; Немчік, В. В.В даній статті вибрано напрямок підвищення зносостійкості спряження "торець ролика – борт кільця" роликокових підшипників. Вибрано метод фізичного моделювання із застосуванням математичного планування трьохфакторного експерименту для схеми вибору антифрикційної добавки до пластичного мастила ЛЗ-ЦНИИ. Розроблено пристрій та методика дослідження спряження "торець ролика – борт кільця". Вибрано критерій оптимізації – коефіцієнт тертя і дослідні фактори – сила взаємодії торця ролика та борта сегменту кільця підшипника, частота обертання ролика, кількість антифрикційної добавки у пластичному мастилі ЛЗ-ЦНИИ. Вперше отримана регресійна формула інтенсивності зносу торця ролика циліндричного підшипника.Документ Повышение эффективности шлифования при гидродинамической обработке СОЖ(НТУ "ХПИ", 2010) Фесенко, Анатолий Владимирович; Любимый, Юрий НиколаевичРозглянуто питання щодо використання централізованої схеми приготування та відновлення МОР з застосуванням кавітаційної обробки. При індивідуальній схемі запропоновано спеціальний інструментальний модуль, який виконує одразу кілька функцій: процес переривчастого шліфування, активацію МОР при підведенні до зони різання, правки та очистки шліфувального круга. Проведено теоретичні розрахунки та досліди на експериментальних установках, спрямовані на вибір оптимальних конструктивних характеристик даного модуля.Документ Призначення режимів різання двоступінчастим свердлом(НТУ "ХПІ", 2010) Карпусь, Владислав Євгенович; Іванова, М. С.; Чукарін, О. В.В статті розглянуто питання обробки отворів комбінованими осьовими інструментами. Запропоновано призначати подачу при свердлінні двоступінчастими свердлами на верстатах з ЧПК з урахуванням середньозваженого діаметра. Проаналізовано вплив величини подачі на точність діаметра оброблюваного отвору.Документ Проблема высокоскоростного фрезерования зубьев с эвольвентным профилем(НТУ "ХПИ", 2010) Добротворский, Сергей Семенович; Добровольская, Людмила Георгиевна; Иващенко, Е. В.A production of gear-wheels, especially large module, is one of the most difficult and labour intensive areas of metal-workingness. In the loop of their making to 70% time is on operations, related to treatment of points. Therefore an actual task is perfection of processes of point cutting in the direction of increase of their productivity at providing of the required quality of gear-wheelsДокумент Підвищення працездатності високошвидкісних упорних підшипників ковзання(НТУ "ХПІ", 2010) Столбовой, А. С.; Музикін, Юрій ДмитровичВикладено результати експериментальних досліджень двох варіантів високошвидкісних упорних підшипників ковзання. Показано шляхи підвищення їхньої працездатності.